Nr 26 – Mina rädslor (decemberutmaningen)

SPINDLAR!
Behöver jag säga något mer? De allra minsta, bryr jag mej inte om, men när de är stora som enkronor och större, så gillar jag dem inte. Getingar är också något som jag inte alls tycker om. J-la djur! Det är nog mina största rädslor.

1 Linda:

skriven

Ja absolut, vår jul finns i bilder i min blogg nu..ja fast jag tycker då det är ganska skönt när dessa högtider är över=)

2 ellinor sjöberg [mitt liv / min blogg] - tävling, årets bild!:

skriven

sv; du får fundera lite då. :)

min jul har varit mysig. Hur har du jul varit ? kram :)

3 amelie:

skriven

förlåt segt svar..

men jo det avr bara bra!:D

fick du det du önskade dej?:D

4 Elin:

skriven

Getingar är fruktansvärt läskiga! Usch, jag tycker inte heller om dem. I och för sig är jag mer rädd för spindlar, men... getingar är ingenting jag frivilligt har omkring mig. Är du allergisk?

5 alexandra ':

skriven

svar: vad skoj! :) jag fick lite "bra att ha saker" t,ex strumpor ansiktsmask smink nya glas + en massa pengar. dudå? =)

6 marina:

skriven

sv: jag firade julafton då också :)

7 Pici:

skriven

Klart jag kommer tillbaka ;p

ååh, jag är oxå super rädd för getingar :(

8 Lovisa:

skriven

Är du inte rädd för någonting annat, t.ex. jag är rädd för att bli ensam och att bli sårad av dom jag verkligen älskar. Är du inte rädd för någonting sånt? Lyllo dig isåfall :)

sv: Ja min julafton var bra :D HUr var din sötis? :) Kram

9 Bybelle.se - mode och fotoblogg.:

skriven

usch tkr inte heller om de! :s

jotack de är bara bra med mig :D hur äre me dig? :)

10 LINNEA:

skriven

jodå, sj?

11 ♥ L A I L A ♥:

skriven

Sötnos :) <3

Kommentera här: