längtar

Satt just nu och kollade igenom lite bilder
Och så kom bilder från förra årets julafton upp. Nu kliar det i fingrarna på mej. Jag vill ha jul NU! Men samtidigt, blir de månaderna deppiga. Tråkigt väder och man vill bara vara inomhus. Jag längtar efter att köpa julklappar till hela min familj. Just nu önskar jag mej en massa presentkort. Känner att jag hellre tar det :) Vi får väl se. Medan min kille vill ha filmer och cd-skivor.


Vår julgran förra året


Min älskling fick en julklapp - en tunnel som han sover i varenda dag

1 Viktoria:

skriven

sV: så bra då :)

2 Alicia:

skriven

Din header är jättefin! :)

Hoppas du får en trevlig kväll.

3 gina:

skriven

Sv. jo bara bra... jag längtar med till julen ^^

4 Hannah:

skriven

sv: med mig är det bra, själv då :)?

5 BUENA:

skriven

Svar: Hej Hej :) det är bra med mig, själv? :D

6 Anonym:

skriven

sv: bara bra:D



sj då??



kram



7 jenny:

skriven

Tack så mycket :D .. det är bra med mig =) själv då?:D

8 julia:

skriven

tack så mkt!! Det är bra med mig, självdå?

9 Nicole:

skriven

Allt bra idag? :)

var gärna med i min tävling om ett babyrosa nagelack från O.P.I



love

10 julia:

skriven

:)

Ingenting, väntar på att hollywodfruar ska börja :)dudå?

11 jenny:

skriven

Jag gör inte så mycket =) själv då?

12 jenny:

skriven

SV; Jag brakr se på idol ibland när jag orkar :D haha

13 Essi:

skriven

Haha vad gullig!! Mys med jul!! Kram :D<3

14 Fiffs:

skriven

Hej, okej har inte sett till dem men skulle vilja pröva i alla fall. Intresant hur smaken är med bea sås. :)



Ingenting jag skulle kommit på att mixa med men det funkar kanske. (osäker)



Jo det är bra med mig tog just sista skol fotot någonsin. (om jag inte blir lärare vill säga)

Hur är det med dig?

Kommentera här: