idol ikväll :D

Så ikväll får vi veta
(Eller så är det jag som är seg på information) men jag är såå nyfiken på om min favorit Calle Kristiansson gick vidare eller inte :D HOPPAS!

1 alicia:

skriven

sv; det är bra med mig! :) Själv?

Är det verkligen Idol ikväll? :O

Jag hejar på Piotr! ;)

2 jenny:

skriven

sv: jo de är bara bra:) själv?

kram

3 Hannah:

skriven

njaa, plugga, själv då :)?

4 olivia:

skriven

åh fin blogg du har!



btw, hoppas Calle går vidare! :)

5 tvillingtelepati, :)):

skriven

- förlåt för sent svar, mycket skoljobb/dåligt med tid -

nu sitter jag & pluggar till ett svenskaprov som vi har imorgon -.- själv? :)

6 Hannah:

skriven

haha :D

jag tittar på idol nu :)

7 Adam:

skriven

jätte fin blogg du har !

kolla gärna in min (:

/A

8 issa:

skriven

haha jasså, okej ja det har jag aldrig haft på, men låter inge vidare heller om de smakar schampo, haha :P ysch,,



ååh är det idol ikväll, kul :D



kram.

9 MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.:

skriven

Calle är bäst bäst bäst!

10 olivia:

skriven

Allt är prima hos mig, sjdå? :)

11 Erica:

skriven

Vilken tur för dig att han gick vidare. Själv ville jag att Piotr skulle gå vidare.. Jag tror att han kunde blivit stor i IDOL. Hoppas att han kommer tillbaka nästa år :)

12 issa:

skriven

haha okej, usch då, men då vet du ju till nästa gång att du inte ska ta violströssel på, hehe :P



åh, missade det, men vad bra att han kom med :)



kram..

13 Malin:

skriven

tjena tjena !

jo det är as bra :)

mår du glad idag då ? :P

14 Madde:

skriven

sv: jodå det är helt okej med mig. hur är det själv?

tack så mkt :)

15 MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.:

skriven

haha braaa :D:D

16 jenny:

skriven

sv: ja idag har ja väl lite skola sen blir de shopping, själv? :)

17 Petra - mitt liv i Schweiz:

skriven

SV; bara bra. lite trött bara ^^

18 Maria Werner:

skriven

Hej Jennie!

Tack så mycket för din kommentar :)

Jag vill gärna ha en ny design på min blogg.

Kan du sånt?



Kram Maria

19 Anonym:

skriven

de är för jävligt :(

sjdå?

20 Anonym:

skriven

tjena ja skulle vilja ändra readern o bloggdesignen en aning, du sa att du kunde fixa de kanske? maila mig på [email protected] o berätta mer:)

21 jjoseeefiin:

skriven

sv: idag har jag bara varit i skolan och ska strax ta och plugga (:

22 Madde:

skriven

sv: idag har jag pluggat, handlat och varit en sväng på stan. vad har du gjort?



Man fick veta vilka som gick vidare igår kväll..

23 jenny:

skriven

låter mysigt! tog också en runda på stan idag. yckte däremot att de var lite kallt ;)

24 Anonym:

skriven

tack så mkt

25 olivia:

skriven

jo allt är fintfint! :)

Kommentera här: