vad är egentligen mitt hem?

God eftermiddag eller nått
Idag åkte vi från mamma och pappa till Stefans pappa. Dock är han inne på sjukhuset, så vi har huset för oss själva :) Himla trevligt!! Dock längtar jag hem redan till mina gosiga katter Sid (han är döpt efter Sid Vicious) och Findus (han fick det namnet för att han liknar Findus i 'Pettson och Findus').

Igårkväll
Körde vi in till Nicco och hängde med henne. Köpte oss lite gottisch på Maxi såsom två Marabou choklad för 28 kr, då vi valde den nya 'Vinter' och 'Daim'. MUMS! Köpte också dricka och 'Ballerina' med pepparkaka. Sen precis innan Andra Avenyn skulle börja, kom vi på att vi skulle ju ha popcorn! Så tillbaka till Maxi.

Pappa tippade ju på fotboll till mej
På lokala lag. Då jag vann en bingolott :) Och tror ni inte att det är vinst på den? 100 kr :) Härligt! Nu på hemresan var jag och delade ut en påse med pandasaker till en gammal barndomsvän :)


Har ni några tips på hur jag kan FÖRBÄTTRA min blogg?
Alla förslag är tillåtna :)

DEN 30/10 AVGÖRS MÅNADENS BLOGG PÅ JULIAS BLOGG
RÖSTA PÅ MEJ!





1 nisan!:

skriven

haha då kan det vara lite svårt att kolla på en film när skivan är borta!:)

åå vad kul:D

hur många år är din syster?:D min syster flyttade hemifrån för två veckor sen och det suger tycker jag!:D

Pojkvännen kommer imorgon sen är jag med han i två dagar sen ska jag träffa kompisar och så:)

kram!

2 E - Bloggen om skönhet & mode !:

skriven

sv - jag vet inte, men om den kommer hit måste man ju testa den:D Haha . Fast den smakar sääkert inte så gott :p

3 Elin:

skriven

Har du inte fått pengarna? de skickades i lördags ju... nu blev jag lite nervös faktiskt..

4 Emmelist:

skriven

ska bli intressant att läsa den :D



ja jag tjänar litegranna. men ska jag vara helt ärlig så är såna småpengar inte värt jobbet. tro mig :) beror på hur mkt läsare du har?

5 ccandies:

skriven

Hej! Din bloggdesign är jääättefin, kan du göra en till mig? Kommentera i min blogg om du kan det, så kan jag e-maila bilder och så (msn är helt konstig på min data) Det vore jättesnällt om du kunde :)

6 nisan!:

skriven

ja det får du nog göra då:)

ja det har jag gjort:) den är inte så fin kanske, men orkade inte lägga ner mer tid på att fixa den:D

kram!

7 Anonym:

skriven

fin fin blogg :)

8 Alexandra:

skriven

Okej, hoppas att du får en trevligt helg iallafall.

Kram

9 DIAMANT:

skriven

=) har du smakat på marabou med smaries? dom där färggranna godisarna som är med i chokladen? den e skiiiiiitgooood:D gillar marabou helt okej, men när dendär kom så e de såå gooott:D

10 Veronika:

skriven

Sv: Ja, det är ju absolut en bra början på att få in lite pengar :)

Hehe, har missat så mkt av greys anatomy så jag har slutat kolla på det faktiskt.. Hänger inte riktigt med.. Kram

11 ccandies:

skriven

Okej! Men hur blir betalningen då asså?

12 E - Bloggen om skönhet & mode !:

skriven

sv- jag tror du har rätt.. den smakar nog bara papper..

13 Emmelist:

skriven

jag skulle kunna skicka länkar till dig där du ska bli medlem om du vill tjäna pengar... eller de sidor som jag tycker funkar bäst iaf :) sen ska du alltid köra via videofyme om du ska lägga upp videos!

14 nisan!:

skriven

hehe vad var det du störde dig på?:) fattade inte riktigt hoho:)

kram!

15 Lena:

skriven

Jag funderar fortfarande. ;) Hoppas allt är väl annars. Oj svår fråga. Jag själv går och funderar på vad jag ska förbättra min blogg med (förutom nu design förstås). :)

16 nisan!:

skriven

hur tar man bort den texten?:)))

kram!

17 Veronika:

skriven

Sv: Varsegod du. Kul att ställa frågor också tycker jag :)

Just nu är jag sliten efter en heldag med jobb & ärenden, så ska väl sega lite framför datorn, innan mat & så. Händer hos dig då?

Var MarabouVinter god? Vill testa den ja me.

Kram

18 Elin:

skriven

Du, har det inte kommit innan eller på fredag så säg till!

19 Anonym:

skriven

jag tror jag fattar!!:) tack så mkt:)

puss

20 Emmelist:

skriven

exakt :D men kan du påminna mig ikväll så skickar jag alla länkarna :D

21 DIAMANT:

skriven

kolla in mitt senaste inlägg!:) tips: mera bilder! som i inlägget med chokladen, de var jättebra! kraaam

22 Louise:

skriven

Yes de var sparbössan jag menade:)

Kraam

23 Natalie:

skriven

söt blogg ^^

take care, puss!<3

24 Anonym:

skriven

det e bara bra med mig idag faktiskt. själv då? :)

25 Veronika:

skriven

Sv: Okej, va mysigt. Blir det för filmer då?

Jag tyckte dock inte den var så god, hehe. kram

26 desereé:

skriven

svar; asså haha, jag har aldrig fattat vad ullared är!? ;o är det typ något köpcenter eller är det en stad!? ;o hahaha...

just nu ligger jag i sängen, och fråga mig inte varför jag inte sover, för det vet jag inte ens själv ;S vad gör du själv? :)

27 Alexandra:

skriven

Först idol på fredag och ta de lungt lördag blir det hockey, sen tror jag att de blir fest sen på söndag hockey igen. :)

28 bea:

skriven

En liten vinst är början till en stor :)

29 Anonym:

skriven

haha yes. idag ska ja bege mig in till stan en vända, vad ska du själv hitta på ? :)

30 Emmelist:

skriven

ja vi hörs på msn stumpan :)

31 Petra:

skriven

hoppas du vinner massa pengar på bingolotten nu då ;D

32 Anonym:

skriven

min kompis gör en design :) tack ändå!

33 Louise:

skriven

Jo de är de sämsta men man får hålla sig och INTE ta från sparbössan^^:). Ok de var i alla fall jättebra igårkväll:)!

34 Veronika:

skriven

Sv: Njee, finns att godare.

Okej, var Proposal bra, lr var det bara ännu en klyschig kärlekskomedi? Tänkte om den var värd att se. Kram

35 L * Blivande mamma:

skriven

Sv: stackan, hoppas han blir bättre..



nej vi vet inte vad det är för kön än och inga namn heller än, vi tar det senare tänkte vi=) kram!

36 desereé:

skriven

svar; jaha, för asså jag har alltid trott att ullared är köpcentret ;p haha. och alla som har varit där säger att det är as billigt åh skit. äre det? ;o asså så billigt som alla säger att det är. haha



okej vad jobbigt, heh. vad ska du göra på stan då ? :)

37 Erica:

skriven

Svar: Det är bra, själv då? =)



Gulligt att katten heter Findus! =)

38 Aziza:

skriven

men gud, det lät mysigt :D

hoppas du får en fin kväll :)

Kommentera här: