Uppe i varv

Nu är det nära
Imon har Stefan planerat att han ska köpa en bil. Det blir nog den röda 850n från Hässleholm. Men vi får se. Nu ska jag inte sitta här och vara så glad att jag knappt kan skriva ett inlägg. Vaknade i alla fall till The Arks nya låt 'Have you ever heard a song'. Mycket bra.

Ska vara med i HPs tävling
De har en novelltävling och jag ska delta tänkte jag! Så ska börja skriva nu snart. Temat är sommar och man måste nämna Halland minst en gång. 10 000 tecken inkluderat mellanslag. Så får se hur jag kommer att hålla en novell på detta. Har svårt för att hålla sånt. Men jag kommer ta från mina egna erfarenheter. De tre som vinner, vinner ett presentkort på 2 000 kr på en resa.

1 simone:

skriven

Vad spännande med novelltävling :D Har du börjat skriva på den?

2 sarah:

skriven

hha alright! :D jag får väl ta och se den nångång fan xD flera år sen sist :(

3 ida myrin ♥:

skriven

sv: det är bara bra :) själv?

4 Jeanette:

skriven

Okej, ja de är inte lätt att få jobb nu heller.

jag är vikarie på förskola och äldre omsorgen :)

Är mest på äldreboende för har en tjänst där på 50%

Krama

5 Malin:

skriven

Sv: Jag vet inte vad jag tänkte på? haha!

Gulligt paket btw :D

6 filippa:

skriven

sv; ja det är sant ;)



min helg har varit bra :)

7 nora:

skriven

jättefin blogg! :)

8 elenah:

skriven

sv: jag vet :D det är awesome :D



åh va mysigt :) det har jag med!

9 Sara:

skriven

Åh du gör idag? :D

10 Christina:

skriven

sv; haha, nej det gör man verkligen inte :D



Okej, skönt att höra :)

Jodå, jag är ganska trött idag eftersom jag sov lite mindre än 2 timmar inatt men annars helt ok :)

själv?

Kramar!

11 Moa:

skriven

svar: Vad bra! inte så mkt, hos dej så?

12 Fia:

skriven

Hej, ja det är bra med mig, själv?

13 Johanna:

skriven

Hoppas det blir ett lyckat bilköp och att ni får en bra måndag =)

14 Linnea:

skriven

då vill jag inte!

15 Susanne Jeppsson:

skriven

det är bara bra med mig! själv också?? Händer en dag som denna!? =) Kram

16 - emeliiue ;):

skriven

sv: Jo det är bra, sjdå? :)



du vill möjligtvis inte va med i min tävling (smink tävling) i nått inlägg lite längre ner? =)

17 tessan:

skriven

Tack tack!

Det e fint med mig!

sj då?

kram

18 Mathilda ♥:

skriven

Hej , det är bra tack! :)

Själv? ♥

19 Michaela Snöborgs:

skriven

hoppas du vinner! :D lycka till iaf! :)

20 MLI:

skriven

hejhej :) jodå det är bara bra med mig idag :) hur är det med dig då? kram!

21 Elin:

skriven

Sv; Gick i skolan på förmiddagen och sen har jag städat en massa hemma. Halvkul men behövligt!

22 Caroline:

skriven

Sv: Hallojsan :) Allt är bra med mig idag, hur står det till med dig? :)

23 roxanna:

skriven

Härligt ;)



Jadu, idag har jag varit hos tandläkaren, fikat UTE för första gången i år - mycket underbart! Sedan drog jag och min kompis vidare ut på Campus och pluggade lite, och sen drog vi iväg och hade intervju med en lärare för en rapport och sist men inte minst käkat pizza ;) Haha, underbart.. Själv? :)

24 sofie:

skriven

juuu bara bra me mj ganska trött men :/ med dj dÅ? (::

25 Karin:

skriven

SV: hejsan!

Ja allt är bra med mig, hur är det själv?

Kram

26 Mikaela:

skriven

Ja, det syns att ni legat i :) Hih. Men det är alltid bra att lägga bakverk i frysen så man har det när man behöver det :)

Åh, vad skönt att även din helg varit bra :)



Jag har lite ont i ryggen och i huvudet, men det får gå ändå :) Hih. Hur är det med dig?

27 caroline blomberg:

skriven

sv;Jodå allt är bra med mig, oh tack så mkt. fast tycker synd om dom som måste klanka ner på andra för att må bra:/

men tack så mkt man lyssnapå sånt skitsnack! :)

28 Tove ♥:

skriven

Hej! Allt är bra med mig tack, själv då? :)

29 Madde:

skriven

Det är helt okej med mig, lite trött bara. Hur är det med dig? Kram

30 Anonym:

skriven

Sv; Supergreat, sj?=)

31 Jonna:

skriven

sv: hallå där :) jo med mig är det kanon, shoppat hela eftermiddagen. hur är det med dig då? :P



lycka till i tävlingen :)

32 Anonym:

skriven

vad kul , lycka till!

33 Sara:

skriven

The ark är bra!

Gillar du de också? :-)

34 linnea:

skriven

jo det är bara fint med mig, längtar dock sjukt mycket till sommaren. Hoppas allt är bra med dig med =)

35 julia:

skriven

sv:

hej sötnos :) med mig är det bara bra. hur är det själv? kram julia

36 It´s you and me ! - Dekor - & Katt-smycke tävling pågår !:

skriven

Allt bra idag ? :)

37 Tigerhonan:

skriven

Hehe okej, just nu sitter jag och spelar Burnout revenge med sambons kompis. Sj? :)

Kommentera här: