Veckans blogg tävling!

Återigen är det dags för att nominera sig till Veckans Blogg!
Kommentera detta inlägg med att du är med. Den som vinner kommer få en veckas länkning och en Idol-Erik plansch, eftersom jag själv inte vill ha den. Man får välja själv om man vill ha den om man vinner, annars lottar jag ut den i ett annat inlägg.

Anmälningen sker till på söndag. Sen då har man fram till onsdag på sig att rösta på sin favorit!
Man kan inte vinna utan att delta :)


Kolla in den tjej som vann förra veckan :)
Emma
1 DIAMANT:

skriven

jaa de blir det! jo, aså vi betalar säkert allt själv skulle ja tro?:D



jaa ja har köpt non-stop maraboun idag :D blev fast i den förra veckoslute! okej! gillar du fazer då?=)



ja vill vara med i veckans blogg tävling!!=)

2 Anonym:

skriven

Haha, jag e med;)

3 Jacqueline sofia och Julia:

skriven

Fin blogg :)

4 Hanna:

skriven

Det är bara bra tack :P

Hur är e själv?

5 Leyla:

skriven

Hej! Såg att du hade gjort en Design till någon tjej som hette andre, och den var verkligen jättefin! Och jag skulle verkligen behöva hjälp med min design? Tar du betalt? För om du inte gör det, skulle du kunna hjälpa mig? Självklart kommer din blogg att vara länkad, och stå under länkar i menyn! Kram Leyla!

6 Leyla:

skriven

ja, det var billigt! Jo men då skulle jag gärna vilja "köpa" en om man säger så!:)

7 Maria:

skriven

Han säger tack :) Jo de är bara bra, själv`? :)

8 naliie:

skriven

Hej! de är kanoners :D själv då?

Jag är lätt med i veckans blogg :D

9 Ella:

skriven

Ja det är bra, själv ? :) Fin blogg!

10 Elise:

skriven

Hejhej, tack det är bara bra hur är det själv? :) Fin blogg!

11 http://gaabriiellaas.blogg.se:

skriven

Hej :) jo de bra, sj då?

12 emelie:

skriven

Hej! Det är bra, lite trött men. Hur är det själv? :)

13 jennifer:

skriven

Svar; Hejsan, jo det är fint. självdå?=)

14 Elinor:

skriven

sv; Hejsan du!

Jodå allt är bra med mig pigg som en mört ( eller vad man nu säger :S)

Hur är det själv ?

kram!

15 Maryam:

skriven

Åh vad roligt, jag skulle jättegärna vilja vara med :D

16 Louise:

skriven

Jag är med i veckans blogg :)!

17 Anonym:

skriven

vi har en frågestund på våran blogg , skriv gärna en fråga :) hihi

Kommentera här: