Äntligen hemma

Rubriken syftar inte på teveprogrammet ;)
Utan att nu befinner vi oss hemma i Småland igen. Valparna har växt väldigt mkt på en veka bara sammanlagt. Och pappas kompis tillsammans med fru och barnbarn var med också och tittade på dem. Sedan åt vi lite middag och nu snart kommer flera åskådare. Näst sista veckan nu. Nästa vecka ska de vaccineras och allt som hörtill.

Imorgon ska Stefan vara hemma
Har vant mej vid att ha han hemma nu och det ska jag inte göra :P Lite skönt är det allt att vara ensam hemma om dagarna ;) Ikväll ska jag börja ta itu med en del bloggdesigners igen, för jag har en del som jag inte gjort nu när jag vatt sjuk. Så det är min kväll och såklart ett avsnitt av både Halv åtta hos mej och Såld på hus.

Vad ska ni göra?

1 erica:

skriven

sv' det vart the house bunny, legally blonde, legally blonde 2 och legally blondes :)



åh, kul med valpar! :)

2 linn:

skriven

okej (; inget spec sj?

3 Jelene:

skriven

Sv: Jodå det är bra :) Själv då?

4 Charlotta:

skriven

Ja är sjukt trött på snön nu.

Vill ha vår!



Jobbat och slitit hela dagen. Själv då?

Kram

5 molly♥:

skriven

sv: okej :)

nej inget planerat just nu,

vad ska du hitta på i kväll då ?:)

6 ♥ novembersara - det lilla extra.:

skriven

SV: Mina dagar består mest utav jobb och vänner :) dina då?

7 Lilly:

skriven

Sv: Vad bra!

Och jag ska fortsätta följa eran blogg.

Kram

8 Michael Jackson - Minnesblogg:

skriven

Svar: I veckan händer det nog inte mycket, det är ju skola och ska vara med mina vänner och familj. Men vem vet, det kanske händer något mycket speciellt. ;)



Själv, ska du göra något kul i veckan? :)

9 Carro:

skriven

Åh, den där sista veckan innan man säljer valparna är så sorgsen. Då de vaccineras etc, då vet man att de snart ska iväg.

10 Anonym:

skriven

härligt! :) Snart blir det att tända tvn, själv? <3

kramkram <3

11 Elin:

skriven

Sv: nej det är inte lätt.. Kul, jag önska ja också kunde göra desgner, hehe :D

12 M A R i E (Mandelström På Ärten):

skriven

Ikväll har jag påbörjat att packa upp men jag är alldeles för trött så snart sängen. =)

Kram!

13 ♥ novembersara - det lilla extra.:

skriven

SV: valpar?? åh :P vad mysigt.

jag jobbar som personlig assistent :)



hur gammal är du?

kram!

14 molly♥:

skriven

sv: haha ajdå ;)

lycka till då :D

15 ♥ novembersara - det lilla extra.:

skriven

SV: Jo jag såg dom nu :D fan så sööta dom var!

jag fyller 23 i november :) var bor du?

16 Anonym:

skriven

Vi tittar på tv, haha. nauew, allt går fel idag. det finns sånna dagar, haha :)

17 Angelina:

skriven

sv: aa, det kan jag göra :) Men jag kanske hör av mig via msn i helgen eller nåt sånt :)

18 mallan:

skriven

sv; okej,mysigt! :)

nja,typ inte så mycket,dudå?

kram

19 Carro:

skriven

Sv: Min casio är iallafall jätte bra.

Du kan ju kolla på bilderna i inlägget, de är tagna med den kameran, och säga vad du tycker.

7,2 duger bra tycker jag.



Okej. Senast vi hade valpar så behöll vi också en. Mycket lättare då.



Vet inte riktigt vad som sker i veckan. Får ta den som den kommer. Själv då?

20 m a j a n:

skriven

Sv: Okej, men vad använder du för program när du gör designer då?

21 Petra:

skriven

Hej!

Tack detsamma! Vilken somrig och fin header du har! Den gör ju att man längtar ännu mer efter våren =).

Jodå, allt är bara bra de mig, själv då?

22 frida:

skriven

Ok : ) Tycker du om sims? Jag har aldrig förstått mig på det spelen :P hihi

Vad händer idag då? kram

23 ÅSA:

skriven

ahaa okej. Jag har nog varit med om iaf 10 begravningar. Många som dött runt om mig.



Hur har helgen varit?

24 Jelene:

skriven

Sv: Okey, skönt ju :) Jadu, jag har precis vaknat och ätit frukost haha. Du då?

25 lin:

skriven

okej ^^

26 Ewa:

skriven

Svar: Ajdå, ja det låter ju inge bra. Fick ni tillbaka pengarna?



Att ha barn e olika saker, både underbart och jobbigt :D



Kram

27 Elin:

skriven

Sv: Ja men det är ju inte en hel, har bara slängt in en header o mixat med lite färger :P Gud vad fina!! Använder du photoshop? :)

28 ida forsberg♥:

skriven

svar:

jaa visst var dem snygga :D

jodå de är hur bra som helst :)

kram

29 Maria [Fotoblogg]:

skriven

sv; OKej vad trevligt =)

30 erica:

skriven

sv' okej :)

jag har inte planerat någonting. självdå? :)

31 therese:

skriven

sv: ååh tack så mycket! :) Joo det är bara bra med mig! Hur är det med dig idag då? :)

32 Elin:

skriven

Sv: Skulle du vilja göra det? Gud vad glad jag blir :D men tar du inte betalt eller så?? Kram :)

33 ♥ novembersara - det lilla extra.:

skriven

SV: Jag bor i Borlänge, i Dalarna :)

34 m a j a n:

skriven

Sv: Vet inte riktigt vad som händer, men det blir nog att ta det lugnt hemma med mina pojkar :) Själv då?

35 Carro:

skriven

Sv: Ehh, nehe. Jag har jobbat mycket med systemkamror och ser faktiskt ingen större skillnad mellan dem bilderna och dem jag tar med min kamera. Jag är nöjd med den och mer pixlar är bara onödigt.



Har haft både labrador och wachtel



Okej.

36 Anonym:

skriven

En renrasig rottweiler på 6 månader. Kolla i bloggen han är med mycket! :)

37 Ewa:

skriven

Svar: Ok, försöker ni?



Kram

38 Louise stenholm:

skriven

hejhej

ja skulle faktiskt behöva en bättre bliggdesing,,

vad hade du i tänkt?

mvh

louise

39 Elin:

skriven

Sv: Åh aså snällt alltså! Addar med en gång :D Kraam! :)

40 frida:

skriven

jag ska fara till slalom läger i malå idag vad ska du göra ihelgen

41 Erica Jonsson:

skriven

Hejhej! Tack så mycket, du har själv en mycket tjusig blogg. Och vilka söta små valpar! :)



Med mig är allt bra, självdå? Mycket stök med åtta småttingar kan jag tänka mig? ;p



Kram

Kommentera här: