FRÅGESTUND

Nu tänkte jag ha en frågestund, eftersom jag inte har något att skriva om idag. Ni får som vanligt fråga vad ni känner för och sen får ni en länkning som vanligt!

FRÅGA PÅ!

1 C A R R O O O <3:

skriven

Okej :)



I Helgen blir det bara lugnt och ska försöka bli frisk ordentligt :)



Vad ska du göra i helgen ?



kramis C

2 C A R R O O O <3:

skriven

Okidoki, jag är så dålig på att komma på frågor,



Men vad vill du få ut av ditt liv, dvs vad är ditt drömjobb / "drömstad" ?



Mvh C

3 Maria [Fotoblogg]:

skriven

sv; idag gör ja inte så mycket, har nyss diskat. Du då?

4 micaela:

skriven

Ditt bästa tips för att få en ren hy? Vilka medel? Vad för smink? O.s.v

5 Gotlänning, sambo och foto:

skriven

snabba cash? ja, den vill jag se - vill du? :D

6 Carolina:

skriven

Om du fick välja mellan att sluta äta godis eller glass resten av livet, vad hade du valt?

7 simone:

skriven

Häärligt foto, sommar :D

8 Emilia:

skriven

Hej hej! Ja då hittar jag väl på en fråga då. Hur ser planerna ut nu efter studenten? Ha det fint!

9 Äwiis - gravid i vecka 27:

skriven

allt är finfint, hur mår du?

tack tack !

/eva

10 Elin ♥:

skriven

1. Hur ser du dig själv om 10 år?

2. Vill du gifta dig?

3. Vad är ditt absoluta drömjobb?



Ha en bra dag! :)

11 Nathalie:

skriven

Vad vill du göra i ditt liv? T.ex Gifta dig? Barn? Jobb? Var vill du bo? Och liknande saker.. :)

Kram

12 ERIKA:

skriven

Sv: Okej :)

Hur var samhäll/journalistik? Var det jobbigt?



Var gärna med i min också :)

13 ERIKA:

skriven

Sv: Okej :)

Hur var samhäll/journalistik? Var det jobbigt?



Var gärna med i min också :)

14 Bakfia:

skriven

hur kommer det sig att du började blogga? gillar du att baka:)?

15 Maria Martina:

skriven

sv; tack så mycket! :)



Slänger in en lite fråga då; hur var det att gå samhällsprogrammet med journalistik-inriktning? Kul, bra?

Ha en bra dag!

Kram

16 ERIKA:

skriven

Sv: Okej :)

Hur var samhäll/journalistik? Var det jobbigt?



Var gärna med i min också :)

17 sara:

skriven

va har jag? den stog där igår?

18 Johan:

skriven

Okej hehe, varför inte de nya Ford Mustang? ;)

Beskriv dig själv med 5 ord!

Är du nöjd med din barndom?

Finns det något du skulle vilja ändra på i ditt liv?

Om du fick 1 000 000, vad skulle du göra då?



SV: Nja, de nya Mustangerna är ju snyggare =)

Jag skulle vilja ha en Ferrari F430, Enzo eller en Porsche 911 GT3 =)



Ja, det gör vi ju ;)



Dagen igår var det ganska fullt upp med. Skola 8-4 först, så hem och käka lite och iväg till träningen direkt. Kom hem och åt lite. Hann inte göra så mycket mer, men dagen idag har varit bra än så länge :)

Din då? =)



Kram

19 - Alexandra!:

skriven

Frågor:

Vad är din absoluta favoritfilm, som du aldrig tröttnar på?

Vilken är din absoluta favoritlåt, som du aldrig tröttnar på?



sv: Det låter fantastiskt! Helt rätt också, enligt mig. Många föräldrar begår misstaget (jag tycker det är ett misstag) att skaffa barn och sedan få för sig att leva livet med fester och grejer EFTER barnet är fött - helt fel tycker jag.

20 emma:

skriven

Okej, fasst jag tycker endå att det ska bli ganska skönt att bli 18 tex, jag får bestäma själv, finns saker jag inte får göra nu men som jag kan göra senare för mina föräldrar.

Visst kanske man tröttnar om man inte har något jobb, men jag är säker på att jag kommer jobba efter studenten.

Jo det är bra med mig =)

kram

21 carro [ natur,djur och småsaks fotograf]:

skriven

tack :D idag har det varit skolan hela dagen och ikväll blir det nog att göra lite läxa. vad har hänt hos dig idag då?

22 Nath:

skriven

Det lät snyggt =) Vad ska du göra för motiv?

Jag ska se filmen imorgon, ska du också se den ?

Ha det så bra

23 TERREH - GRATIS PERSONLIGA BLOGGDESIGNER!:

skriven

SV: Idag har jag inte gjort något speciellt, nyligen ätit sushi... Haha så det gjorde väl min dag x) Själv då?

24 olivia:

skriven

Vad är ditt största intresse? :)

25 Fröken M:

skriven

Hej ! Ville bara berömma dig för en superfin blogg ! Tycker det är roligt att läsa bloggar som inte ser ut som alla andra =) Själv är jag för oteknisk för att ändra runt i min, men en vacker dag kanske jag lär mig ! ha en skön kväll =)

26 Maria [Fotoblogg]:

skriven

sv; jo tack det är bara bra,. Med dig då?

27 Maria [Fotoblogg]:

skriven

sv, jo tack det är bara bra. med dig då?

Kommentera här: