3,5 dagar kvar på detta året

Är det inte sjukt?
Snart har hela 2010 gått och snart är vi inne på ännu ett nytt år! Ett år som kommer vara fullt med roliga saker!
Bland annat:
Jag och Stefan kommer flytta till lägenhet.
Jag kommer bli moster!
Jag kommer fortsätta min utbildning till medialterapeut.
Kommer fylla 21.

Med massa fler roliga grejer. Sjukt vad tiden går fort!

1 Jhh:

skriven

sv:Härligt:)

Har inga planer alls kanske bara blir att vara hemma :D

sj? :)

kram

2 liza:

skriven

sv; HAha, nä men jag tycker att det ska bli kul med ett nytt år, men assåå.. nyår.. ja :)

3 SOFIAS:

skriven

jag mår fint :D

4 Sara - Only me:

skriven

sv. okej<3

ingen aning sj ?<3

5 LINNEA:

skriven

vara med familjen annat vet jag inte :p

själv?



tack!

6 anno:

skriven

Skall ge gamla kläder till min kusin och så skall vi väll bara fika och sånt:)

7 Jenny:

skriven

Svar: Jadå allt är bra med mig idag :) och dig då?

8 alexandra | foto:

skriven

Svar: Dock så fattas det lite saker i menyn, men tack! :)

9 daniella:

skriven

Sv: Hej! Tack detsamma. Ja det är jätte roligt med systemkamera, man får ju så bra bilder! Vad har du för någon?

10 MALIN - Längtar efter min prinsessa!:

skriven

Hej hej! Det är bra tack här, längtar efter min lilla som en galning nu dock ;) Själv då?

Härligt att ni ska flytta, är det snart?

11 nicklas:

skriven

fin blogg :)

12 Amanda:

skriven

SVAR: Japp! Haha men den vill aldrig ta slut... Det är hur mycket som helst kvar och det är lite tröttsamt :(

13 Loviisa:

skriven

Sv: Hehe, vad var det för kombination som inte lät god? :P

14 Lovisa:

skriven

sv: Jaha okej :) Jag är också rädd för att åka hiss haha :(

Det är ganska bra.. med dig då? :) Kram

15 Loviisa:

skriven

Sv: jaha!! Nu förstår jag vilken kombination du menar! Hallon och julmust va?? Det är typ det godaste som finns!!! :D

Och du, pepparkakor och mögel ost är inte heller så dumt ;)

16 Emelie:

skriven

Svar: Vad bra:) kul! Jag har fått choklad och pengar:) har inte så stor släkt eller så.. vad har du fått för fint? kram

17 Linda:

skriven

Det är sådär. Ligger hemma med en dunderförkylning. Själv då?

18 Elin:

skriven

sv: Nja jag är rätt sjuk just nu, förkyld som skjutton men annars är de bra! Hoppas bli frisk till nyår nu! Ja de här året har gått sjukt fort!

19 Leia ♥:

skriven

Okej, härligt när man får klappar som man har nytta av! :)



Nyåret kommer att spenderas med familjen & vänner kan man säga. :)

Själv då???



Ska ni flytta ihop alltså? :D

20 Sandra [ foto & vardag ]:

skriven

Sv; Det är toppen. Super skönt nu när julstressen är över. :) Själv?

21 Clara:

skriven

åh vad roligt, vill också flytta...



sv; jadå, själv? :D

22 emily:

skriven

följa varandra på bloglovin ? ;)

23 anonym:

skriven

Snart är det nyår =)

24 Sabina:

skriven

Sv: ja allt r bra:) sj?

25 ladymuffin :):

skriven

sv; ohja jag har haft en finfin dag :D du då?

ha en fin kväll :)

kram!

26 Therese:

skriven

A jag brukar ha vanlig grillkorv i :) Tack !

27 Anonym:

skriven

ingen aning asså, själv då?:)

28 Malin:

skriven

nej det är siodär faktiskt, förskyld och huvudvärk ;/ själv då? :) kram

29 Sanna:

skriven

SV: Ja, det var riktigt kul att hamna på blogg.se startsida faktiskt även om det är i lite fel tidpunkt med tanke på att jag är utan tillgång till dator för tillfället en tid framöver.



Berätta mer om det du pluggar till, medialterapeut ?



Kram Sanna

30 alexandra ':

skriven

svar: ska bara vara hemma, laga mat & se film med en vän. vi skiter i allt annat =) självdÅ?

31 amelie:

skriven

sv. haha ja :P

ja ska vara med en kompis! äta god mat å gå ut på stan å kolla fyrverkerierna på¨kvällen/natten ;)

durå?:D

32 Carro:

skriven

Sv: Ja, julen gick verkligen alldeles för fort.

Ser ut som du haft en trevligt jul. :)



Vad är en medialterapeut?



33 malin:

skriven

så bra Hurru :) kommentera gärna mitt senaste inlägg, och säg vad jag passar bäst som, brunnett eller blondin?



Kram <3

34 Sandra:

skriven

Dagen har varit helt underbar! Vad gör du?

kram

35 anna:

skriven

sv: fest med massa trevligt folk, vad ska du själv göra? :)

36 Anna:

skriven

Sv: Låter om en bra julafton :)



Jo det här året har verkligen gått fort

37 Cecilia:

skriven

Svar: Jo men visst, min jul kändes toppen i år! :) Det som saknades var rökt ål, såg att ni hade det. Sjukt gott!

38 Lina:

skriven

Tiden har gått grymt fort!! Fin bild sötnos!:)

Kommentera här: