Nu drar vi!

Kommer nu inte att uppdatera
Kommer att fara till svärmor och fira nyår där och kommer då att vara där till söndagen. Så vi ses helt enkelt nästa år ;) Planeringen är att vi ska äta trerätters :)

Önskar er alla...

1 Lovisa:

skriven

sv: Ja verkligen :( Idag har jag färgat håret och klippt mig, senare ska jag ha en liten "spa-dag" eftersom det är nyår imorgon :) Vad ska du göra?

2 Linnéa Isabelle:

skriven

Ja, den har vart finfin!



Vad ska du göra på nyår då? ;)

3 anonym:

skriven

Vad händer på nyår? Ska ni göra ngt speciellt? =)

4 Amanda:

skriven

SVAR: Gott nytt år på dig :) Ha det trevligt!

5 soojoo!:

skriven

gott nytt år på dig :)

hoppas du får en fin start på nya året, kram!

6 rebecca:

skriven

sv: när man streamar kollar man på filmen på internet så att man slipper ladda ner och få en massa skit i datorn. jag kollar på tv.blinkx.com så gå in där och kolla på vilket program du vill :)



jag jobbar på ett café nere i stan. okej men vad mysigt :)

kram

7 Anonym:

skriven

Ny tävling!

Var med och tävla om en utav maybelines nyaste mascaror, det enda du behöver göra är att skriva en kort kommentar att du är med.



Lycka till

Kram natalies.se

8 Alexandra Nilsson - En vikt resa:

skriven

ha nu ett bra nyår :)

haft en bra dag? :)

9 Yasmine:

skriven

Hej, allt bra?

10 Marina:

skriven

sv: japp, jag är tvilling :)

11 Hannah:

skriven

Ha en underbar nyårsafton och en super början på det nya året :)

Kram

12 Nilla:

skriven

God fortsättning och ett gott nytt år!



Ja pappa hade krav på lutfisk. Nåt han älskar så vi fick göra det åt han :p

Julen har varit kanon förutom på juldagen då jag blev påkörd av en bil. Men allt annat väger över det ändå av att ha haft en underbar jul :) Hur har det varit själv?

Kram

13 Sara:

skriven

GOTT NYTT ÅR

14 anna:

skriven

sv: underbart! jadå allt är bra, självdå? :)

gott nytt år!

15 amelia:

skriven

gott nytt år på dig! :D

hoppas allt är bra!!

16 Lina:

skriven

Gott nytt år !:) Kramis

17 Frida:

skriven

Gott nytt år! :D



Svar. Jodå, det var en bra nyårsafton, hur var din? :)

Kommentera här: