fredagskväll

Legat framför teven hela dagen
Som vanligt ;) Jag kollade på Ronny & Julia, julkalendern från 2000 En av mina favoriter i alla fall :) Sedan har vi tvättat idag och jag gosade med favortivalpen Vilda. Dock är det bara jag om döpt henne till det, så vet inte om hon kommer få det sen. Men 'V'- tema har vi:
Killarnas namn: Ville, Valle & Viktor (seriöst va?)
Tjejernas: Vilda, Vilma, Vinna och Vilja/Vanja.

Mamma kom hem
Hade handlat och hade med sej kusinbarnet Robin och hans tjej Sandra. De tittade på valparna och sedan skjutsade mamma hem dem. Vi lagade mat, tacos och jag fick brev. Två stycken. Ett från en tjej som skulle ha bloggdesign och ett från Arbetsförmedlingen. Tror ni att de kallar in mej på möte? Nejdå. De skickar ett brev om att de ville 'påminna' man om att man skulle välja jobbcoach. INGEN HAR NÄMT DETTA FÖR MEJ. Jag har inte ens vatt på ett enda möte -.- Så varför ska jag nu då välja en jobbcoach? Stefan fick en massa möten dit, men inte jag :S

Åt middag
Och sedan körde pappa och Stefan och satt på pass tills åtta, så vnu sitter vi här vid teven och titta på På spåret och jag gör en del bloggdesigners. Ska se den nya serien snart Solsidan. Kommer nog bli kul :)
Ha de fint!

1 zandra:

skriven

Detsamma :D

2 josefine:

skriven

skönt det då! :)

kram

3 Emmelist:

skriven

ingen aning.. bara testat kanelbullar? :)

4 Diana - Gravid ♥:

skriven

Underbar header du har, vårkänslor! =)

5 Lillasyzter:

skriven

åå var solsidan bra?? jag missade..

6 simone:

skriven

Hoppas du haft en riktigt skön fredag :D Godnatt gumman! :)

7 Isolina:

skriven

Hej!

Jodå, allt är fint med mig. Din är med otroligt fin med alla blommorna i headern =)

8 - Alexandra!:

skriven

Då åt vi samma igår. tacos! ;D



Arbetsförmedlingen är ju som dem är - arbetsförmedlingen..



sv: Guu, så roligt att ha en sån katt!



Tack så mycket! :)

9 Maria - livet i Milano ☆:

skriven

mysigt =)

10 Lina:

skriven

Du verkar vara duktig på designer!

11 Jenni:

skriven

Tack själv :)

Allt är bara bra med mig, har bara så förbannat ont i mina armar och rygg. med dig då? :)

12 Emi:

skriven

Hej!



Tack för ditt besök! :D Med mig är det bara fint, lite långtråkigt (pluggar). Själv?



Kram

13 TWINS:

skriven

ok, kan du komma in på msn :D

14 linn:

skriven

jahaa va trevligt ;)

igår hade jag grekmiddag med min kompis, och sen sov hon här, sen var jag med mina älsklingar Emma och Felicia, vi gick på bio och lite sådär, imorrn vet jag inte vad jag ska göra ;P

va görs??

kram

15 Emmelist:

skriven

okej. tack för tipset :D

16 TWINS:

skriven

ok, har skrivit inloggnings uppgifterna till dig där ;)

17 FLOOSAN:

skriven

jag röstar på wilja

18 Anonym:

skriven

Åh, jag kollade också på en julkalender, fast nu i veckan. Mysteriet på Greveholm, VÄRLDENS BÄSTA!! :D

19 Matilda:

skriven

Gud vilken fin blogg du har! Kolla o kommentera gärna min:P

Kram<3

Matilda

www.tiilduur.blogg.se

20 Lillasyzter:

skriven

hoppas du haft en fin lördag med mycket mys :)

21 Andrea:

skriven

Sv: tack så mkt:) allt är bra sj med?

22 Isolina:

skriven

Jag somnade otroligt tidigt.. haha :) själv?

23 - Alexandra!:

skriven

sv: Åh okej, ja då förstår jag om du inte åt det.



Aw, sån katt vill jag också ha! :D

24 Nathalie:

skriven

Jo, det skulle vara jättebra med en ny design, du kan ju adda min msn isf :)

25 Madde-:

skriven

Sv: Jo jag ville att du skulle byta någon bild åt mig..Om du vill? :)

26 Malin:

skriven

Svar: tack. Du läste inte inlägget som du kommenterade eller? I så fall hade du sett att jag är äckelförkyld, så man kan väl säga att det är sådär med mig :P Själv?

27 jch:

skriven

Det är bara bra. Själv då?

Kram

28 TWINS:

skriven

yeas :D

29 Annie <3:

skriven

JO det är bra med mig, sjukt trött bara!

Hur är det med dig?

30 Victoria:

skriven

Tack sa mycket :)

31 amanda:

skriven

Sv. Hej och tack! =) Det är ganska okej med mig, hur är det själv?

32 sandra:

skriven

Sv: Vilken ny "humorserie"? Den som var efter "Let's Dance"? :)

För den tittade jag med på. Lite grand i alla fall.

Kram! :)

33 Erica:

skriven

haft en bra helg? :)

kramar

34 ida:

skriven

sv: det är bra hur är det själv?? :) Fin blogg du har!!:)

35 Naliie:

skriven

Hej :D

Tack detsamma (:

Jo de är jättebra, trött som ett svin bara :p själv då? :D

36 jch:

skriven

Ja, det fick jag.

Kram

37 Lena:

skriven

Det är bra med mig. Kollar på Wallander och ute vräker snön.

38 Erica:

skriven

det låter bra ;)

jo min helg har varit kanon:D

händer i morgon då?

kram

39 amanda:

skriven

Sv. Skönt! Min helg har varit ganska lugn. Din?

40 linn:

skriven

jahaa okej :)

den har varit skit bra ! :D

din då??

41 Anonym:

skriven

bara bra ta i trä sj?

42 Annie ♥:

skriven

Vilken snygg blogg du har! :oo



Rösta gärna på mig som 'veckans blogg'

länkning finns på bloggen :))

Kommentera här: