MQs nya modell

Vad ska jag säga?
Man blir bra allt glad, när man ser denna snygging poserar. Och nu ska man få se honom ute på stan med - i förstorat format? Ha ha. Wow säger jag bara.
Vad tycker ni om MQs nya modell?


Mums!
1 Madde-:

skriven

Den där bilden borde vara förbjuden att publicera!!

HAN ÄR SÅ HET!!!!Gud...

2 Sara:

skriven

Sv: Idag ska jag på arbetsintervju! Du då? Kramkram

3 sarah:

skriven

okej, men det är inte jag :p jag sitter och jobbar x)

skriv om du ser min inne om några timmar :)



idag jobbar jag, slutar om två timmar och då ska jag hem och betala av saker som fakturor osv xD funfun! och pengar till dig såklart! :) vad gör du själv idag? :)



tack detsamma hörrö!

kram

4 Gabriella:

skriven

thanks :)

5 Ida:

skriven

SV: Ja allt är väl bra idag skulle ja tro :) fredag och gött. sj då ?

6 Erika:

skriven

har precis kommit hem från nationella proven :) du då?

7 awza:

skriven

sv jodå det är bara bra med mig :) Hur är det själv?

8 Jeanette:

skriven

Hejsan :)

det är bara bra sj?:)

kramar

9 Johanna, Livet som student:

skriven

Hej! :)

Med mej är det bra :) Hur är det med dej?

Kram

10 Anonym:

skriven

hejsan!

11 elin:

skriven

~

Okej. =)

jo de är bara bra, freda ju! :D

kram

12 anna:

skriven

sv; inget speciellt, det är fredag så det blir nog lite mys framför tvn ikväll, sj då;P

13 Elvira Eriksson:

skriven

Snygg;D

14 Elvira Eriksson:

skriven

Svar: bara bra! Själv?:)

15 Pia:

skriven

Sv: På dagarna inne i veckorna har jag praktik, har haft 1 veckan, nu återstår 3. På kvällarna umgås jag ofta med en kompis. Men ikväll kommer jag nog troligen endast att ta det lugnt.



Hur har din dag varit?

16 sofie:

skriven

sv: har inget speciellt planerat, antingen blir det väl tevekväll eller så går jag ut, får se :P

Själv då? :)



17 Christina:

skriven

Joel är löjligt snygg!



sv; Ajdå, huvudvärk är aldrig kul :(

Rekommenderar Eeze Neo, ifall du vill ha en asbra tablett.

Idag ska jag bara ta det lugnt, se på film och komma ifatt i plugget lite för jag har lite ont i magen :/

Själv?

Kamar!

18 Tina:

skriven

Tjoohoo!

Abslout, jag är iväg nu men kommer vara inloggad på msn imorn fm!

Hörs då =)

Ha en go fredagskväll!

Tack ännu en gång fina du

Kram

19 Alexandra:

skriven

allt är bra tack:D själv?

20 Johanna, Livet som student:

skriven

Sv: Va bra att det är fint med dej..

Jag sitter här och försöker plugga inför min fysologi och anatomi tenta som jag har om en och en halv vecka..

vad gör du själv?

Kram

21 sarah:

skriven

mio min mio har jag inte sett på flera år! x) va den kul å se på ? :D

22 amanda:

skriven

23 amanda:

skriven

sv: okej, fyller år idag så ska ha tjejfest för mina närmaste vänner.

kram

24 emma:

skriven

haha , ja aså man har allt sett snyggare , hahahhaha.. men jag nöjer mej nog allt med den endå :D

Vad har du för underbara planer till ikväll då?:]

25 ebbaho:

skriven

Okej, hemmakväll med syrran:)

26 Jeanette:

skriven

Jo, det är ju skit jobbigt..

Händer ikväll då?

27 simone:

skriven

sv: Tack din pudding! Hoppas du får en kanonkväll du med :D Står hemma och vet inte vad jag ska ha på mig, men när vet man det? Alltid samma visa..

28 janni:

skriven

Det är bara bra med mig, lite förkyld bara... Själv då?

29 tessan:

skriven

bara fint =) titta på mitt nadra inlägg och kommentera hur jag blev :)



Vad sk a du hitta på ikväll?? :)

30 molly♥:

skriven

sv: det är bara bra med mig hur är det själv ? :)

31 It´s you and me ! - Smycke- & Dekor tävling pågår !:

skriven

Heting de där ;)

32 Linnea:

skriven

Skulle du vilja göra en ny design + header till mig?=)

33 filippa:

skriven

sv; idag har jag varit i skolan, och spelat fotboll :)

dura?

34 steffi:

skriven

Han är verkligen skiiit snygg!! ;D



Sv; Jo, med mig är det fint! Har precis haft en super kväll med min familj:D



Hur ä det med dig? :) Fin blogg du har!



Kram!

35 Elin:

skriven

Sv; Jo det är fint idag (igår också). Solen skiner här i Stockholm så det är skönt. Hur är det hos dig då?



Gillar Joel Kinnaman men inte mustaschen!

36 Anonym:

skriven

Sv; Det är bra sj?=)

37 aww:

skriven

fira kusiner iehlgen & tävling. sjdå+

38 Bella:

skriven

Sv: Lät mysigt!

förkyld men annars är det bra:)

Ha en toppen dag!

39 awza:

skriven

Idag ska det festas =) självdå?

40 Hannah Hale:

skriven

Jag tycker han är så jäkla ful haha!



Svar>> Idag händer det inte mycket :( hemma och vilar upp mig för jag är lite sjuk fortf.

41 madeleine:

skriven

hej hej! joodå här e allt bra :) hur äre själv då? kram

42 K I T T Y ♥:

skriven

'Jag tycker inte han är skitsnygg faktiskt ..

43 nikela.blogg.se:

skriven

Sv: det är bra hur är det med dig?(:

44 elenah:

skriven

sv: va mysigt :)



det är riktigt bra nu för tiden faktiskt :) måste bero på all sol..hehe

hur är det själv? :)

45 CArin:

skriven

aaa han är så galet snygg. hadde jag haft tid så hade jag hängt utanför MQ hela dagarna i ända. Var i Varberg i fredags och höll ju för gudskull på att rammla omkull när jag såg denna härliga bild.......



Ha en underbar söndag

46 Mikaela:

skriven

Åh, så hilma mysigt! :) Vad blev det för god mat?

Med mig är allt bra :) Och i helgen har jag gjort lite olika - shoppat, hjälpt älsklingen att laga och tvätta bilen. Eller, så mkt laga jag inte ;)

Kramis

47 Amanda:

skriven

Den finns snyggare

48 Lena:

skriven

Vilka goda muffins. Får nog ta och äta något. Överallt så ser jag mat på bloggar så jag behöver nog lite energi tror jag. Ha en bra kväll.

49 Hanna:

skriven

love mqs nya modell ;)



Det är bara bra med med, hur är det själv med dig?

50 Pim:

skriven

Galet vacker är han! härlig blogg hittade dig via Tinas :)

Kommentera här: