My birthday

Här kommer min födelsedag i bilder och text
Ni vet redan om morgonen. Om tårtan och allt de där. Se bilder nedan. Sedan duschade jag och var hemma själv till elva, då jag cyklade mot bussen. Malmis ♥ ringde och gratulerade mej och vi pratade en stund. Så skönt att snacka med henne. Hon är en av mina bästa vänner.

Mötte Stefan
Och vi gick och åt, då vi åt på Tuan och tog då wokade nudlar med vårrullar och Stefan tog klyftpotatis med vårrullar. Mums. Jag älskar sådan mat. Tog kinapinnar med som jag ska ha och äta med någon dag sen :) hihi. Sen drog jag mej till jobbcoachen. Kom lite sent. Sen kom syster och hämtade mej och vi invigde systemet tillsammans. Hihi. Köpte två cider och kassörskan grattade mej :) Sedan gick jag in på Lindex där jag shoppade loss på en tröja och ett par jeansleggings kan man säga.

Nu ikväll
Fick vi presenter av mamma och pappa, en till från Stefan och en från syster och hennes kille.
Från mamma och pappa: två biljetter till En mor till salu (teater på Vallarna), en snygg kruka som jag önskat mej.
Från Stefan (sammanlagt): tårta, korsordstidning, Avatar och en resa till Kolmården.
Från syster och hennes kille: en tavla på mej och Stefan i canvas.
Från ett par bekanta: ett halsband.
Fler presenter kommer förmodligen på lördag, då vi ska ha kalas :)
Nu har vi haft tårta tillsammans med några vi känt sen lääääänge och fick då ett halsband med ett hjärta. Mycket fint. Kollade på Avatar och ÄLSKAR den! Så fint gjord! Nu ska jag nana! Gonatt!














VANN GJORDE JAG OCKSÅ :)










Vår fina tavla!

Natti
1 Anonym:

skriven

Sv; Chillar lite =) sj?

2 Michaela:

skriven

GRATTIS! :D

3 Ine Henriksen:

skriven

:)

Ha en riktigt fin dag!

Kramar

4 Jenny:

skriven

Hej !

Sorry, har glömt de helt & har haft mycket i tankarna men kom in på msn ikväll så fixar vi de direkt.. Jag måste ha ditt baknnr & vilken bank det är..



/ Jenny

5 Madde-:

skriven

KOLMÅRDEN!!! GAAH!! :D :D



Fick du brevet igår??

6 - Alexandra!:

skriven

Ja just det, ja - du får går på Systembolaget nu!



Den där tårtan ser FARLIGT god ut. :O



Maten ser inte dålig ut den heller!

7 - Alexandra!:

skriven

sv: Oh, Almondytårtor är goda! Eller jag har bara ätit en, den med Daim, den älskar jag. ;)



Jag hade jätteroligt på skivan! :D

Kommentera här: