Ola Salo har blivit pappa!

Ja, igår fick jag själv ett litet kusinbarn
Och idag blev Ola Salo pappa till en dotter som ska heta Judith! Grattis till honom!

1 Christina:

skriven

sv; Hallå bruden!

Det är riktigt bra med mig nu, livet leker :)

Hur är det själv?

kramar ♥

2 Emelie:

skriven

Sv: Skulle inte förvåna mig :D I helgen blir det jobb, får se om man klämmer in lite vin någon kväll :) Själv då?

3 Emelie - foto, vardag & stil:

skriven

sv: okej, skoj:)

i helgen är det marknad här inorberg så jag ska väl gå på den- och sen får jag se vad som händer på kvällarna :D själv?

4 filippa:

skriven

sv; haha hej du ;)

allt är bara bra med mig :D

själv då?

5 Pia:

skriven

sv: hej hej! :) allt är kanon med mig, jag har äntligen fått jobb! :) hur är det själv?



Snygg design btw!

6 Sofia:

skriven

haha, jag hatar den frågan...jag tycker väll att jag sjunger okej men usch nu skäms jag :/

7 anna:

skriven

sv; hihi vad mysigt;P

8 It´s you and me ! - Smycke- & Dekor tävling pågår !:

skriven

Så roligt :D

9 Bella:

skriven

Sv: Tack så mycket. Just nu sitter jag och tittar på hockey. Vad gör du själv?

Jag tror att jag klara mig, men tack för att du frågade:)

10 lovisa:

skriven

sv: ja och tackolov för det. det är bra, sj? :)

11 amanda:

skriven

tjenare, jotack bara bra. sj? kram

12 Ida:

skriven

SV: Så bra då :)

Idag gör jag inget, haha slöar. sj då?

13 Lisa:

skriven

Jag har ångest för alla läxor:P börjar närma mig studenten och allt drar ihop sig nu sista veckorna ju:P vad hittar du på=)?

Kommentera här: