Saturday Night

Mamma och pappa kom hem
De hade ju vatt i Arlöv på revy och vi hade fått ge valparna mat hela dagen. De kom runt halv ett tiden och vid två tiden kom två stycken som skulle kolla på valparna och som då skulle välja vilken dem skulle ha. En av dem var han som hade hanen som parade sej med vår Disa. Så han skulle ha en hane. Och sen var en ganska ung kille, uppfattade aldrig om det var hans son eller kompis eller nått. Men han var inne på nummer tre, den som är 'Tuppis'. Så när pappa hörde att 'Tuppis' var den som verkade vara den bästa av alla valparna, ville han givetvis behålla henne. Och klart jag blev glad!!

Runt sex tiden
Åkte mamma och pappa på 60 årskalas hos bekanta och jag och Stefan blev ensamma hemma idag också. Vi åt pommes, hamburgare och kall sås. Sedan bakade vi fyra kladdkakor i sådana små portionsformar. Denna gång lyckades jag jättebra! Jättefin yta och kladdig i mitten. Mums! Vi kollade Melodifestivalen då jag tyckte att Pernilla Wahlgren och Anna Bergendahl var bäst! Och ja, jag hade rätt. Anna gick vidare direkt och då Pernilla gick till Andra chansen. Sedan kollade vi på Crocodile Dundee 2. ÄLSKAR de filmerna!

Söndag
Vaknade vid åtta. Gick upp nio, då vi gjorde frukost åt de som fortfarande sov; mamma och pappa. De kom upp och två av valparna har börjat ta sej ut nu. Så ivi tog över alla och rensade alla gamla tidningar och la dit nya. Och nu har jag precis kommit upp från nedervåningen, då jag skulle låta valparna springa av sej lite. Innan dess hade 'Tuppis' - som ni heter Vilma och den valp som vi ska behålla :D Och sen då Valle, hade hoppat ut och gick runt inne i storarummet. Så nu är jag trött. Ha ha.


Hamburgaren ser konstig ut, eftersom vi hade den i ugnen och inte stekte den.


Vi hade en liten annan bordsgäst.


Gick och la oss framför teven och Disa var nanig.


Glassbåt, mums!


Kladdkakorna som blev ALLDELES för stora ;)


En av mina favoriter, Anna Bergendahl


Pernilla Wahlgren
var skitbra och hade en riktig schlagerlåt.


Crocodile Dundee 2, favoritfilmserie!
1 paulina :' ):

skriven

hej, såg allt dedär igårkväll! :)

gott m humburgare, söt katt, söt hund, gott med kladdkaka, mums med glassbåt, älskade anna, pernilla var också en av dom bästa och sist men inte minst ÄLSKA CROCODILE DUNDEE , bästbästbästbästbäst! ;D <3

2 - Alexandra!:

skriven

Guu, så gott med pommes och hamburgare! :D



Minikladdkakorna ser också riktigt goda ut!



sv: Nu blev det lite stjärnor kring en av handledstatueringarna. :)



Oj då, så du har fullt upp idag du!

3 f i l i p p a:

skriven

sv: jo jag är nog det ;) Men jag tänkte göra det med min stora syster som är några år äldre så då blir det nog rätt bra :)

4 Emelie:

skriven

Får hoppas det :D

Idag händer det inte så mkt, känns som jag bara sovit bort dagen :O

Sjdå?

Kramis

5 jessica:

skriven

ja det skulle vara jättesnällt om du ville, det klart att jag skriver att det är du som har gjort det självklart :) jag skulle vilja ha lite finare presentation där min stor text är och mera foton på magnolia blommor o blid på mig själv. :)

6 Mamma:

skriven

Hej hej!

Gud vilka söta puppisar!

Är alla redan köpta?



Svar: TAck så mycket! Jo tack allt är bra med mig lite seg bara har haft gäster i helgen!



Hoppas allt är bra med dig!

Kram

7 felicia:

skriven

sv:

nej, ser inte på det. Har bara sett från göteborg, är inte intresserad av det längre ;) haha



idag har det inte hänt så mycket, ska bort och gymma snart. själv? :)

8 brattsell.blogg.se:

skriven

ser ut som du haft en mysig kväll :)

9 kajsa:

skriven

fin katt!

10 josefine:

skriven

väldigt fin header du har :)

11 Lena:

skriven

Jag väntar lite med bloggdesignen. Går fortfarande och funderar på vad jag vill med min blogg. Vilken underbar katt. Jättesöt.

12 Angelica:

skriven

Det är kättebra med mig! är uppe i åre nu, har åkt hela dagen och är alldelsen mör i kroppen :P sitter nu och smäller i mig en massa onyttiga saker ! Och det är GOTT! :D hur är allt själv? tack du har också en jättefin blogg! :)

13 Kajsa:

skriven

Sv: Ah okej! Ja jag har en hund, engelsk cocker spaniel! :)

14 Anonym:

skriven

Hej det går verkligen ingen bra för mig att komma in på msn. Kan vi ta det via mail?? [email protected] eller har du facebook??

15 Wickström:

skriven

Sv: tack så mycket.



ååh, jag missade melodifestivalen:(

kram

16 Carro:

skriven

Hejade också på pernilla. Hennes låt var en riktig schlager.

17 Anonym:

skriven

men då struntar vi i det, men tack ändå. Min msn funkar tyvärr inte. Kram

18 G A B R I E L L A:

skriven

svar: Haha, okej! Nej det gjorde jag inte, var på maskerad. Såg du? :)

19 frida:

skriven

svar Hejsan!! tack, jo allt är bra med mig! :) med dig?

kram

20 Jonna:

skriven

sv: är det dina? :) Ja jag har en golden retriever ^^

21 Anonym:

skriven

Det skulle vara jättesnällt om du kan hjälpa mig, hur mycket kostar det? jag kan maila bilderna som jag vill ha och du kan få min lödenord...eller vad tycker du? min msn har varit så jättelänge nu :( jag kan adda dig vai mail bara :(

22 Kajsa:

skriven

Sv: Cleo heter hon :)

Och nej jag gör inte så mycket, ska snart in i duschen sen blir det väl nån film eller så slänger jag in nått i bloggen. Dudå?

23 Anonym:

skriven

Jag vet inte det när nått program jag inte har tror jag det står att jag ska uppdatera nya versionen sen när jag gör det så tar det bara stopp liksom.. ska jag maila bilderna? eller hus ska jag göra?

24 Jonna:

skriven

sv: okej :) visst vare gråhundar, eller såg ja fel? :P hur många har ni? :) Jo med mig är det bara bra, hur är det med dig? kram

25 erica:

skriven

åh vad gott med kladdkaka! :))



sv' jo skulle säkert vara skoj! :)

26 Bella:

skriven

Åh jag gillar också Crocodile Dundeefilmerna mycket!

27 Hanna:

skriven

tiittade igenom dina designers och de ser riktigt fina ut. jag kommer nog logga in imorgon kväll så kan vi diskutera då :) kram

28 frida:

skriven

svar okej, Jadu jag har absolut ingen aning! :P

kram

29 Kajsa:

skriven

Sv: Okej, låter trevligt!

Ja jag läser reklam och modefotografi, har varit på praktik i 16 veckor, så känns lite sådär att ha skola igen, men men! :)

30 Hanna:

skriven

tyvärr så har jag praktik till klockan 18 imorgon. men vi får se hur de blir .. kram

31 Jonna:

skriven

sv: ja vi har en sån vi med :) oj sju stycken, gud vad mysigt. :) jagar ni också? Jag kikar på oc, ska snart göra mig i ordning. Vad har du gör dig då?

Kommentera här: