MIN OCH SYSTERS 20 ÅRSDAG IDAG

Och så blev man ett år äldre
Kunde somna inatt trots alla förväntningar. Och idag på morgonen kom pojkvännen in med en tårta på sängen (?!) oj oj! Inget man väljer att äta på morgonen precis, men idag fick man ju ta sej en bit. Trots allt så blir man nollad. Stefan hade också med sej presenter, förutom tårtan, fick jag Avatar filmen och en korsordstidning med snyggingen Joel Kinnaman på (bilder kommer imon).

Stefan är förkyld
Och han ville vara hemma, men han var tvungen att åka till jobbet ändå. Och jag känner mej inte heller så pigg på att åka in till stan för att gå på möte. Dock behöver jag det. Det handlar om det personliga brevet och de är jag urkass på att skriva. Dessutom vill jag titta på Lindex och KappAhl efter nått till lördag som jag så mkt har tjatat om. Och jag och Stefan ska äta lunch tillsammans.

1 Jennie:

skriven

Grattis till mej :)

2 amanda:

skriven

Grattis :)

Sv: jaha okey ska kika in på de senare :)

3 Susanne:

skriven

Hipp hipp hurra,för det e Jennies födelsedag.. Hoppas du får en underbar dag. Kram

4 Linnea:

skriven

GRATTIS till er båda två! :)

5 Madde-:

skriven

Grattis till dig!!! :D

6 PHOTOS BY NATALIA.:

skriven

GRATTIS :D

7 Sofia:

skriven

Grattis till dig =)

8 It´s you and me ! - Dekor - & Katt-smycke tävling pågår !:

skriven

GRATTIS GRATTIS GUMMAN :)

9 Fanny:

skriven

Grattis hoppas att du får en bra dag

10 CArin:

skriven

Vad e det för en dag, vad e det för en dag.. jo det är jennies födelsedag HURRA HURRA HURRA!!!!!!



( hoppas du kunde höra min fina stämma. Jag tog i från tårna )



Mys med tårta på sängen och allt. Ha nu en toppen dag!

11 Ida:

skriven

okej kul :) hehe. Ja du jag ska nog fixa lite naglar sen så vet jag inte riktigt!

Hoppas du får en bra dag idag nu då :)

Grattis igen

12 JNY ©:

skriven

hoppas du får en bra födelsedag! :]

idag ska jag upp på stan & shoppa lite med en vän. dudå, fira antar jag? :D

13 Fia:

skriven

sv: jag tänkte ta och åka hem till mamma och pappa idag faktiskt och lata mig, träffa vänner och äta massa mat :P sj?

14 Lisa:

skriven

grattis nu idag igen då :)



hoppas du får ngt skoj



idag blir det städning :(



kram

15 Madde:

skriven

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN :D

16 Anonym:

skriven

grattttis

17 Elin:

skriven

Grattis Jennie :) Hoppas du får en finfin dag! ♥

18 sofie:

skriven

aah låter nicee (;

kram

19 sofie:

skriven

aah låter nicee (;

kram

20 Sara:

skriven

Grattis :)

21 MyzaaN - Princess Pink:

skriven

härligt att höra vi fixar käk sj då? kram

22 Lina:

skriven

Grattis :D

23 Erika:

skriven

Min blogg fyller ett år idag och det ska firas med en veckans blogg tävling, vill du vara med så kan du anmäla dig :D Du får gärna gå in och ställa en fråga i frågestunden också, alla som frågar får en länkning :D

http://annaeriika.blogg.se/2010/april/tavling-dagen-till-ara.html#comment

kram

24 sofia:

skriven

hejhej altt bra?:)

25 Mikaela:

skriven

Grattis, grattis :) Hoppas du har en bra dag!

Idag har jag umgåtts med en vän och hennes dotter, och det har varit väldigt trevligt.

Kramis.

26 - Alexandra!:

skriven

Jag har redan sagt det i ett annat inlägg men jag säger det igen: GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN, Jennie! :D



Guu, så lyxigt med tårta på sängen!

27 nora:

skriven

sv: nej, det är det verkligen inte. tack! :) inte mycket, sova tror jag. är jättetrött av all antibiotika jag går på. själv? :)

28 AB PW:

skriven

Grattis (:!

29 Emmelie:

skriven

Grattis! Hoppas du haft en bra dag och att du får det bra på lördag också när det firas ordentligt!

30 emma:

skriven

jaha okej vad trevligt då? :)

Händer idag då? :D

31 Maria:

skriven

Sv Grattis igen på din stora dag :) har du fått nått fint?

I kväll ska jag nog bara ducha och se på tv hade jag tänkt sjdå?

32 Janina:

skriven

Grattis på födelsedagen!!! :)

33 Alexandra:

skriven

härligt att höra! :Dhar varit med några kompisar och bara chillat lite, haha:D

34 sarah:

skriven

grattis bruden!! :D hoppas du har en bra dag :D:D

35 Moa:

skriven

Mår inte så bra.. :/ <3

36 julia:

skriven

sv: nej inte jag heller!! :o

haha, vill inte att det ska ta slut xd



hur är det med dig då? :)

kram

37 sarah:

skriven

systeeeeeeeeeeeeeeeeeemeeeeeeeeet förfaaan bruden!! kör hårt!

38 ELIN:

skriven

Svar;Sitter framför datorn och gör ingenting :P dudå?

Kommentera här: