lyckan har kommit... men det ändrades

Som igår gick Stefan upp tidigare än mej
Och jag somnade om. Sedan fick jag ett mess från Stefan om att han ska jobba på måndag. Jag ringde upp han så fort jag läste det och han sa att de hade ringt från där han var på anställningsintervju och gett honom jobbet!! Fan va kul :) Så han börjar redan på måndag!!

Jag gick upp
Åt frukost och nu ska jag uppdatera bloggen och sen ta tag i en del designers :) Inatt drömde jag om att jag fick en engelsk bulldogg av min faster!! Blev så jävla glad. Ha ha. Dock låg den inte bredvid mej i sängen när jag vaknade :( Men när mamma skulle dammsuga nedervåningen, kom Disse upp. Hon är rädd för dammsugare. Så hon hoppade upp i vår säng och gosade med mej. Hi hi. Detta var då innan jag hade stigit upp ;)

Gosade med min favoritvalp
Jag ser exakt vem hon är med en gång. Hon har nämligen en 'tuppkam' som jag kallar det på ryggen. Så gulligt! Och nu kollar jag på Våra bästa år. Stefan är ute och hjälper farbror med något. Nu ska jag dela med mej av veckans foton och det är en del :) Håll till godo!

Stefans mamma ringde
Och sa att hans mormor har dött. Idag. Usch! Men jag lovar att hon har det mycket bättre där hon är idag. Så R.I.P för Stefans mormor Maj <3


Stefan och speciella katten Findus


Mamma bakade bullar i veckan




Kardemummabullar är goooodast!


Linda var här i måndags.


Stefan med min favoritvalp :)


Nu kommer bara bilder på min favorit.





1 simone:

skriven

Så mysiga foton :D

2 Anonym:

skriven

tack.:D



Gud vad gullig och oj vilka ögon. Har nog aldrig sett en hund med blåa ögon! :D

kram

3 adelina:

skriven

det var jag som skrev det förra. tror jag glömde skriva namn och sånt!

4 Veronica:

skriven

vilken gullig valp och vilken störtskön katt :) Vad bra att han fått jobb :D

5 Jessica LH.:

skriven

Åh tack så mycket vad snällt, nej nej tar inte illa upp :) men vill helst ha det enkelt :) tack ändå! sjukt snällt.

6 Jessica LH.:

skriven

Okej :P men det behöver inte vara något så komplicerat.

7 Mjauu:

skriven

Jaha okej, jo det är ju lite tradigt. :/

Vad hittar du på i dag då? :)

8 Maria [Fotoblogg]:

skriven

sv; okej så bra då ;)

9 linn:

skriven

sv: sööt hund, jaa de vore jätte roligt att ha en bakrundsfärg

kram

10 FOTOGRABBEN.SE:

skriven

FIN HEADER DU HAR!



Visst är det skönt att det snart är helg? =)

11 Mjauu:

skriven

Okej, va kul :)

Jätte söta små valpar! :D

Ja tänkte strax gå och duscha sen kolla lite tv och sen sova :)

Kram!

12 linn:

skriven

sv: förlåt, men ja ser inte din smn :(

kram

13 sandra:

skriven

sv: vad bra att allt är bra med dig! :)



just nu sitter jag och lägger in bilder på datorn från mobilen ^^

själv då?

kram!

14 linn:

skriven

sv: står inget :(

kram

15 - Alexandra!:

skriven

GRATTIS TILL STEFAN! :D



Alltså, det där var nog det härligaste jag sett - hur katten ligger på Stefan, jag har aldrig sett någon liknande förutom på typ fejkade bilder. :O



Kardemummabullar har jag aldrig testat tror jag, kanske borde göra det?



Tusan så söt valpen är!



sv: Ja äggnudlar är riktigt goda. :D

16 Elvira Eriksson:

skriven

R.I.P. :/

17 Julia ♥:

skriven

Japp, jättefin :)

18 Jessica LH.:

skriven

Jag hittar inte din msn någonstans?

19 Lena:

skriven

Grattis till hans jobb med tråkigt med dödsfall. Många känslor. Ibland händer allt på en gång.

20 Anonym:

skriven

- THATS CUTE!

21 linn:

skriven

ååh va jag blev sugen på bullar nu! :D

niiice! ;)

planer inför helgen ??

22 Madde-:

skriven

Naaw,för söta valpisar!

23 Lillasyzter:

skriven

å jösses så söt valpiiiiiiis!!! vill med ha puppy!



bullarna ser sjukt goda ut!! recept?



katten är underbar!

24 Erica:

skriven

i helgen ska jag nog umgås med kompisar & så bara ta det lugnt :)

dudå?

vilka söta hundar förresten! :D

kram

25 Madde-:

skriven

Skriv på msn när du vaknat eller loggar in :)

26 Anonym:

skriven

haha nej ingen aning asså jag kan typ inget om hunder och sånt! Men söt var den i alla fall!



Jag mår sisådär. Jag har åkt med i en förkylning! Jättejobbigt! hur mår du då?

27 Emmelist:

skriven

sugen ja blev på bullar nu då! :D

28 josefine:

skriven

söta valpar!

-

jag går i skolan och efter det så är jag väl med kompisar och med min pojkvän mest :)

själv?

kram

29 -L:

skriven

ikväll ska jag bara ta det lungt, dusj? =)

kram

30 Mikaela:

skriven

Vad gott med bullar!

31 Angelina:

skriven

men guu vad söt!! :) ^^

32 sanna:

skriven

bilken cool katt, ser ut som en riktig livsnjutare!

33 Emma:

skriven

svar: Hej hej, tack så mycket!:D Hoppas du fortsätter kika in i min lilla blogg=)



Jo det är bara bra med mig, själv då?=)

34 zoe:

skriven

så goooottt m bullar! :)

Kommentera här: