1 - Alexandra!:

skriven

- Min sommar har varit otroligt skön! Väldigt lugn och jag har gjort saker jag vill.



- Bästa minne, hm.. svårt! Jag räknar med sommarmånaderna och tar därför med studenten. :)



- Nu längtar jag till att få börja jobba!



sv: Det kanske jag gjorde, haha! Kasst minne. ;P



Just nu är jag fullt uppe i att söka jobb, så jag gör för tillfället ingenting. :(

2 - Alexandra!:

skriven

sv: Tack så jättemycket för lyckönskningen!



Nej det är verkligen få jobb där ute, tyvärr är det oftast krav på antingen erfarenhet eller körkort. =/

3 MADDES:

skriven

Jag tycker också att det var roligt att de behöll samma programledare som förut. Blev en nostalgitripp av att kolla på programmet tycker jag!

4 P E T R A:

skriven

Hej! Tack, din kommentar värmde :)

Småländksa skogarna? Vart? Jag håller ju oxå hus där ;)

5 Emelie - LjusaStunder:

skriven

Sv; Jaha okej! :) Jag går komvux så jag läser lite blandade kurser för att kunna söka vidare nästa år. Vad läser du för linje? Första året eller? Kram

6 Frida:

skriven

sv; Den är jätte bra, rekommenderar verkligen!

Min dag har varit slapp, precis som planerat. Hur har din dag varit?



7 Frida:

skriven

Jorå, det är bara bra. själv?

idag har man varit med min vän emma och kikade i affärer =) du då?

8 AMANDA FALK:

skriven

min somamr var underbar och bästa minnet var dubai med bästa vän :D nu längtar jag till höstens 3 resor ;-)



Sv: Juste ja, jag brukar vara dutkig på att svara på kommentarer men kommer ihåg nu att jag missat dit när jag läste den förut.. Finns ju att köpa på starbucks arlanda, om du känner någon som jobbar där. Annars på alla starbucks utomlands i typ alla länder :D googla och gå in på hemsidan, vem vet det kanske går att beställa! det är ju bara söka sig fram.

Goood night!

9 ida:

skriven

svaR: tack! :D

10 Jennifer:

skriven

Svar:Tack så mkt!! :D



Mitt sommarlov har vart underbart!

Mitt bästa minne var när jag och min kompis var på språkresa i Torquay,England! Helt oförglömmligt :D

Och just nu längtar jag bara tills nästa lov och min födelsedag :D<3

11 Anonym:

skriven

Sv: Japp, dagen var bra och nej jag går inte på gymnasiet, jag går i åttan ;)



Jag tyker att programmet är superbra :)

12 Sofie:

skriven

Okei.. kommer upp en bild på de andara bågarna idag..

Nee jag ska inte ha något

13 I väntan på Liten - Gravid i vecka 21:

skriven

hihi tack! Allt är bra, har sovit ordentligt inatt så jag är pigg och glad :)

14 johanna:

skriven

Sv:åhhh tur det är nån som varit med om det. hade varit spännande att bli sån som du skrev :) annars allt bra

15 Denice:

skriven

Sv. åh tack tack :D Jag har haft en jättebra dag hittills :) Själv? ;)

16 Josefine:

skriven

oj vad roligt! vart ligger sommarstugan?:)

17 soojoo!:

skriven

åh då går du omvårdnad va :)?

Jag tycker det är ganska roligt att kolla på faktiskt :-) kram vännen!

18 eemmapeemma:

skriven

en bok ? vad kul !

19 Elin:

skriven

Jadå den har varit bra :) Är allt bra med dig då? :)

20 ISABELLE:

skriven

jodå, själv ?: D

21 lisen:

skriven

sv: jag har haft en bra dag :D du då??

22 Sophie & Linn:

skriven

Hej!

kommentera gärna vad du tycker

om min outfit :)

http://sophielinn.blogg.se/2010/august/nellybloggse.html#comment

.

P.S Har tävling på bloggen om presentkort

var med och tävla om du har lust!



(ber om ursäkt om du ser de här som störande reklam)

23 torun:

skriven

sv: åh tack så mkt :)

jo den va ganska bra, sj då? :)

24 By Linnea Isabelle:

skriven

Jodå, har haft en lång dag i skolan bara :/

Det är ju som en liten Macbook, perfekt!

25 Sandra:

skriven

sv; hallå:)

jorå, bara fint. Ah, jättekul att flytta. Men det är så svårt o hitta överallt i en ny stad :D det är lite läskigt , hehe. Kram

26 Elin Zäta:

skriven

Min sommar var så himla bra!!



Hade många som var BÄST men antagligen den sista resan till sunne jag gjorde :D



Jag längtar tills nästa sommar! :D:D



Jag har frågestund i min lilla blogg nu! :)

27 Malin Holst:

skriven

Jag har tänkt mig antingen omvårdnad - då vill jag syssla som personlig assistent eller på äldre boende.



Sedan vill jag gå någon administrativt. Älskar kontor!

28 LINDA:

skriven

Min sommar har varit toppen! Alla mysiga grillkvällar med kompisarna och alla roliga dagsutflykter! Nu längtar jag tills i november faktiskt. Kanske lite konstigt men. Då hoppas jag att hösten är borta och vintern är här. Jag fyller 19 och det ska firas stort i år! :D

Kommentera här: