Simpson-Wentz ute på ärrenden

Ashlee Simpson (en av mina favoriter) och hennes rockerman Pete Wentz var i lördags ute på ärrenden i Van Nuys (i norra delen av Los Angeles). Sonen Bronx Mowgli var med och han växer som bara den. De var alla klädda i rockiga kläder. Till och med lille Bronx hade Converse skor på sig!



1 Evelina:

skriven

Sv: Idag har jag vart i skolan och nu efter det tar jag det bara lugnt.

Vad har du för dej idag då?

2 Natalie:

skriven

jag har haft en bra helg! :D

sj?

3 Linnea:

skriven

sv: den har varit bra men, jag tycker att den har gått för långsamt ..:)

4 Emelie:

skriven

Hej hej! Jodå helgen har varit toppen. Själv då? :) Kram

5 sandra:

skriven

sv; jadå, sj? :)

6 MADDES:

skriven

Nu är jag tillbaka efter en vecka på Kreta och bloggandet är igång som vanligt. Självklart kommer du kunna se massor med bilder från resan nu under dagen och under veckan. Hoppas du mår bra?! Kram

7 sarah:

skriven

sv: allt är bra här, själv? :)

8 E L L E N - fotoblogg:

skriven

SVAR: Hihi, okej. Inte jag heller. Har precis duschat för att göra mig lite fräsch inför morgon dagen. Kram ♥

9 Josefine:

skriven

10 Josefine:

skriven

Jodå, helgen var toppen... Själv då? :D♥

11 Matilda Rosén:

skriven

åå låter hur spännande som helst! :) jo allt är bra, själv?

12 Amanda:

skriven

svar: aa, det är riktigt jobbigt :p



great :) jo, min helg har vart bra, sj?

kram!

13 Frida:

skriven

Okej :) låter trevligt. Det är bara bra med mig, själv då? kram

14 Matilda Rosén:

skriven

vad skönt att höra (: nej tar det lugnt, laddar upp inför en ny skoldag imorgon! hehe, sj? kram

15 ida:

skriven

svar: skola och träning, själv?:)

16 LadyUmbrella:

skriven

Sv: Vad härligt!

Jodå, det är prima ballerina med mig. Sitter och tittar på fångarna på fortet samtidigt som jag smaskar i mig jordgubbar, då kan det ju inte bli fel :)



Vad gör du då? ^^

Kommentera här: