måndag

Så var det måndag... igen
Tiden bara flyger iväg! Valparna är snart tre veckor gamla... Och jag har fortfarande inget jobb :/ Inte Stefan heller, så jag är inte ensam.

Varför ens lägga till varann på Bloglovin?
Man ber varandra lägga till varann på den sajten och vad händer? Någon tar bort en. Man vet ju inte vilken som tar bort en, men man vet ändå att NÅGON som sagt att man ska lägga till varann har tagit bort en. Vad är detta för mening? 'Typ jag lägger till henne, sen efter en vecka tar jag bort henne igen?' Eller vadå? SKÄRPNING!

Bloggdesigners
Nu har jag en del att göra, typ tre tjejer som ska ha designers, så jag får jobba en del ikväll. Sen är det ju massa teveprogram såsom Familjen Annorlunda, Spårlöst, Halv åtta hos mej, Guldbaggegalan. Tur att man kan spela in en del ;)

Stefans 21 årsdag
Är den 18 februari. Jag har en aning om vad jag ska köpa, men vi får se. Förhoppningsvis ska vi ut och äta på fredagen, dagen efter hans födelsedag eller om vi tar det på hans födelsedag. Vi får se. Har sparat pengar till denna middag, så att vi får nått annat än pizza, haha. Och efterrätt SKA vi ha ;)
Idag kommer syrran och ska äta middag, spaghetti och köttfärssås. Ska tillaga det alldeles strax, dock kommer hon vid tre, men gör la inget :)

1 isabelle:

skriven

SV: Härligt att höra ;)

Jag håller på att söka jobb :P

Det är väldigt svårt att få jobb nu don här tiderna :(

Vad gör du? :)

Kramiz

2 Wiwi:

skriven

om ja har någe bra bild ja vill ha med... så har ja lite skisser... välja lite... ;)

3 emiliaEmilia:

skriven

Vad roligt med en födelsedag att se fram emot!

4 Cherie Mårtensson - En blogg om mitt liv:

skriven

Svar: Jodå det är sådär idag, vet inte om jag åkt på maginfluensa eller det är allt gott i åt igår. Så idag har jag bara fått i mig 1/2 glas vatten och 1/2 glas proviva så hoppas på att jag snart kan äta något. Hur är det själv?

Kram

5 Sara:

skriven

haha, tror jag är efterbliven eller nått ;) hittar inte din msn ? :P

6 Jennilie:

skriven

Sv: Okej, nice nice :)

7 Johanna:

skriven

Det är bra, nu ska jag ut med hunden :) Vad gör du då?

Kram<3

8 josefine:

skriven

okej, jag eller min mamma rättare sagt har också en jakthund en norrbottenspets, alltså en sån där skällig lite sak ;)



- Jo med mig är det bra :)

hur är det själv?

puss & kram

9 - Alexandra!:

skriven

Jag använder mig av bloglovin för att ha större koll på bloggarna jag läser, men jag låter mig inte luras av dem som säger "hej, ska vi lägga till varandra på bloglovin?".



Efterrätt är lyxigt det! :D

10 Veronica:

skriven

vad tyckte du om johan falk då?

11 Veronica:

skriven

vad tyckte du om jOHAN fALK?

12 isabelle:

skriven

Sv: haha ja det är väldigt svårt :)

aha fan va roligt att vara bloggdesigners ;)

Låter spännande :D

Nej just nu väntar jag på att min skjuss ska komma hem ;)

sen ska jag ta en tripp till affären ;)

Kramiz

13 Cherie Mårtensson - En blogg om mitt liv:

skriven

Svar: Ikväll ska jag baar ligga med datorn i famnen och kanske plugga lite :) sj?

Kram

14 linn:

skriven

sv. HAHA okei, men de va en sak ja skulle fråga igen de här med blogg, och om du skulle villa göra en desigt åt mej (A)

kram

15 Twixy:

skriven

svar; tack! :D bara fint me mig, sj då? =)

16 Mjauu:

skriven

Hejsan, tack så mkt din är också jätte fin :)

Det är bra med mig, själv med eller?

Kram

17 Karin:

skriven

sv; Tack! jodå ja mår jättebra, lite trött nu efter en dag i skolan bara=) hur är det själv? Har du gått Lbs eller? såg det på din luvtröja, går nämligen också på Lbs i kristianstad.

ha en bra kväll!

18 josefine:

skriven

ja det har vi, men hon får allt vara ute i skogen och skälla på sin tjäderkompis ;) varför skulle du inte det?

-

okej, så bra då (: jag bakar kladdkaka just nu.. muuums!

19 linn:

skriven

allt bra idag??

20 Sofia:

skriven

sv. Hello. tackar & detsamma.

Allt är bra, själv då? ;)

21 Madelene:

skriven

Hej! jo det vore kul med en mer personlig blogg.

Har du några förslag? Kraam :-)

22 sandra:

skriven

sv: hej! :)

tack så mycket! den är inte ens klar ännu. jag ska lägga till en fin header och annat intressant senare. du kan följa min blogg med hjälp av bloglovin.com ifall du är intresserad :)

jag tkr din blogg var hur gullig som helst också ^^

allt är bra med mig! :)

hur är det själv?

kramar!

23 Krycklina - mitt liv på krycka!:

skriven

Sv; Tack, det är vad jag hoppas :D

24 Elin:

skriven

Hej, vilken fin blogg du har =)



Det skulle vara väldigt trevligt om du ville göra en design till mig x]

Jag har en fråga : Gör du dem gratis?



Hör av dig på min blogg är du snäll ;)



Kram Elin

25 Lina:

skriven

Jag smakade på min kompis mocca latte, den var ganska god :) Typ chokladkaffe. Ursöta valpar ju!

26 viktoria:

skriven

fin blogg :)

27 linn:

skriven

sv: haha nä... den är ju inte så fin, din är kt finare tkr ja :)

kram

28 Natalie:

skriven

Tack! :) bra sj?

29 annA:

skriven

SV: Hej! tack för erbjudandet om bloggdesign, men jag vet inte riktigt om jag känner mig tillräckligt seriös med min blogg än, vilket gör att jag är inte reda att satsa ordentligt än.

De av dina designer som jag sett och din egen blogg är jättefin iaf! :D

Ha det bra!

Kram annA

30 adelina:

skriven

sv. jo då det är väl bra med mig men jag är alltid så förbaskad trött på måndagar själv då?



Vad har du för valpar? :D

31 iickaa:

skriven

Svar: Hej, tack detsamma :D

32 MaYa:

skriven

sv. jag ska nog bara se paradise hotel och tat lungt. vad ska du göra? (:

33 nicole:

skriven

sv: okej :)

idag har jag vart i skolan och tagit en liten sväng på stan , dudå?



/Nicole

34 sandra:

skriven

sv: tack så mycket :) Din är också väldigt fin! :)

jag har precis kommit hem, vad gör du ?:)

kram

35 emma härnqvist/perfektion:

skriven

tack tack, hoppas att du gillar bloggens innehåll med och att du har fått en fin start på veckan. kram på dig

36 Simone:

skriven

oj vad ditt hår glänser :D Vad fint! Hur gör du?

37 Andrea:

skriven

söt blogg!

38 amandy:

skriven

SV; hej! :) jo jag skulle jättegärna fixa till bloggen lite, min är ju precis som den är när man blir medlem.. =) Så det skulle vara jättegulligt om du kunde hjälpa mig me de :} kraam

39 Moa:

skriven

Hej söt blogg! Och fin bloggdesign:) Kram^^

40 DIAMANT:

skriven

okej:) ja har tränat, och nu skall jag plugga!:) sj?

håller med dej om detdär med bloglovin!! smått irriterande nog.. :S

41 Linn-Lay:

skriven

åhh tack:D

42 Andrea:

skriven

Jodå de e rätt så ok med mig, sj då?

kram

43 Emme♥:

skriven

hihi okej :)

44 Lina:

skriven

Kanske får våga prova det nån dag, haha. Om du nu säger det!

Verkligen. Allt är fint med mig, haft en kanondag.

Själv då?

45 Sofia:

skriven

sv: jag ska bara plugga hela kvällen.

du själv då?

kram

46 josefine:

skriven

okej, men då är min åsikt att de ska användas som både och :)

oh ja det var super gott. ;)

kram <3

47 Karin:

skriven

Har varit på lbs i halmstad 3 gånger faktiskt, riktigt fin skola och mycket bra mat där. I kristianstad är det väl lite sådär i nuläget. Byte av rektor pga att skolan blev bara sämre och sämre. Men tror att med den nya rektorn kan de mesta nog fixa sig och hoppas på det bästa!

48 ellen:

skriven

LBS eller? :D Vilken stad gick du i?

49 Anonym:

skriven

va fin du ee <333 jennie<33333

Kommentera här: