Hilary Duffs bröllop!

Så var de dags
För 22åriga Hilary Duff (en av mina favoritskådespelerskor) att gifta sig med sin NHL-stjärna Mike Comrie, 29. I en exklusiv intervju med OK! Magazine berättar Hilary om bröllopet som var i lördags
-  Vi skrev inte våra vigsellöften ord för ord. Jag gjorde research på nätet i tre dagar! Jag läste om andra som hade gift sig och plockade ut saker som jag gillade. Vi valde ut några dikter och en ringvälsignelse. Det känns verkligen som att det blev något alldeles eget.

Ceremonin
De var en romantisk ceremoni vid solnedgången i Kalifornien på San Ysidro Ranch i Montecito. Det var mamma Susan som överlämnade sin dotter och altargången var kantat med levande ljus och rosenblad. Och som de traditionella var Hilary mycket noga med att ha nått gammal, nått lånat och något blått tillsammans med något nytt. De nya var bröllopsklänningen som var designad av Vera Wang.
- Jag hade på mig blå underkläder och lånade alla smycken. Och det gamla var min gammelmormors kamé, som jag bar innanför klänningen. Själva klänningen var ny.





Dagen efter sågs paret åka iväg på sin smekmånad.

Tillsammans på Teen Choice Awards den 8 augusti.


Källa
1 Michaila - vinn valfritt smycke!:

skriven

Sv. Jag gör inte så värst mycket ska läsa lite körkortsteori tror jag:) sj då?:D



Aa den var jätte god:D

Kram!

2 Isabelle:

skriven

Sv: Jodå det är bra... Själv då?

3 Smultrone:

skriven

sv: Tack, bara bra, detsamma :) Själv?

4 Evelina:

skriven

sv: Har varit hos tandläkaren och de hat tryckt in gummiband mellan två av mina tänder, början på en tandställningsprocess. Senare ska jag träffa en kompis tror jag. Själv då? (:



Åh vad roligt, och vad fint det såg ut att vara på bröllopet!

Kram

5 Evelina:

skriven

sv: Jag har aldrig haft problem med tandläkare faktiskt (:

Ja, det är bra med mig, lite ont i tänderna bara men annars så! Själv då? (:

Kram

6 EMMA PERÄTALO:

skriven

Gillar du o fota? :)

Då tycker jag du ska va med i min fototävling på bloggen.



Kika in o kolla senaste inlägget! :D

7 emma:

skriven

sv: jo det f ungerar själv då?

8 Amanda:

skriven

svar: jadå det har jag, ska skriva om det i bloggen nu :) kolla snart i gen så får du reda på vad jag har för mig på dagarna.

9 Elin:

skriven

I helgen ska jag nog träffa en kompis, annars inget speciellt. Vad ska du göra då? :) Kram

10 Cissi:

skriven

Sv: Jodå den har varit bra än så länge. Även om skolan känns lite halvtråkig. Själv?

11 amanda:

skriven

Sv; Härligt. Jag ska gå på "Typ en festlival" & sen bara ladda inför skolstarten, själv? :)

12 emma:

skriven

sv: hej ! jodå allt är bra. :)

ja tack det skulle jag verkligen vilja ha ! :)

kram

13 Smultrone:

skriven

sv: Okej dag hittils :) Och du idag då?

14 Gab♥:

skriven

Sv: Låter riktigt kul!

Och jo, det är bara bra! Har bara inte gjort så mycket mer idag än att fixa med designen och så :) Själv?

15 Louise:

skriven

jo det är bara bra, sj? :)

16 Ronja:

skriven

sv: okej, va härligt :) jag ska nog försöka ta vara på tiden och umgås med kompisar, skolan börjar på måndag... du då? :)

17 sandra:

skriven

sv; nja sådär, varit hos tandläkaren, sj?^^

18 Anonym:

skriven

det är bra med mig! :Dsjjäälv? OJ har honn gifft sig;O

19 Mathilda:

skriven

SVAR: Hejhej. (: Jodå, jag har haft en bra dag. Har du haft en bra dag då?

Kram.

20 matilda:

skriven

hejsan, kikat på din blogg fin!

du hittar min här ovan följ den gärna via bloglovin!

21 Kicki:

skriven

Vaadå? är den för mörk kanske? :)

22 Sarah:

skriven

Sv: Ska hem till min pappa som jag är hos varannan helg, dudå? :)

23 torun:

skriven

sv: okej :) hm vet inte än, kanske ska ut till en strand och ha det mysigt sista helgen innan skolan, sj? :)

24 Natalie:

skriven

inget speciellt själv?`:)

25 sofia morgardt:

skriven

sv: i helgen händer inget speciellt, ska bara ta det lungt!

26 Michaela Snöborgs:

skriven

åh :D jag vill också gifta mig!

27 Amanda:

skriven

svar: great :D helgens planer är att se winnerbäck tror jag :) sj?

28 josefine:

skriven

i helgen blir det fest, sen ta det lugnt (: sj?

29 Matilda Rosén:

skriven

ja skönt med lite rutiner igen. jaha vad pluggar du? :))) ha en bra kväll! kram

30 Emelie - EMELIESPLACE:

skriven

Jag avgudade henne när jag var yngre... Sen tyckte jag helt plötsligt inte om henne lika mycket längre :P Kul att hon har gift sig i alla fall!

31 matilda:

skriven

Åh bröllopet var nog hur mysigt och fint som helst!

32 Sofia:

skriven

Joda, bara bra med mig :D själv? :) Det var skitfint den där texten i slutet av inlägget " Love Jennifer", vilket typsnitt? :D

33 Clarafiorella:

skriven

sv;Hejhej! Jadå, din? :)

34 linnéa:

skriven

sv: låter jättemysigt!

jo jag har det väl ganska bra i guess, lite seg för skolan började idag men annars....okej.

sj?

35 HANNAS - Vinn valfritt smycke!:

skriven

Sv: det är bara bra, sj då? :)

36 soojoo!:

skriven

ja absolut :) det gör det!

Men är allt bra med dig idag då :)? kram

37 Evelina:

skriven

38 Evelina:

skriven

Sv: Ihelgen ska jag ta det bara lugnt o spela litre fotboll sen kanske det blir att shoppa lite också.

Vad ska du hitta på?

Kram

39 Malin Holst:

skriven

Jaha, vad har du tänkt att plugga för nått? :) Har också tänkt lite i dom banorna men de får nog bli nästa år.

40 My:

skriven

Sv: Jo tack det har jag! :) Du då?

41 AMANDA FALK:

skriven

ååh gud jag älskar bröllop :D

Sv: Förlåt för så sent svar.. men nu kommer jag inte ihåg vad vi pratade om? vart jag ska åka närdå? :)

Ha en riktigt rolig lördag!!

Kommentera här: