Stefan svarar...

Hittade denna lista hos en tjej och ville såklart att min älskade pojkvän skulle svara. Han hatar listor, så han svara 'men de blir korta svar'. Haha. Men jag blev nöjd!

1. Du är tillsammans med? Jennie
2. Och varför det? Därför.
3. Har hon fått något smeknamn av dig? Bebbin (liten egen variant av Baby).
4. När blev ni tillsammans? 10 september 2007.
5. Hur träffades ni? På LunarStorm (fjortisvarning)
6. Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? Nix.
7. Hur gammal är hon? 20, snart, snart, snart!
8. Älskar du henne? Ja!
9. Har du slagit henne? Nej!
10. Har du roligt tillsammans med henne? Ja.
11. Har ni sex? Ja!
12. Skulle du kunna bo med han? Det är ingen han, men om du menar en hon, så ja!
13. Beskriv henne med två ord? Snäll & rolig.
14. Vet du något om henne? Ja, allt!
15. Har du gjort sugmärke på henne någon gång? Nej.
16. Hur länge tror du att ni kommer att vara tillsammans? För alltid.
17. Får hon dig att skratta? Jag skrev ju att hon var rolig, så de borde vara JA på denna frågan.
18. Säg ETT ord för hur du känner för henne? Kärlek.
19. Vad för slags filmer ser ni på ihop? Jag ser inte på film med henne. Hon tittar och jag sover.
20. Får du fjärilar i magen när du ser på henne? Ja, ibland.
21. Vad har hon för ögonfärg? Grön (Jennie: Fail, eller delvis rätt. Jag har grönbrun).
22. Vad är de finaste du fått av henne? Alla minnen.
23. Har ni samma humor? Ja.
24. Planerar ni framtiden ihop? Ja, villa, vovve och Volkswagen.
25. Skulle hon bli en bra mamma? Ja, absolut!
26. Vad gjorde ni senast ni träffades? Sov.
27. Vad gör hon när hon inte är med dig? Bloggar järnet!
28. Är du svartsjuk på andra killar? Nej.
29. Har ni bråkat någon gång? Det har alla.
30. Har ni haft ett uppehåll i ert förhållande? Nej.
31. Skulle du kunna vara otrogen? Aldrig! Att vara otrogen existerar inte i min värld.
32. Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? Tre dagar.
33. Har ni samma åsikter om saker? För det mesta.
34. Vem håller i fjärrkontrollen? Hon.
35. Går ni ut ofta? Nej, eller jaa, vi promenerar ofta ;)
36. Har ni samma musiksmak? Ja.
37. Är hennes familj trevlig? Japp.
38. Är hon romantiskt? Ja!!!
39. Stöttar hon dig med dina drömmar och mål? Absolut!
40. Har hon någon fobi? Ja, några stycken.
41. Gillar hon sport? Nej, eller ja, att spela fotboll.
42. Är hon en djurvän? Med tre katter och fyra hundar? Vad tror du?
43. Kan hon sjunga? Som Shirley Clamp.
44. Spelar hon något instrument? Hon har lirat lite gnidlimpa, men inte hört mycket av det själv.
45. Kan hon laga mat? Ja, som en husmor.
46. Är hon konstnärligt begåvad? Ja, verkligen!
47. Är hon envis? Som en tysk terrier.
48. Tycker hon om att resa? Ja, med mig!!!!
49. Vad gjorde hon som fick dig att skratta sist? Sa bergis något kul.
50. Vad var de sista hon sa till dig när ni träffades sist? Tjing tjong flaggstång!


Typ tagen 2007
Snabbfakta:
Namn: Sofie
Marie Torebo
Ålder:
20 den 29 april
Bor:
På vänersnäs(västra götaland)
Civilstånd:
Sambo och två hundar
Familj:
Mamma, pappa, storasyster, tvillingsyster
Gör:
Är sen några månader tillbaka arbetslös, men har fullt upp varje dag ändå med att hjälpa min sambo som är yrkesfiskare, har ju två hundar oxå som behöver mycket motion, ett hus som behöver städas, diskas, tvättas m.m.

Varför började du blogga?
För att jag som sagt är arbetslös och behöver skriva av mig lite ibland. Läser en hel del andra bloggar och ville prova på de själv.

Vad har du för syfte med din blogg?
Har väl inget direkt syfte med den, utan bara att få skriva, lite som en dagbok. Och roligt att om några år kunna gå tillbaka och läsa vad jag skrivit.

Vad har du för skönhetstips?
Egentligen bara att man ska sköta om sig själv, tvätta bort sminket på kvällarna (vilket jag själv är väldigt dålig på och göra)

Vad gör en blogg till en bra blogg?
Jag vet inte riktigt, jag har inte kommit så långt ännu, skriver bara om min vardag ännu.
Men tycker om att läsa om massa tips, och att man skriver så att andra tycker att de är intressant och läsa.

Vilka bloggar läser du?
Läser väldigt många.
Bl.a
Självklart läser jag din http://jennsiii.blogg.se/
http://sofiehermansson.blogg.se/
http://www.finest.se/katrinSchulman
http://ewakarlsson.blogg.se/
http://lindablom.se/
http://krakunge.blogg.se/mysecrets/
http://happilyeverafter.se/



Hur många läsare har du per dag?
eftersom jag är nu på "marknaden" så har jag inte så många. Mellan 16-20 är de varje dag.

Vilka är dina förebilder?
Vet inte om jag har några speciella förebilder, känner att jag typ har "växt" ifrån de. Utan jag utgår bara från mig själv.
1 Michaela Snöborgs:

skriven

haha "hon tittar och jag sover" det var kul :P



hoppas du har en bra födelsedag :)

2 Anonym:

skriven

Det står att du kan sjunga som Shirley Clamp. Jag bara undrar om du inte kan lägga upp något där du sjunger så vi kan få höra din vackra röst :)

3 - Alexandra!:

skriven

Haha, svaret på nr 19 var rätt kul. ;D



Ni verkar vara ett jättebra par, ni två! Mycket gemensamt och så. :)

Kommentera här: