i halmstad

Nu befinner jag mej i Halmstad
Nilla och Fredde kom runt halv sex tiden och vi åt middag. Sedan bjöd Nilla på en sorts Budapestrulle, dock med päronsmak. Gott. Sedan kom syster från Trollhättan tillsammans med sin kille. SKITKUL! Dock ska de åka igen på söndag om jag har otur :( De kan väl stanna en dag till i alla fall? Vill ju bara umgås! Stefan bjöd in farbror och faster och runt halv åtta tiden drog vi mot Halmstad.

Körde inom Ida
Då jag skulle få två affischer på Calle Kristiansson. Dock inga stora, i A3 format och gjort i papper, inget speciellt. Men betydde mkt för mej. Hihi. Sedan nu sitter jag här i soffan och väntar på att Stefan ska komma hem. Vill riktigt krypa ner i sängen och gosa. Riktigt mysigt! Får la se när han kommer. Han åkte nämligen iväg tillsammans med sin brüder (bror), för att hjälpa han med nått.

Imon är det begravning
Träffade bara Stefans mormor några gånger, men trots det kallade hon mej för 'tösen' och hon har sagt att hon tyckte om mej. Fint sagt. Kommer kanske tänka på min mormors begravning när man sitter där i kyrkan. Usch!

Ha en fin helg alla :)
1 - Alexandra!:

skriven

sv: Japp, gillar man kombinationen banan och choklad så är banankladdkaka perfekt! :D



Nu sitter jag och avslutar här, är så himla trött. Du då? :)

2 frida:

skriven

Låter ej så kul iallafall. Han kommer nog fälla någon tår vid begravingen även om det ej hade bra kontakt och så, så lär man fälla en tår för innest inne älskar man nog personen =) tror du inte det är så? =)

Hoppas det går bra imorgon.

3 ÅSA:

skriven

Jag har bara suttit o skjutit zombies typ :P



Sen snackat lite med en kompis, och med min syster.



själv då?

4 Angelina:

skriven

aha okej :) du kommer nog på :D



Igår kväll var de lungt :) för dig då?:)

5 ISABELLES FOTOBLOGG:

skriven

haha okej vad roligt! :D

Jag ska snart till skolan ;)

6 M A R i E (Mandelström På Ärten):

skriven

Begravningar är aldrig kul, riktigt jobbigt. Hoppas det inte känns alltför tungt.



Ikväll ska jag äta en god middag och kanske dricka ett glas vin. =)

Kram!

7 ElinArmour:

skriven

Igår låg jag & sov hela dagen så :)

Du då`?

8 frida:

skriven

sv: jo de är ju halva grejen ju att få se då man väl ligger där!:) jo vi har massa namn:):)



///Frida ( www.shooooo.blogg.se )

9 - Alexandra!:

skriven

sv: Det är en läsare som frågade efter receptet men mammas kompis som gjorde kladdkakan måste ha tagit med sig det hem. =/



Idag ska jag kika OS hockeyn, imorgon ska jag fira Alexanders mamma. Dina planer för helgen då, förutom begravningen jag läste om där uppe? :)

10 Sara:

skriven

Sv; Nej, tyvärr (:

11 ElinArmour:

skriven

Men inte varje dag man gör så, var väldigt behövligt ialf :)

Vad jag ska göra i helgen står i inlägget du kommenterade :P

12 ÅSA:

skriven

ahaa.. Nä begravningar har man varit på för mycket, vore skönt o slippa det.



hmm hehe tja, min lillesyrra :P men hon har inga pengar så :P

Hon tjatar på mig att jag ska fixa hennes sida, men orkar inte ^^

13 jenny:

skriven

I helgen ska jag vara med min kusin och så ska jag plugga, tyvärr :( hehe. Själv då? :D

14 Asma:

skriven

Hej kan du hjälpa mig med ny design...? :)

15 Jen:

skriven

hej kan du fixa en design till mig?



Kram;)

16 frida:

skriven

sv: jaha va mysigt:):) i helgen blir de lugnt och stilla:) bara mysa:)



//frida ( www.shooooo.blogg.se )

17 frida:

skriven

sv: jo vi har massa namn:)



/7frida ( www.shooooo.blogg.se )

18 M A R i E (Mandelström På Ärten):

skriven

Jag ska bara njuta av min sista helg. Har precis ätit en god middag. Ha en bra helg iaf.

Kram

19 Maria [Fotoblogg]:

skriven

sv; Ska jobba och på kalas vad jag vet. Du då?

20 ISABELLES FOTOBLOGG:

skriven

Jag skall vara med mitt fotbollslag ikväll & bowla och så med dom! ;D

HAR DU SKYPE? (:

21 Olessia:

skriven

fin blogg

22 - Alexandra!:

skriven

Ser att gamla designen kom tillbaka i alla fall. :)



sv: Oh okej! Vad ska du göra i Göteborg?



Vad jag gjort har jag sagt, ju. ;D

23 - Alexandra!:

skriven

Oops, jag menar: "vad jag ska GÖRA vet du redan". ;)

24 Frida:

skriven

Hejsan =)

Jo de är bara bra med mig, sitter och läser the twilight saga medan jag har en påse gosid här brevid hehe.

Hur är allt med dig?, trist med begravning men efter regn kommer solsken =)

Kommentera här: