Första veckan avklarad

Nu är första veckan i skolan avklarad
Tycker de är härligt med bara två dagar och resten kan jag sysselsätta mej med annat. Kommer visa er mitt schema nu tänkte jag.

Tisdag:
Medicinsk grundkurs
Datakunskap
Social omsorg
Slutar 13.20

Onsdag:
Vård och omsorg - de praktiska inom vården
Mentorstid
Medicinsk grundkurs
Människan socialt och kulturellt

Jag gillar alla ämnena
Och igår på vård och omsorgen, tittade vi på Patch Adams. En mycket bra film! Handlar i korthet om Hunter 'Patch' Adams (spelad av Robin Williams, en favorit) då han vill gå läkarutbildningen för att hjälpa folk. Han har sina egna metoder för att hjälpa sjuka människor.
Någon som sett den? Vad tycker ni?


Bild lånad från google.
1 - Alexandra!:

skriven

Åh, vilka spännande ämnen du läser! :D



sv: Oh nice! Svart är kanon på naglarna. :)



I helgen blir det tatueringsmässa för min del, du då?

2 Melinda Brännström:

skriven

Tack, din var fin! :D

Kommentera här: