Fredag

Igår var det en dag i stan
Skulle ju till Arbetsförmedlingen vid halv två. Men först skulle mamma handla. Köpte ett par snygga hipsters, där det stod 'Älskling' på baken. Hi hi. Egentligen skulle man ju få dessa av pojkvännen, men så blev det inte ;) Haha. Vi handlade klart allt och sedan hämtade jag mitt inloggningskort till Internetbanken. Äntligen!

På Arbetsförmedlingen
Gick in och satte oss i ett konferensrum. Vi var drygt 6 stycken som hade kommit dit, vet inte riktigt hur många som hon hade kallat. Men det handlade ju om jobbgarantin, så fint som det heter. Hon skulle bara informera oss om det. Och jag visste ju allt, eftersom att Stefan var med där innan han fick jobbet på Brunnsgården. Sen då stannade jag kvar för att snacka i enrum med henne. Ville prata lite om varför jag inte fått komma in tidigare till Arbetsförmedlngen och det tyckte hon var jättekonstigt! Dessutom var mina uppgifter i deras data helt borta verkade det som. Dessutom fick jag en tid till 'starta eget kursen' som jag gärna skulle vilja gå. Vi får väl se vad som händer med det.

Hemma
Posten kom och jag fick min pinkod till att logga in på internetbanken, så nu fungerar detta med! Skönt! Igårkväll åt vi spaghetti och köttfärsås som är så himla gott! Kollade på teve och jag började läsa fortsättningen på Twilight, nämligen sista boken; Breaking Dawn eller Så länge vi båda andas som den så fint heter på svenska ;) Kunde inte heller sova i natt, så låg och funderade väldigt mycket!

INTERVJU PÅ G
Ikväll kommer förhoppningsvis den första delen av tre på min intervju tillsammans med Ensam mamma söker - Helena Puhakka. Hon är ju tillsammans med Oskar Qvant som bor i min lilla stad Ljungby. Så förhoppningsvis kommer första delen av intervjun in ikväll! KLICKA HÄR för att komma till hennes blogg på Tv3.


Foto av Angelica på Starstudio
1 G A B R I E L L A:

skriven

svar: Jaa precis, dom är ju så himla söta! Allt är bara fint, i dag ska jag till Scandinavium och Göteborg Horse Show igen. :) Vad händer hos dig då? Haha, jag har faktiskt varit i Ljungby kom jag på nu! :)

2 - Alexandra!:

skriven

Konstigt att dina uppgifter slarvats bort. =/

Kommentera här: