Top Model 11

Igår avslutades ännu en reprissäsong av Top Model
Tv3 visar ju repriser från de tidigare säsongerna, klocka 16 och klockan halv tolv nästa dag. Just nu är det säsong 11 som visas. Och i säsong 10 vann min favorit Whitney. Och nu går det en helt ny säsong på Tv3 på måndagar klockan 20.00 :)


Bilderna är tagna från Google
1 Kristina L:

skriven

Sv: Bara bra :) själv?

kramar

2 HannaBrolin:

skriven

Du får la söka jobb. Mcdonalds typ! ^^,



idag gör jag ingenting. planen var väll att gå ut i det fina vädret men blev inte så mycket av det.

själv då?

3 sandra:

skriven

sådär ja, nu har jag lagt till dig med :)

4 sandra:

skriven

svar:hej:D

det är bra tack ,själv?

5 Felicia:

skriven

sv; Oj vad duktigt! :) det vill inte min kondition hah

6 Felicia:

skriven

sv; Eller jaha! Promenera! Jamen det är superskönt. Springa däemot är inte så kul :P

7 M A T I L D A:

skriven

svar: Shit vad skojj att fara och se allt irl!

8 lovisa:

skriven

Imorgon fyller min kära kompis år så de blir nog att fira henne lite, själv? :)

9 Emma:

skriven

sv; Kom just hem från skolan, så nu blir det att slappa lite :) sjdå?

kram

10 A.C:

skriven

Hej:D



jag kom nyss hem, va ute och lunchat o fikat lite:D hehe..^^ Nu ska jag äta hemma igen..för pappa lagar mat nu..fyfan vca mätt kjag e:p haha~~



haft en bra dag då?:D

11 Rebecka:

skriven

Vill du vara med i veckans blogg?:D

Skriv isf ditt bästa skönhetstips i inlägget med rubriken tävling v.15 :)

Priset är....

12 Linnea :>:

skriven

hej, ja det kan vi göra ^^ lägger till dig nu :)

13 veronica:

skriven

jo de är bara bra med mig. själv?:) finblogg!

14 malin:

skriven

sv; la till dig också nu :)



allt är bra,själv? :) kram

15 Marie:

skriven

Lägga till varann på bloglovin?? Vad tar du för att göra en design?

16 Jenny Stämberg:

skriven

SV:Tja!

Ja, allt är bra här. själv? =)

Jo klart jag vill.. vem vill inte det liksom men har inte råd att köpa någon. :P Men din blogg var jättefin!

Kram

17 Cindy'Nham:

skriven

sv:

hehe, okey :]]

jodå, jag mår bara bra du då?

jag vaknade typ nyss du då? ;p

18 Anonym:

skriven

lägg till mig du :)

19 alexadnra:

skriven

sv; sitter och svarar på kommentareR:) dudå?

20 Samanta&Amanda:

skriven

topmodell äger !!!! :D

21 Mindaaa:

skriven

asså jag har något emot henne... Tycker du att rätt vann?

22 Gabriella:

skriven

Jo tack de e bra :) sj då?

rösta gärna på min bikini om du har lust http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=ZPDBAupsi5O6jAFvt5hsG4kF#bikiniGallery

23 Sofie:

skriven

använder tyvärr inte det :(..

24 Anna:

skriven

SV: Tack för hjälpen :) kram

25 Sofie:

skriven

grymt fin blogg:)

26 STELLANS:

skriven

Hon är så SNYGG!!

27 johanna:

skriven

SV: Hej! jo allting är bara bra med mej. sj?

riktigt fin blogg, älskar headern. kram

28 kitty:

skriven

Idag har jag inte gjort så mycket. fikat med en kompis och nu ska jag strax äta :)

du då?

xo

29 Martina:

skriven

jag mår bra tack, hur mår du själv? :)

30 Ellinor Sjöberg' [fotoblogg / mitt liv]:

skriven

sv; dock finns det yp inga bra bilder :(! men det löser sig alltid :D! kram

31 Neha:

skriven

Länge sen jag såg det

32 Emma:

skriven

SV: Hihi vad bra!

Jo det är bara bra med mig, lite trött bara. Ska nog sova snart! Hur är det själv? :)

33 jennifer gräll:

skriven

sv: Absolut :)

säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig :)

34 Johana:

skriven

allt är fint fint, ganksa trött bara , själv då =)?

kram

35 tessan:

skriven

nu ska jag ta och sova :) hehe... vad ska du hitta på imoron då? kram

36 Matilde:

skriven

härligt! :)

jodå, det är helt okej med mig.



Whitney var också min favorit! :P

37 Ninni [Foto & Vardag]:

skriven

ooh läcker hon var!

38 Madde-:

skriven

Du är galen kvinna!

Men alltså,jag vill ha en ganska enkel..det var igentligen därför jag bytte. Vill ha samma header och gråa färger typ..men lite rosa i..ytterst lite.. Men våddå vill du fixa de? :P

39 minda:

skriven

sv: Hahah, fint du skriver :)

Jag tycker hon ser så.... vanlig ut.

Jodå, allt är finfint, hur är det själv? :)

40 Hanna:

skriven

nu finns svaren på bloggen ;)



jag hejade med på whitney när hon var med :)

Kommentera här: