johan falk

Såklart har man sett de första filmerna
Och nu när det skulle komma nya filmer, ville man givetvis se dem också. Tycker det är roligt att de behöll en del personer. Och att det kom med nya, kända ansikten. Dock hade jag nog för stora förhoppningar på dem. Och man kan inte neka att Joel Kinnaman är snygg. Sorry Stefan, men du är ändå min man! He he.

Så ska ni se filmen National Target ikväll?
Oavsett om man har alla filmerna - som syrran har - så kommer man ändå att titta på den. Svensk film är bra då och då :) Såg på Harrys Döttrar igår på TV1000. Den var bra! Sträckläste Ljudet av ditt hjärta igår också. Jag längtar till jag kommer till sista boken! Det är ju då allting händer :D

Rätt gulligt
Alltid när jag går ut till valparna, säger jag 'vaalpaarna' på ett tillgjort sätt. Då vaknar alltid alla valparna. Så igår när jag gjorde detta, så vaknade de ju som vanligt, men pappa frågade:
- Är ni ute här mycket om dagarna?
- Nej, vi är väl här några gånger, men inte hela tiden.
- För i och med att de känner igen din röst, så undrade jag bara.
Vet inte riktigt om det var en bra eller en dålig sak det han sa, men jaa, jag säger ju alltid den frasen när jag ska ut till valparna, så man vet ju inte. Tycker de är urgilligt i alla fall :)

Ha en trevlig söndag!

1 Nicolina hålligång H******g:

skriven

Jag ska se filmen ikväll. Ska du?

Ja jag håller med Joel Kinnaman är den snyggaste MUMS



hälsningar Nicolina



rocknroll

2 Wiwi:

skriven

har det lite som en skoj grej.. hakar på min kille när han ska iväg o fiska.. :D

3 Anonym:

skriven

hej !

vilken fin blogg du har ! :)

har du gjort något kul i helgen ?

isåfall vad ? :D

4 Krycklina - mitt liv på krycka!:

skriven

Sv; haha va bra :D

Jodå det är bara bra :D sj?

5 Jennilie:

skriven

Sv: Ja okej, vad blev det för mat då? :)

Idag vet jag inte riktigt, har som inget planerat så jag får se vad som händer helt enkelt :)

6 linn:

skriven

hej tack för att u kunnde svra, jo de är ara bra med mej

kram

7 adelina:

skriven

Visste inte vem det var eller vad men u vet jag efter ditt inlägg. Nej jag ska nog inte se den. du då?

kram

8 Liiv:

skriven

Sv: Jag väntar på att mamma ska komma och hälsa på :) Dudå?

9 olivia:

skriven

desamma :)

10 sandra :):

skriven

svar: Har absolut inga planer idag, vilket är skönt. Men något kommer jag väl hitta på antar jag. Sjdå? :)

11 Simone:

skriven

Söta filmer det :)

12 johanna:

skriven

vilket sätt?

13 sabelle:

skriven

Heej!

tack så mycket :)

din blogg var med fin (:

tack med mig är det bara bra hur är det med dig?

14 Madelene:

skriven

Tackar :-) Jo det är bara bra här. Själv då?

15 Emme♥:

skriven

Villken söt blogg! Vem gillar inte rosa? :) haha

16 Kristin:

skriven

Sv. tack så mycket :)

Jo allt är på topp med mig, hur är det själv?

17 nicole:

skriven

sv; okej :)

å vad är det för valpar du har?



/Nicole

18 adelina:

skriven

sv. Ja jag har med ett sett the hills på mtv.com men denna säsongen har jag inet fuskat, eller jo en gång och det är dagens avsnitt vilket jag såg förra veckan. haha :P

YOu can't get enough of them :d

19 Wiwi:

skriven

låter väldigt lockande... får lov att återkomma sen när ja haft semester så ja kan fundera på det...

20 Ida:

skriven

Tack, jo allt är bra. Hur är det med dig?



Jättefin header, älskar körsbärsblommor!

21 Anonym:

skriven

Sv; Här kan du läsa om varför: http://krycklina.blogg.se/2009/june/historian-bakom-bloggen.html :)

22 Felle:

skriven

hej hej ! fin blogg du har titta in på våran blogg och fråga en fråga på våran frågestund , ingen fråga e konstig !

23 Camilla:

skriven

SV: Haha ok, jag hittade faktiskt en jättefin väska och en tröja på H&M, och en skinnjacka för 200kr :D kram

24 Maria:

skriven

Vilken vacker bild i din header:)

25 Sara:

skriven

Absolut :) Din msn? :)

26 Ellie:

skriven

sv: jo lite krånglig var jag allt ^^

27 linn:

skriven

va bra, de va en sak ja skulle fråg, jo juste.... har du msn? (A)

kram

28 Alice Risholt:

skriven

SV: tack detsamma! Jo det är bara fint:)

29 Liiv:

skriven

Sv: Skönt :)

30 Johanna:

skriven

Åh jag mår bra, fin fint :) Mycket plugg och så :)

31 Lina:

skriven

Sv, mysigt! men usch, jag gillar inte kaffe haha. Hellre en kopp te för min del, det är såååå gott :)

32 Nicolina hålligång H******g:

skriven

håll tummarna imorn för att kinnaman vinner en bagge för bästa biroll som frank bank :D

33 Veronica svarar:

skriven

ja du. Johan Falk...jag missade sista halvtimman av National Taget för att jag somnade :(

34 Lillasyzter:

skriven

jättefin blogg du har :)



falk-filmerna är skiiitbra!

Kommentera här: