Anne Shirley - Megan Follows

Någon av er
Ni kanske ser på Anne på Grönkulla som Tv4 visar om dagarna vid elva tiden? Jag ser bara slutet, då jag väntar på att Hem till gården ska börja. Men jag var nyfiken på hur huvudrollsinnehavaren  Anne Shirley = Megan Follows ser ut nu, de var ju faktiskt ett bra tag sedan hon var med i serien. Och titta nedan.

1 Leia ♥:

skriven

Hej där! :D



Allt är bra och med dig?? :D

2 Karro;):

skriven

sv: ok, ledsen. Men detta är de jag tyckte bäst om. Du får försöka någon annan gång !

3 MLI:

skriven

hej :) jaadå jag har haft en jättebra dag, dudå? =) kram!

4 AnnaSara:

skriven

sv. Jo, det är bara bra! och hur mår du själv? Fin blogg :)

5 malin:

skriven

sv: hej. ja det skulle jag verkligen behöva ... :)

6 Linnea:

skriven

sv; Jag har haft en ok dag, lite tråkig bara haha..

7 Elin:

skriven

sv: härligt :D det är bra med mig med.

händer ikväll?

8 E:

skriven

okej, jag har faktiskt också tvättat idag ;)

9 Lovisaö:

skriven

Jag har haft en underbara dag =D du då?

10 Camilla:

skriven

ja men det måste göras, kan vara kul ibland :)



Med mig är det bara bra, lite ont i brösten haha :( hur är det själv?



Vad har du gjort mer idag förutom att tvätta?

11 Alexandra:

skriven

Hej jotack det är bra! :)

12 caroline svarar:

skriven

allt är bara bra med mig, sj? :)

13 Kicki:

skriven

Hejsan på dig :)

Jo tack allt är bara bra med mig..



Har fixat i lägenheten hela dagen :)



Har dagen varit bra?

14 CAMIE:

skriven

SV: Härligt! ^^,

Idag har jag skrivit på konrakt, jobbat och bloggat ;D Så mycket mer än så har det inte blivit =)

Själv da? :)

15 * Linda med Cazandra *:

skriven

Sv: Oh vad fina bilder :) Jotack det är kanon här. Sj? Kram

16 gotteochvi♥:

skriven

tack för titten, kika gärna in igen!

17 kristin:

skriven

sv; Hej på dig! jo visst är det bra med mig, själv då?

18 debita:

skriven

Jag har varit och köpt kläder, vad har du gjort? :) <3

19 S&fia:

skriven

Vacker design du har!



SVAR: Jo, allt är bara bra med mig, försöker njuta det sista på lovet! Känner mig bara lite psykiskt nere pga en vän, men det är sånt som händer ibland. Livet lever vidare, och jag är glad ändå, försöker Carpe Diem och le, det gör susen!



Ha en fin kväll,

KRAM

20 ALEXANDRA:

skriven

SV: hallå hallå! allt är bara bra, lite seg efter dagens jobb. hur är det med dig?

21 Lina:

skriven

Heej Jennie! vilken trevlig blogg! Jag skulle älska om du ville göra en bloggdesign. :) du är ju skitduktig på vad du gör! you´re rocking! have a niice dayh kram mailöa mig gärna

22 Erika:

skriven

Söt tjej:)

23 lovisa:

skriven

allt är bara bra, dusj? :)

24 MADDES:

skriven

Idag har jag jobbat hela dagen och nu sitter jag vid datorn. Vad händer ikväll? Kram

25 Liz:

skriven

Åh så söt hon är! bilden till vänster är ju jättevacker!

26 Jennie:

skriven

SV ; allt är fint med mej :) hittar du på idag?

kram

27 Hollie:

skriven

Jag har nyss kommit hem från gympass två idag :) så nu håller jag på att fortsätta packa :)



Oj, vad längesen de spelades in :)

28 Ronja:

skriven

Sv: Så bra! Jadu, prommenader och film har stått på mitt schema idag haha. själv då?:)

29 Lovisa ; Mode, naglar och foto:

skriven

sv; Okej, ja nu såhär på sommaren är det underbart här! Min dag har varit superduperbra! :D

30 ronja:

skriven

sv: ha rvarit med en vän, sj? :)

31 FILIPPA:

skriven

Det skulle vara jätte snällt om du ville rösta på min bild: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=7591

Skulle betyda jätte mycket ifall du röstat!

32 Tina:

skriven

fin blogg ;)

33 Anna ♥:

skriven

Fin blogg du har! :)♥



/ http://tomtenissens.blogg.se/

34 emma:

skriven

sv: haha jo, varit på halmstads äventyrsland ;) sen inte mycket mer, sjukt trött nu! men man överlever, har varit en super dag. Har du hittat på idag då?

35 Moa ♥:

skriven

svaren från frågestunden är uppe på bloggen nu! :)

kram

36 Isabelle:

skriven

sv; jo tack allt är bra =)

37 en kärlekssaga: unga föräldrar till två prinsessor.:

skriven

hej hej! jo då, själv?

38 Amanda:

skriven

Sv: Ja lite upp och ner :)

själv då ?

39 Lina:

skriven

Hej, vet inte om mitt meddelande kom fram.

Men ifall det inte gjorde det skriver jag ett nytt.

Jag vill jättegärna att du fixar en bloggdesign till mig. Vore väldigt gulligt av dig. :) Du är väldigt duktig på vad du gör vännen. maila mig gärna. Kram kram

40 Josefine:

skriven

SV. HEJ DU! jo tack bara bra sjäälv?

41 The Green Book:

skriven

bara tar det lugnt, själv då?

42 A.:

skriven

Svar: Hej, allt är bara bra med mig, hoppas det är det också med dig. :)

43 Michan:

skriven

Jaa, det är så den heter =) Har alltid undrat vad det är för serie =)

44 Elin Gabriella:

skriven

Hejhej! Ja, absolut :) Har du det bra? Mysig blogg du har! Kram

45 lizette:

skriven

hejsan! allt bra här, hu står de till själv? (:

46 Jennifer:

skriven

Det var lite skillnad ;P



Svar: Ikväll ska jag nog inte göra så mkt :)<3

47 annah:

skriven

Hoppas dagen rullar på fint. Tänkte bara att du har skrivit och svarat på mina "debatt - tyck till!" inlägg förut och ville bara kika in och berätta att ett nytt är upplagt. Det handlar om olika klädstilar! Läs och tyck till vettja.

Tack på förhand :)



(tycker du inte om att jag gör reklam till dig så är det bara att ta bort det)

48 annah:

skriven

Hoppas dagen rullar på fint. Tänkte bara att du har skrivit och svarat på mina "debatt - tyck till!" inlägg förut och ville bara kika in och berätta att ett nytt är upplagt. Det handlar om olika klädstilar! Läs och tyck till vettja.

Tack på förhand :)



(tycker du inte om att jag gör reklam till dig så är det bara att ta bort det)

49 Fanny:

skriven

Hej. sv; allt är bra med mig :) med dig? Vilken fin blogg du har, måste jag säga! Jag undrar hur du gör sådär när du skrivit klart ditt inlägg, hur du undertecknar me ditt namn sådär :)

50 sara:

skriven

sv: hejhej, jo jag har haft en bra dag bara lite ledsen nu eftersom min tränare ska sluta :P sj ?:)



älskar Anne på grönkulla :Dhaha

Kommentera här: