Snart ska man lämna sitt bo

Känns skönt
Men ändå skrämmande. Jag och Stefan har varit ett par nu i 3 år och 3 månader och lite mer. Och nu är det då sagt att vi ska få vårt eget hem :) Den känslan är underbar! Jag ska få bo tillsammans med den man jag älskar och som också är min bästa vän. Vilken känsla! Alla förberedelserna är ju även de hur roliga som helst. Vi skapar ett hem tillsammans :)

Ja just det
Angående tavlan som tefan fick av mej. Det är en tjej som heter Ronja som gjort denna underbara tavla :) Stefan blir minst sagt glad när han fick den. KOLLA IN TJEJEN HÄR.

1 O L I V I A:

skriven

sv : jo visst är det härligt..!:D

jadå , allt bra sj ? :)

2 Anneli:

skriven

Det är en härlig känsla att bo med den man älskar :)



sv: Jo, det är toppen med mig, ser framemot ett lugnt och skönt nyår :)

3 maria:

skriven

sv: åh, det hade jag :)

4 Leia ♥:

skriven

Okej, mysigt med 3rätters och allt! :D



Då förstår jag att det är dags att flytta ihop.

Jag bor tillsammans med killen :)

5 nicklas:

skriven

lugnt! :)

6 daniella:

skriven

Sv: Okej, jag har en CANON EOS 1000D :)

7 Ellen:

skriven

SV; Ja, den är rolig! Dock gillar jag nog den första av filmerna allra bäst :)

Idag sitter jag på jobbet och ska göra det ett tag till hade jag tänkt. Vad hittar du själv på? Ingen tvätt idag? :P



Jättesnygg tavla förresten! Måste ha blivit uppskattad kan jag tänka mig :)

8 alexandra ':

skriven

svar mysigt! inte mycket alls. själv?

9 MALIN - Längtar efter min prinsessa!:

skriven

Ja, jag längtar verkligen nu! Förstår att du också gör det, att bli moster är ju också coolt ;)



Härligt med flytten för er. Förstår att du längtar även efter det!



Kram kram

10 alexandra | foto:

skriven

Svar: Det finns ett program som du kan ladda ner som heter EOS Camera Movie Record. Med det kan du filma om du har kameran kopplad till datorn under tiden. Dock är det inget ljud, men det kan vara kul iallafall! Kan tipsa om det i min blogg om du vill?



Vill du fota i svartvitt så finns det enkla redigeringsprogram att göra det i. Annars finns det en inställning på kameran om du går via den där knappen under "Set"-knappen, snett till höger om knappen där du trycker för att se bilder, och sedan väljer monokrom på bildstil. Då fotar du i gråskala.



Hoppas det hjälpte, fattar du inte så ska jag försöka förklara lite tydligare ;) Och tack!

11 malin:

skriven

Tack för din åsikt :DD <3

Ha en trevlig kväll!

Kram <3

12 mmautildah:

skriven

vad gör du :)

13 Fredrika:

skriven

SV: har haft en jätte bra dag jag med!

vad gör du? :)

14 Lina:

skriven

sv: Ja med mig är det bra, sjdå??:)

15 Sandra [ Foto & vardag ]:

skriven

Sv; Mjo julen gick faktist ganska fort i år. :) Idag har jag pysslat lite hos mina hästar.. dudå? :)

16 isabella:

skriven

Stör mig verkligen på folk som måste hålla på sådär ;S

17 karolin:

skriven

fin blogg ;D

18 Linda:

skriven

Naw vad fin tavla verkligen!

Yes det är kuligt med inredning..=)

19 Clara:

skriven

sv; allt bra med mig :) själv då?

20 Jenny:

skriven

Svar: Ja det skulle kanske inte vara så dumt med en design (:

21 Jenny:

skriven

Hej du! :)

Jag har kört igång en Dagens Blogg inne hos mig. Kanske just du har turen på din sida idag och blir länkad på min blogg :) Skulle de vara nått? Kika då in här; http://jennygoldpicture.blogg.se/2010/december/vill-du-bli-dagens-blogg.html#comment



Ber om ursäkt om du inte vill ha sådana här kommentarer.

22 LINNEA:

skriven

har någon målat bilden? :o



treviligt ju :)

23 Sandra:

skriven

hihi oki .. vad ska du göra ikväll då?

kram

24 ladymuffin :):

skriven

sv; jadu åt precis mat.. lassange blev det :) gott! själv då?

ha en underbar kväll!

kram :)

25 soojoo!:

skriven

fin bild!



haha jag med men har vart dum och klippt av det :p



På nyår blir det till att umgås med vänner för min del, vad har du för planer :)? kram

26 Emma:

skriven

svar: jodå, allt är bra förutom en förkylning på väg :P

27 Emma:

skriven

svar: jodå, allt är bra förutom en förkylning på väg :P

28 Malin Holst:

skriven

Åh va kul och flytta ihop :D Jag minns själv när jag gjorde det och man hade så mycket pirr i kroppen!



Fin tavlan var också :D



sv: jotack de e fint. hur är det med dig?

29 Elin:

skriven

Har vart och kollat runt i affärer bara :) sj?

30 amelie:

skriven

sv.okej gud vad mysigt:D

jag idag n hände3r väl inte så mycket mer, hade tänkt att kolla nån film kanske., ¨försöka få tag på min kompis .:P

vad händer sj?:)

31 Jenny:

skriven

svar: skrivit den där upp i E-postadress rutan

32 LINNEA:

skriven

jadå

33 Fredrika:

skriven

SV: just nu lyssnar jag på musik och ska ta och se på tv :)

34 Frida:

skriven

Åh va underbart! :D



Svar. Tack! Du har en söt blogg du med! :)

35 daniella:

skriven

Sv: Jadå! Själv? :)

36 Anna:

skriven

Sv: allt bra med mig, jobbat lite med min webbshop men nu är jag äntligen ledig året ut hehe ;)

Själv då?



Kommer ihåg när jag flyttade hemifrån och ihop med David, den känslan är obeskrivlig, verkligen härligt att vaka upp varje dag brevid den personen man älskar :)

37 Anneli:

skriven

sv: Absolut, har haft en riktigt slapp dag. Inte gjort mer än nödvändigt haha :)

38 Carro:

skriven

Hej. Såg på "beskrivningen" att du utbildar dig till undersköterska och medialteraput (det hette så va?). Själv har jag planer på att bli psykolog - mot "teraputhållet". Jag undrar om psykolog och medialteraput är ungefär samma sak och om det alltså krävs samma utbildning. Om svaret är "ja" så har jag en till fråga: Hur lång tid utbildar man sig? Till psykolog tar det 5 år efter gymnasiet om jag minns rätt + ett år för praktik.

OM du studerar så, jobbar du under tiden för att få inkomst eller hur gör du? Jag är 15 år men har redan funderingar och planer! :)

Skulle bli glad om du svarade! :)

39 Emelie:

skriven

sv: Ja, allt bara bra. Själv då?

40 Jouline:

skriven

Sv: Tack så mycket :) ja det känns jätte bra med den nya teven :)



Va mysigt att ni ska få ett hem tillsammans :) Kommer såväl ihåg den känslan då jag flyttade hemifrån för första gången och det va så roligt att inreda och man hade ingen mamma som kunde bestämde över än osv^^ Ha en fin kväll!

41 ERIKA:

skriven

svar Ja, det gick bra! Det gjorde inte så ont! :)

42 Leia ♥:

skriven

Bara att hoppas att det blir som planerat :)

Jag har inga vidare bilder på vårat hem än då vi är långt ifrån klara fastän vi bott här länge :P

43 CAMIE:

skriven

Riktigt snygg tavla :D



SV: Jodå jag hade en superbra julafton ^^,

Själv? =D

44 Malin:

skriven

Tack tjejen! jo det är faktiskt bättre, fast jag är fortfarande lite täpt i näsan. Hur är det med dig då? kram

45 Therese:

skriven

Idag har jag varit barnvakt och varit hos min mammas faster :) Hur har din dag varit?

46 mmautildah:

skriven

Okej , jag svarar på kommentarer :)

Händer på nyår då?

47 Julia<3:

skriven

sv. tänkte jag just fråga dig, haha (:

jag ska vara med kompisar ! du då ?

48 ladymuffin :):

skriven

sv; okej! jodå har haft en finfin dag! du då?

ha en fin kväll!

kram :)

49 Malin Holst:

skriven

sv: aa förstår det :D:D Jo de e fint här med :D

50 Linnea:

skriven

sv; ja eller hur =/ aah okej hehe jo det är bra här också =)

51 emily:

skriven

SV:

jag har lagt till dig nu, dags för dig att lägga till mig :)

52 ellinor sjöberg [mitt liv / min blogg]:

skriven

super fin bild på er :D kram

53 Sandra - fotoblogg:

skriven

Ikväll har jag städat och tagit det lungt :) Vad gör du?

Kram

54 Hanna-Li:

skriven

Det va ju bra :)

Jag träffade en kompis och sen på filmkväll med laget hos min tränare ;P

Händer hos dig i morgon då? =)

55 Caroline - Mamma till Jennifer:

skriven

Sv. Tack ska du ha! :)



Fin bild! :D

56 GUESS WHO?!:

skriven

- fin tavla!

57 J I L L I Z:

skriven

åh, din blogg är så himla fin!!

58 Lina:

skriven

Ha en toppen dag sötnos! Cool bild !:)

59 Petra:

skriven

Mysigt med erat eget boende. :) Jag kommer ihåg när jag flyttade ihop med min sambo. :)

Kommentera här: