Hemma från skolan

Dagen i skolan är slut för idag
En dag imon med. Datakunskapen var seg, hon gick igenom allt från början. Hur man skapar en mapp och sådär och både jag och Stefan är ju vana datoranvändare, så Stefan har redan betyg VG, så han ska i princip inte läsa kursen överhuvudtaget. Och jag har G från min förra skola - då jag tyckte läraren var problemet - så jag ska höja mitt betyg, men jobbar på egen hand. Härligt.

Hämtat ut mina skor
Köpte ju två par skor och älskar dem :D Stövletter. Kommer bilder imon, för nu ska vi äta - potatis, fläsk och löksås. Mumsigt och sen blir de IKEA. Kollar nu på Torkel i knipa. För härlig film de där ;)

http://www.trelleborg.se/TrelleborgUpload/Kultur/Bibliotek/DVD/torkeliknipa.jpg
Bild lånad från Google
1 By Linnéa Isabelle:

skriven

Ja den filmen var super :)

2 Sofie:

skriven

Passade stövlarna?

3 My Pettersson:

skriven

Allt bra idag? :)

4 Felicia :):

skriven

sv: okejs :)

det är bra med mig.

händer i veckan? :D

KRAM

5 sanne:

skriven

Eller hur, han blir nog så fin så:) Allt är bra med mig, själv också? Har du några typiska gravidsymtom? Kramar

6 Linnea:

skriven

Jag gillar din förändring här på bloggen!

7 kicki:

skriven

Hej på dig.. nu ska jag försöka blogga igen.. varit svårt nu med benet..



Vad händer idag?

8 Elin Gabriella:

skriven

Hittade du något på IKEA? :) Kram

9 Marina mamma till antonio:

skriven

ja dom va skit goa också ! Ja allt e bra med mig själv då? Torkel i knipa va en väldig rolig film !:)

Kommentera här: