ingen god kladdkaka

Ja, jag ville göra en kladdkaka idag
Var ett tag sedan, så jag tyckte det var dags. Gjorde en vanlig kladdkaka från arla.se och sen då när jag var klar, tänkte jag att jag kunde hälla på violströsslet som jag fått av Nilla. Men nehej... SÅ gott var det inte. Jag har kommit fram till - som ni också kanske har gjort - att viol smakar tvål/schampoo. Usch. Jag försökte få bort allt med en gång så att den inte skulle bli alltför förstörd. I never do this again.



Efter att jag försökt ta bort strösslet
1 Hanna:

skriven

Gott med kladdkaka. Men med violströssel på? nja :P tack så mycket! du har en jättefin header! :) det är fint, sj? hur hittade du min blogg? :) kram

2 Hanna:

skriven

Jaha okej, hihi! Vad tyckte du då? Några tips på förändringar? :) det är fint :) kram

3 jjoseeefiin:

skriven

gjort idag ? kram

Kommentera här: