it kills me slowly

Jag är sur idag
Riktigt jävla sur och vill bara skrika ut min ilska. Nu är jag inte sur på någon person eller något, utan jag är arg för att allting händer mej. Alla mina grejer går sönder och såklart tycker alla att det är mitt fel att det går sönder. Jaa, folk kanske ser mej som en vårdslös tjej eller vad man säger, som inte är rädd om sina saker. Så en läxa har jag lärt mej många gånger.

Försökte hitta garantipapprena
Men nu är det visst pappa som inte kan hålla iordning på grejerna. Han brukar ju ha alla papprena. Så dem finns antagligen inte. Kul. Detta är min bästa mobil! Vad är då problemet? Jaa, jag kan inte höra när folk ringer, det kommer ingen melodi. Så jag missade ett okänt samtal, som kan vatt från kommunen. Fan med. Och jag hör inte heller om jag får mess. Kul va? Blir skitsur på sånt här. Snart kraschar säkert min data med.

Hejdo!
1 Jennie:

skriven

Ja okej :) Nej, tycker bäst om Sandvik. När jag var liten var jag i Tredenborg ibland.

2 nathalie:

skriven

svar: jo men liksom, precis när det har blivit bra så blir det dåligt igen, sen går det upp och ner hela tiden! men jag vill verkligen att Lotta ska komma tillbaka, det måste hon bara! stackars dennis alltså.

haha, okej nej jag förstår.. min blogg är inte den finaste! hehe :)

3 Lina:

skriven

Vilken tur :) Annars just nu? Så har jag precis käkat middag med några kompisar och så. Skall mysa lite och sedan sova för att jobba hela dagen imon :) Du då?

4 sara:

skriven

japp, jag har kvar den! ^^ :D

5 Cissi:

skriven

sv: Okej, ja, jag är helt emot blandraser! Min kompis tog valpar med nakenhund och nån annan blandning som är helt naken. Hon ville jag skulle köpa en av henne men jag kännde att jag kunde inte skita i mina principer, även fast valparna va superfina. Mamma har ju kennel på chihuahua så att om hennes dotter kommer med en klandras så kommer hon gå i kk typ. Folk kommer ju tro att min mamma blandar eller nått. Så, de va mest därför jag ville veta om de va renrasiga. jag är också sjukt intresserad av utställningar. Dock har jag aldrig ställt nån som de gått riktigt bra för. Chihuahuorna är inte så snälla när dom står på bord. Gillar att bita dommare.. :S

6 Madeleine:

skriven

Aj då.. hoppas du hittar pappren iaf! :)

7 Liiv:

skriven

Sv: Hur ser dagen ut då? :)

8 simone:

skriven

sv: Hejhej! toppenbra med mig här :D Hur mår du?

9 nicole:

skriven

sv: I helgen ska jag bara ta det lungt och vara med min pojkvänn och träna boxning :) dudå?



/Nicole

10 julia:

skriven

haha!

Hoppas de går bättre snart!

Kram

11 °°____Patricia Olesen:

skriven

Hej Jennie!



Kram

12 sofka♥:

skriven

Nej det är ingen fara det kan vara så , men tack för att du fråga.

Ha en trevlig helg.

kram

13 Jacqueline / en av de som driver moiettu:

skriven

Hejhej! Vad ska du göra denna fredagskväll? :-)

Kommentera här: