Härligt med helg :)

Igår
De blev kalas klockan halv sju. 60 årskalas. Vår bekant hade öppet hus för alla och vi kom vid halv sju tiden. Först fick vi ärtsoppa, sedan plättar med grädde och sylt, sedan smörgåstårta och sista tårta. Snacka om att vi var mätta sen, men de var sjukt gott. Jag älskar ju smörgåstårta. Var hemma runt halv tio tiden.

Idag
Pappa
ska idag ha jaktmöte, så de blir smörgåstårta här hemma med (yummie) Och vi ska väl börja svara på de 24 instuderingsfrågorna som vi fått på kapitel 1 i Medicinsk grundkurs. Sedan är de ju en massa roligt på teve ikväll.

Imon
Då blir de en dag i Växjö tror jag. Bio med Bröderna Karlsson och äta nått gott. Bara jag och pojkvännen. Härligt. Sedan på kvällen är de ju Bröllopsfotografen på fyran, vad kul att dem visar den :) Har inte hunnit sett den faktiskt. Beställt lite kläder idag med :) Snart kommer väl mina skor, förhoppingsvis!


Samlat ihop alla mina och Stefans 50 öringar, 30 kr ;)


Middagen från igår
Hemmagjord ärtsoppa


Hemmalagade plättar med grädde och sylt.


Smörgåstårta - YUMMIE! Såklart tog jag mer av detta, då jag älskar de.


Tårtan, som min pappa gjort. Han är ju en gammal bagare.


Denna satt här inne i en hörna idag. Så söt så.
1 My:

skriven

Gott med plättar :)



Vad har du för dig idag? :)

2 Emmie:

skriven

sv: det är fint här med :) Har du hittat på idag då? :)

3 Michaela:

skriven

åh vad gott! :)

4 Heidi:

skriven

det kommer säkerligen dröja ett bra tag då ja har en busig o mkt krävande son på 14 månader här hemma ;) Men kika in när som så märker du det, om du nu vill följa bloggen ;)

5 Emma:

skriven

Hej kusin! Låter som en mysig helg! Självklart tittar jag in här oxå=)

6 Michaela Snöborgs:

skriven

tihi =) jag blir snart sambo med min kille iaf :)



gooott me smörgåstårta! :D :D

7 stina:

skriven

sv: ja, det är trevligt med lite miljöbyte. jag flyttar 13 mil. det är ett internat jag bor på, så jag bor på skolan. och det är bibelskola.



ja, emil i lönneberga. har varit och kollat på huset där emil spelades in :)

8 ee:

skriven

va kul ! vi bakade kladdkaka :)

9 Denice:

skriven

Sv. Trevligt!

Haha visst är den lite cool :D hoppas jag hittar film till den bara :)

10 Melinda Brännström:

skriven

allt är fantastiskt :D Själv då?

11 veronica:

skriven

Hej! Jag undrar om din bloggdesign på bloggdesign.se är såld redan.. skulle annars gärna vilja köpa den lila med lauren conrad på... man kan ändra sina bilder i headen sen till ens egna? kram

12 soojoo!:

skriven

jaha vad rolit :) jag går omvårdnadsprogramet i falun hihi :D

allt bra med dig idag?kram

13 Emelie Talvis:

skriven

Svar: Jag har teori, två lektioner, motorväg och så lilla uppkörningen + uppskrivning och uppkörning kvar :)

14 nicole:

skriven

sv: en vän till mig"/

ja det va en riktigt jobbig begravning men ändå väldigt vacker med alla blommorna han fick



/Shoppaholly

15 Denice:

skriven

Hej :)

Åh tack så jättejättemycket!! Aa den är fotad i vintras i snön :)

16 Malin Holst:

skriven

sv: Ja, visst verkar det som ett roligt jobb :D



Jotack, alldeles utmärkt. Hur har din dag varit?

17 Frida:

skriven

Ok :D hihi inget kul att vara arbetslös. Jag är bara vikarie där jag jobbar men har fått en hel del tider nu :D så det är kanon. Så jobbade i torsdags igår och ska jobba idag med. så kommer väl inte hem förns kvart i sju idag på kvällen. lär vara rätt sliten sen ledig etttag. rätt skönt :D hihi ska du göra idag då? kram

18 Sandra:

skriven

fin blogg!

19 P E T R A:

skriven

Jag gillade bröllopsfotografen, den ska du se :)

20 Sandra:

skriven

Jadå :) börjar hitta lite nu här i Uppsala, Haha.



Jorå, det är fint med mig. liiite bakis bara ;D Men det går över. Hur är det själv? Kram!

21 [Foto & Vardag]:

skriven

söt fjäril :D

22 torun:

skriven

sv: vad mysigt :)

hehe ja försöker iaf :)

kram

23 lisen:

skriven

sv: tack =D jag har haft en tjej middag igår. Och idag ska jag bara skratta och ha kul med kompisar. Du då?? :)

24 MADDES:

skriven

Ja det känns väldigt tråkigt, hon ska flytta till Malmö för att plugga.. Hoppas du mår bra idag. kram

25 Sabrina:

skriven

Åh jag har också samlat massa 50öringar. Måste lämnas in snart=)



SV;

jaa te är gott :D jag vet inte, jag gillar nästan all te typ. Just nu har jag mest jordgubb hemma, måste fylla på sen, men vill komma till ro i nya lägenheten först=)



Tack, detsamma!kram

26 FIONA - en ointressant vardag:

skriven

ska bara chilla och träna :D har lagt till dig, lagt till mig?

27 Emma:

skriven

Fina matbilder, dock verkligen inte min favorit mat;):P japp nu ska jag bli duktig o skriva typ varje dag på bloggen, det är väldigt kul att skrva faktiskjt=)

28 MLI:

skriven

hej :) allt bra med dig ?:) kramar

29 - Alexandra!:

skriven

Åh, smörgåstårta är verkligen SÅ gott!



sv: Tycker du? TACK, så glad jag blir. :D

Kommentera här: