ganska bra dag

Dagen började med att Findus snodde min macka
Jag skulle bara hämta en grej i trappan, så knycker han min macka med ishavssallad på >.< Stefan skulle hålla han borta, men han smet sej minsann förbi. Sedan satt jag och tittade på gårdagens avsnitt av Made in Sweden som jag verkligen gillar! Jag har ju drömmar om ett sådant liv.

Ja, jag blev lite gladare igår
Ni vet ju att min mobil har fått fnatt och inte riktigt vill meddela mej om jag fått mess eller om någon ringer, så ja, pappa kollade ju upp garantin och det visar sej att den INTE har gått ut :D Så nu ska vi skicka in min älskade mobil på lagning, men jag måste ha mammas gamla mobil så länge... Så jag kommer inte ha några nummer alls... Så bli inte förolämpade om jag skriver att jag inte har era nummer inlagda.

Valparna växer
Och nu har alla sju öppnat sina ögon :) Ursöta! Se bilder nedan och njut! Och nu får man gosa med dem :D Skitmysigt! Alla slickar en i ansiktet och snuttar på ens finger. Ha ha.


Tyzon-bajson som jag drömde om inatt tillsammans med Joel Kinnaman, mums!


Stefan försöker hjälpa mamma :P


Middagen idag, hemmagjord pizza







1 Mikaela Urbom:

skriven

Åh så söta valpar =D

2 Camilla:

skriven

SV: Jaa, får se så :D det värkar iaf kul! Många säger det iaf, men ha en mysig fredag du! kram

3 Ronja:

skriven

hemma gjord pizza.. namm..

4 josefine:

skriven

nej men gud vilka söta valpar! :'D

vad är det för ras?

5 moa:

skriven

har gjort en header och vill ha den insatt i bloggen, men fattar inte hur man gör! kan du hjälpa mig? och jag vill ha det temat jag har nu.

6 Nicole:

skriven

Hej :)

fin blogg, :D

7 Erika:

skriven

det är bara fint med mig, hur är det själv? =)



Söta valpar!!!

8 moa:

skriven

okej har gjort det nu:)

9 Nicole:

skriven

sv: Det är bara bra med mig.

Du själv? :)

10 Ellie:

skriven

sv: det enda jag undrar är: Jag har gjort en header i paint men den vill inte bli stor så som en header ska vara spelar ingen roll hur stor jag gör den i paint. riktigt irriterande :/

11 Krycklina - mitt liv på krycka!:

skriven

Sv; Hej, tack så mycket ;D allt är bra :) lite ont i armen efter en spruta bara ;) hur är det själv?

12 julia:

skriven

skönt, ja det har jag hihi tack! Kram

13 Louise:

skriven

HejHej..

Jo det är jätte bra, själv då?

måste oxå medge att valparna är jätte söta!

trevlig helg

14 Jennilie:

skriven

Sv: tack så mycket! =)

Jag mår toppen tack, och du?

15 Wiwi:

skriven

tack :D



åååå sånna goa valpar!!

16 Sara:

skriven

Svar - Det var riktigt gott också vill jag lova. Är bara bra här. Själv då? Gud vilka fina hundvalpar. Ursöta!

17 AMANDA PERSSON:

skriven

sv: gud så söta valpar!!! tack förresten. Det är kanoners med mig. Själv då? :) Kram

18 Desirée:

skriven

Hej!

Så himla glad att jag hittade hit! Jag har ett litet problem, jag bloggar rätt mycket men kan INGENTING om design.. Så jag vänder mig till dig och hoppas du vill hjälpa mig. Det skulle göra min dag!

Tack tack tack så länge:)

Kram Desirée

19 Emelie:

skriven

jaa, jag ä intresserad av en ny bloggdesign..... kostar det något?

20 Ellie:

skriven

sv: nu har jag gjort det :P

21 Veronica svarar:

skriven

söta valpar :D jo bra med galor i välgörenhets tecken. :D



Ha en bra helg

22 Linnéa:

skriven

Svar: Haha vadå sån tur är? Det är väl inget negativt att gilla en serie? Men det är bra med mig, själv då? Kram kram

23 Camilla:

skriven

SV: Jaa, kommer säkert att bli media ;)

Joo, det är finfint. Ska åka och shoppa idag så det ska bli jättekul :) du? kram

24 Elin:

skriven

herregud vilka sötnosar till valpar __

25 dess:

skriven

fin blogg ;) lämna gärna en kommentar i våran

Pösss www.ddessies.blogg.se

26 DIAMANT:

skriven

haha, de e fint taack:) hoppas allt e bra me dej?:) hur får man förresten på bloggen så att man kan klicka där nere på "tidigare inlägg"?:) typ?:) kramar!

27 sara:

skriven

Hej! Jaa jag vill gärna få min blogg lite fixad. :) Så du grejar med sånt?

28 Cissi:

skriven

sv: Jag tror de är för att chihuahuan är så liten å vill ta till försvar hela tiden. När det kommer en stor läskig människa å ska pilla å titta på tänderna osv så är det sällan kul om man inte är van. jag brukar ju be så gott som alla mina kompisar att leka utställning med dom. Dom är dommare å jag ställer, så får dom titta i munnen på mina hundar. Oftast går det bra. Men ibland kan dom få sig ett nyp. :(

Men de är bara bra med mig. Lite bakis men.. sj?

29 sandra :):

skriven

men guud vilka sötnosar!



svar: Det är bara bra emd mig, sjdå? :)

30 - Alexandra!:

skriven

Nej men, vilken buskatt!



Oj oj oj, så god pizzan ser ut. :O



Alltså, jag önskar jag bodde granne med dig så jag kunde komma över och gosa med de små sötbollarna. :D

31 Maria:

skriven

Gud vilka söta valpar:)

32 miztha:

skriven

aw vad söta :)

33 miztha:

skriven

svar: awuu jaa verkligen ^^

34 Birgitta:

skriven

Så söta valpar!!!

Kommentera här: