Dan före dopparedan

Lite uppdatering
Dagen före julafton, skulle vi ju till Liseberg. Men vi ändrade oss, eftersom vi inte alls hade längtat lika mycket till Liseberg som första gången vi varit där. Det räckte tyckte vi med den gången :P Jul på Liseberg är ju jättefint, men vi var inte sugna helt enkelt. Istället drog vi på Laxbutiken i Heberg och käkade varmrökt lax med potatis och romsås. SUPERGOTT! Jag älskar varmrökt lax!

Till efterrätt
Stefan tog en pannacotta och jag tog en brownie. Mumma! Efter detta körde vi en runda till Falkenberg och sedan hem till svärmor i Halmstad igen. Shoppade lite där och även en bingolott till uppesittarkvällen - Stefan vann en ny lott till dagen innan nyårsafton och uppesittarkvällen var långtråkig faktiskt. De brukar ju hända så mycket, men i år var det mest reklam och långtråkigt.

JULAFTONSUPPDATERINGEN KOMMER EN ANNAN DAG, DÅ JAG GLÖMT SLADDEN HOS EN SLÄKTING ;)




Fick jättegott kaffe till!


Inne i Falkenberg
1 Amanda:

skriven

sv ; Tackar, vad glad jag blir :) Det är verkligen inte ofta det blir att hela familjen blir med på kort så det var bara att passa på, hehe.

Jag hade en bra julafton, iallafall inte dålig :) Hur hade du den själv?



kram

2 Loviisa:

skriven

Sv: Min julafton var jätte bra!!

Liseberg e ju bara bäst!! E där varje sommar! E helt galen i karuseller så det passar ju mig! ;)

Och varmrökt lax, kan det bli bättre? :)

3 ISABELLA:

skriven

det har jag haft !



allt är bra , dusjälv då ? :-)

4 Anonym:

skriven

okej, jo det är bara bra :)

Ja den vart lyckad, hur var din? :)

5 kajsa:

skriven

Hoppas du fick en fin jul!

Kram

6 Leia ♥:

skriven

Jo, jag hade en bra julafton!

Hade du?? :)

7 Sara - Only me:

skriven

sv. allt toppen sj ?<3

8 Malin:

skriven

Fick du något fint? jo min jul har vart toppen :) vad ska du göra ikväll då? kram

9 Elina:

skriven

I have no idea! haha :)

10 liza:

skriven

fin blogg :P

11 liv:

skriven

Svar: Ja jag hade det bra , själv då?=)

12 fredrika:

skriven

sv; aaa den va mysig :) själv?

13 Olivia:

skriven

Sv: Ja, jag är jättenöjd med gårdagen :D Fick allt jag ville ha (utom en pojkvän då xD)! Hur var din julafton? Kram <3

14 Anna:

skriven

Sv: Allt är bara bra med mig, så jäkla mätt efter all julmat :) Själv då?

15 Fredrika:

skriven

SV: kul att du tycker om den!

joda det är bra, förutom att jag har lite ont i halsen, själv? :)

16 ladymuffin :):

skriven

sv; julafton var toppen :)

din då?

17 josefine:

skriven

sv; helt okej, själv då? :)

18 anno:

skriven

Hej,haft en bra dag?:)

19 Malin:

skriven

jo den var bara bra :) jobbade några timmar så det kändes lite annorlunda. din julafton då? :)

20 emilia:

skriven

svar: haha visst var det gulligt? älskar färgen på det!

ja nu mår jag bra :) magontet kommer dock tillbaka lite då och då men det är ingen större fara längre. :)

21 Elin:

skriven

sv: ja allt är bra! Hoppas du haft en bra jul!

22 Ellen:

skriven

Sv; Hoppas att din jul varit finfin :) Min har varit bara bra!

23 Jhh:

skriven

sv.De hade ja :)

sj?:)

kram

24 Julia:

skriven

Aa den var bra! Jga hålller faktiskt med! det gick väldigt fort, och nu är den borta,känns det som!



Såå är allt bra med dig?

25 Malin, mamma till Jamie!:

skriven

Jag hade inte önskat mig nåt speciellt så det fick jag allt :)

26 meliie:

skriven

jo den va bra :) dindå? kram

27 Sandra - fotoblogg:

skriven

Jag har firat jul med min familj idag :) vad gör du?

kram

28 Carro:

skriven

Sv: Ja, min kompis gör en design till mig och det kommer bli så spännande att se resultatet sen. :)

Jadå, min jul har varit bra. Din också? :)

Kommentera här: