Myspys i parken

De var ett tag sen
Som jag såg dessa rockiga föräldrar, Ashlee Simpson (en av mina favoriter) och Pete Wentz ute tillsammans. Men nu hittade jag bilder på när de besökte Los Angeles och dess parker tillsammans med sonen Bronx Mowgli.
Sjukt snygga tillsammans hur som helst! Och lille Bronx har vuxit sen sist jag såg honom.





1 Sara:

skriven

sv: härligt! :D jag har lagt till dig nu ^^

kram ♥

2 Moa :):

skriven

OKej, bra :)

3 emma nord - foto & vardag:

skriven

sv: mm precis :) Ja, det var ganska skönt att bara traska genom affärerna och se om man ville ha något fint :) Va bra att allting är bra, alltid skönt att höra sånt! Kram.

4 Malin:

skriven

hej, allt bra med dig idag? :)

5 FowZie♥~hypoteser som vimlar runt i skallen:

skriven

visste inte ens att dom va tsm ;D haha

6 elin melander:

skriven

sv: idag har jag varit på en liten shoppingrunda med min mamma!

själv?

7 Angelica:

skriven

Idag är jag ute på landet med moster :D själv?

Ha det bääst

8 julia:

skriven

sv; ja helger är för korta! jo det är bara bra med mig, lite trött oså efter kvällen :) hur är det själv? :)

9 Evelina:

skriven

sv: Ja, men ska nog köp boxen inom sin tid!

Det är bra med dig, själv då? (:

Kram

10 Kicki:

skriven

Hoppas att du har haft en trevlig dag.. det har i alla fall jag haft.. hunnit med en massa :D



Vad händer ikväll?



helgen har man haft mycket att göra

11 Sophie & Linn:

skriven

svara på våran fråga :D<3

12 Ida:

skriven

Söta bilder! :)

SV: Great, jadå det har jag. Du? :) Kram!

13 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

SV; Har hälsat på hos mitt nya jobb och övningskört, du då? :)

Tack så mycket :D

14 raana:

skriven

du undrade lite om fastan?

japp all fakta om Ramadan och fastan finns i min blogg nu :)

15 Laura:

skriven

Sv; Härligt ! :)

Jag har sovit hela dagen och nu kollar jag på tv. Sen ska jag nog ut och springa :)

sj då ?

Kram

16 Emelie:

skriven

Sv: mysigt, har slappat på landet bara :)



Kram

17 Emelie:

skriven

Sv: mysigt, har slappat på landet bara :)



Kram

18 Anonym:

skriven

sv: okej härligt :)



aha, vad roligt !



idag har jag bara tagit det lugnt, läst böcker och lyssnat på musik.

19 Camilla:

skriven

okej, aa dem är bra :)



kollade på en film nyss på tv 3, vad gör du? :)

20 moa:

skriven

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

( Förlåt om jag skickat detta förut, men det är för att man kan rösta flera gånger! )

21 kristina:

skriven

Jo det har jag ett antal eftersom jag började sälja dem för bara en vecka sedan!! Du får gärna kolla om du fastnar för någon så kan vi göra en affär kanske:P Ska du hitta p¨å något spec annars?

22 nelly:

skriven

sv: hejsan! jotack den har varit btra! din då ? :D

23 MEvie♥:

skriven

awww så fina^^

vad hittar du på idag ?=)

24 Elin:

skriven

Okej :)

Jodå det är fint här, själv med? :)

25 Karro;):

skriven

HEY!:)

fototävling på bloggen just nu, ta en titt om du är intresserad?:)

26 Sofiiiie:

skriven

kanon med mig sjdå? (:

27 Sandra:

skriven

Det har jag absolut haft. Du då?

Kram

28 IDA:

skriven

sv: skönt :DD jodå, de är bra med mig :) med dig? kram

29 MADDES:

skriven

Förlåt för sent svar. Hur mår du? Kram

Kommentera här: