lååång dag zZzZz

Mamma väckte oss vid sju
Jag var trött. Vääääldigt trött. Sov i bilen och sedan var det dags för tandläkaren. Hon tog bort tandsten som vanligt och sen skulle jag göra en avgjutning av mina tänder. Ska ju ha bettskena när jag sover, för tydligen gnisslar jag tänder och slipar då ner ena framtanden. Inte snyggt.

Värsta jag varit med om
Hon kletade på en gegga på en mall, som hon stoppade in i min mun. Kändes som jag skulle spy. Men det gick bra, när hon väl skulle ta ut den, fick hon rycka och dra. Trodde fanimej att tänderna skulle med, men de stannade :) Dock fastnade inte alla mina tänder... så typ fick göra om två gånger till - men även då kom inte alla tänderna med. Inte kul. Så på måndag ska jag dit igen... Samma veva igen, gegga i mun...

Gick till Arbetsförmedlingen
Där Stefan befann sej. Ringde Ida och snackade tills hon skulle iväg och sen kom Stefan, vi käkade och det var inte värt pengarna... Blev mätt ja, men inget speciellt. Gick till Lindex, hittade inget, fikade på Vildrosen och gick till bibblan, jag sov i typ en timme och sedan drog vi till Stefans anställningsintervju. Verkade som att han fått det med en gång :S De frågade om han kunde börja redan på måndag och att de ringer redan imon om besked. Shit. Roligt om han får det.

Hemma igen
Skönt. Kollat på Wallander - Dödsängeln, som vanligt inget att ha. Gillar inte dem längre... Nu ska jag upp och nana, läsa i boken lite innan :) Natti!


Nu ska jag fortsätta min läsning, mumma!


1 L:

skriven

är boken bra? =)

funderar på att läsa den...

kram

2 Karin:

skriven

sv;Ja precis vi hade Maria, men hon blev ju rektor i skövde också så de blev väl för mycket för henne antar jag. svårt att ta hand om två nystartade skolor. Ja hon var bra i början men sedans såg man inte mycket av henne faktiskt.

Men nu har vi en rektor som även är rektor i helsingborg och han verkar super bra!

3 Maria [Fotoblogg]:

skriven

sv; låter härligt de.



Idag har det inte hänt så mycket, har jobbat. Du då?

4 Anonym:

skriven

SV: det gör jag absolut! :D kram

5 annA:

skriven

SV: det gör jag absolut! kram :D (min dator slutade fungera så det kan hända att den här kommentaren kom två ggr xD )

6 Erica:

skriven

fin blogg du har! :)

kram

7 Madde-:

skriven

Väldigt fin blogg du hade gjort till Desse!!



8 Elin:

skriven

Ha, ha, den där geggan smakar verkligen hemskt - jag vet. Och jag lider med dig som måste ha den i mun flera gånger, jag förstår verkligen att du hatar den, den smakar avskyvärt. Men bettskenan kommer väl hjälpa sen? :)



Hoppas Stefan får jobbet då. :) Du har inte fått något besked om din intervju?

9 linn:

skriven

trevligt trevligt ;) joo det är bra med mig också! ;)

händer idag då?? ;)

10 Abby:

skriven

Hej, vilken bra blogg du driver :)

Jag ville bara tipsa om att jag säljer lårsmycke nu för 149,- fram till mitten av februari.



/A

11 Cherie Mårtensson - En blogg om mitt liv:

skriven

Svar: låter härligt att ligga och läsa, det ska jag göra idag i hopp om att maginfluensan ska släppa..



Kram

12 Cherie Mårtensson - En blogg om mitt liv:

skriven

Svar: Ja jag hoppas verkligen det går över snart så jag kan börja äta igen.. Och jag läste en blogg i veckan om en tjej som jämförde maginfluensa med graviditet (det där illamåendet och så man får i början) Nu blir man ju lite rädd för att skaffa barn om man ska må så här dåligt!! Haha :)

Kram

13 Mjauu:

skriven

Jag gör inte så mkt just nu, precis kommit hem från skolan typ. Du då? Följa varandra på bloglovin? :)

14 Johana:

skriven

åh du läser också tredje boken :)

visst är den toppen ?!



kram



p.s snygg blogg föresten..

15 L:

skriven

haha okej, tror jag ska läsa den då! =)

jo tack, det är bara bra. Dusj?

Kram <3

16 adelina:

skriven

sv. ja hehe det är sant jakthund jakthund. Jag är faktist rädd för stora hundar haha:P



Kunde inte svara igår men idag har jag inte hittat på någor mer än halva skoldagen kunde inte stå ut med min magsmärta du då?

17 JLH:

skriven

Vilken härlig design, somrig och ljus! me like! :D

18 Maria [Fotoblogg]:

skriven

sv, okej härligt ;) Jo tack dagen har bara vart bra. din då?

19 Erica:

skriven

med mig är allt helt okej :)

hur är det själv då?

kramar

20 Julia ♥:

skriven

allt bra idag? :)

21 viktoria:

skriven

tack det är bra sj?:)

22 - Alexandra!:

skriven

Jag tycker det är riktigt obehagligt när dem slipar bort tandsten. =/

Såna där avgjutningar är lite läskiga, det känns som att tänderna ska dras ut när dem drar bort den. ;P



Oj då! Jag hoppas han fått jobbet!

23 sandra:

skriven

sv: hehe ja jag ska försöka komma ihåg att höra av mig när jag har ny design ^^

jag kanske sa det i förra kommentaren, men du kan följa min blogg i bloglovin.com :)

bra att allt är bra med dig! :D

jag gör inte speciellt mycket. just nu svarar jag bara på kommentarer på bloggen ^^

vad gör du själv då? :)

kram kram! :)

24 josefine:

skriven

jo men i så fall tycker vi ju lika :)

kram

25 linn:

skriven

haha jahaa trevligt trevligt ;)

idag har jag praoat, vart med mina bästa kompisar Simon och Emma och Emma ska sova här typ ;)

va görs?? <33

26 Matilda:

skriven

ser ut som du läst den många ggr xd

Kommentera här: