onsdag

Åtta tiden var jag jättepigg
Stefan väckte mej och ville gå upp och äta frukost. Jag somnade om, men drömde en mardröm, så jag gick upp jag med. Sedan gick Stefan ut och hjälpte min farbror. Sedan körde de in till stan en runda.

När Stefan kom hem
Åt vi lunch och sen kollade jag på teve och Stefan var på datorn. Nu ikväll kom Malmis <3 Guuuu vad jag har saknat den ungen! Hennes svärfar skulle titta på valparna, eftersom de ska ha en. Så Malmis, hennes kille och hennes svärföräldrar var här. Vi fikade och så. Behövde verkligen träffa henne. Vi snackade hela kvällen, om minnen och om nutid. Underbart :)

Kollar nu på Avenyn
Och ska beta av några bloggdesigners. Sen ska vi nog nana tror jag. Hihi. En dag imon också :)

1 Lillasyzter:

skriven

det är bra med mej :) sj då?



fin blogg du har!

2 - Alexandra!:

skriven

Jag hoppas mardrömmer kommit ur dig nu!



sv: Ja oh ja, hellre ta bort tandsten är typ, dra ut tänder eller borra. Rotfyllning har jag inte fått uppleva än, det ska vara hemskt. :O

3 Julia ♥:

skriven

kul att höra :)

gillar verkligen din header :)

4 Erica:

skriven

bara tagit det lugnt har jag gjort nu ikväll.

dudå?

kramar (:

5 Johana:

skriven

skit bra älskar dessa filmer :)

längtar verkligen till tredje filmen :D



dudå?

6 linn:

skriven

haha det e lungt! ;)

jag är antingen i skolan eller som nu praoar jag på klädkammaren! Tränar 7 dagar i veckan och är med kompisar och pojkvännen ;)

själv då??

7 sandra:

skriven

sv: haha, men så ska man ju inte tänka ^^



jodå det är fint :)

hur är det själv?

kram!

Kommentera här: