svaren på frågestunden!

Ja, jag fick en hel del frågor och här är svaren :)

Olivia frågar:
Vad är ditt största intresse?
- Jag har många intressen, men sång, musik och att skriva är mina favoritintressen.

Alexandra frågar:
Vad är din absoluta favoritfilm, som du aldrig tröttnar på?
Vilken är din absoluta favoritlåt, som du aldrig tröttnar på?
- Favoritfilmerna är måånga, men framförallt A walk to remember och Twilight.
Och min favoritlåt är Calleth You, Cometh I med mitt favoritband The Ark.

Johan frågar:
Beskriv dig själv med 5 ord!
Är du nöjd med din barndom?
Finns det något du skulle vilja ändra på i ditt liv?
Om du fick 1 000 000, vad skulle du göra då?
- Snäll, omtänksam, glad, envis och nyfiken.
Jag är väldigt nöjd med min barndom. Tycker jag har fått vara med om mycket roligt som ung. Vi var på många utflykter på somrarna, som jag tyckte mycket om. Dessutom har vi en sommarstuga som jag älskar!
Jag skulle nog vilja ändra på att jag en gång ville ha en killfrisyr. Kort med en svans därbak. Dock är den frisyren borta nu, men då visste jag inte bättre. Typisk pojkflicka som yngre.
Jag skulle köpa hus, bil, mops och allt som hör därtill!

Erika och MariaMartina frågar:
Hur var det att gå samhällsprogrammet med journalistik-inriktning? Kul, bra? Var det jobbigt?
- Det var roligt! Dock måste jag läsa vidare om jag vill bli journalist och det tror jag inte blir. Jobbigt var det också för jag tycker inte om skolan sådär mycket.

Bakfia frågar:
Hur kommer det sig att du började blogga? gillar du att baka? :)
- Jag började blogga mest för att skriva av mej och det gör jag fortfarande :) Jag älskar att baka! Mest CUPCAKES! Dock kanske det inte alltid blir gott om jag bakar kladdkaka och så, men äsch!

Nathalie frågar:
Vad vill du göra i ditt liv? T.ex Gifta dig? Barn? Jobb?
- Jag vill helst starta eget, men tror inte det går nu i början. Jag vill gifta mej absolut och barn vill jag också ha! Jobb självklart ska jag också ha!

Elin frågar:
1. Hur ser du dig själv om 10 år?
2. Vad är ditt absoluta drömjobb?
- Jag hoppas att jag har jobb, barn, hus och allt det där. Sen hoppas jag att jag är fullt frisk och är lycklig.
Drömjobbet är skådespelare, artist eller radiopratare! Och jag vill starta eget; en egen tidning, amerikansk inspirerat café och hotell!

Emilia frågar:
Hur ser planerna ut nu efter studenten?

- Ja, studenten var i juni 2009, så hade planen varit att ha ett jobb. Men det har jag inte. Så nu söker jag jobb, så att min dröm om hus tillsammans med pojkvännen ska slå in :)

Carolina frågar:
Om du fick välja mellan att sluta äta godis eller glass resten av livet, vad hade du valt?

- Jag hade valt att inte äta godis! Jag är besatt av Ben&Jerry :)

Micaela frågar:
Ditt bästa tips för att få en ren hy? Vilka medel? Vad för smink?

- Mitt bästa tips är nog att tvätta av ansiktet varje kväll då man använt smink. Och ibland, som på helgerna om man inte ska någonstans, inte använda smink, så att ansiktet får andas ut lite. Jag sminkar mej med eyeliner, macara (bara på överfransarna). Jag använder inget puder, eftersom jag tycker inte att jag behöver det.

Carro frågar:
Vart vill du bo?
- Jag vill helst bo kvar i Småland. Antingen mellan Halmstad och Ljungby eller mellan Ljungby och Växjö. Bara så att man har nära till en storstad och då också nära till mina släktingar. Men man får se :)






1 C A R R O O O <3:

skriven

Okej :) låter trevlig :)



tack ! Ha det fint !

2 ABSSOLUTAARNELA:

skriven

va gör du?

3 emma:

skriven

okej,men om man flyttar ut innan man är 18 är det fortfarande då föräldrarna bestämer?

kram

4 Maria - livet i Milano ☆:

skriven

roligt att läsa svaren =)

5 F A N N Y:

skriven

Hehe, okej:)

Tackar och det samma!



Vad har du gjort idag då?:)

Kramar..

6 olivia:

skriven

twilight är bäst! :D



har du sett new moon? :)

7 TERREH - GRATIS PERSONLIGA BLOGGDESIGNER!:

skriven

SV: Ja det tar ett tag att "lära" sig att tycka om sushi :) I början gillade jag inte heller det...

8 - Alexandra!:

skriven

Tack för svaren! Många brukar säga att dem inte har någon sån låt, eller någon sån film, men jag tror faktiskt alla har i alla fall en av sakerna. :)



Jag fick en liknande fråga i min frågestund, som du fick med godiset & glassen. Jag var tvungen att välja bort glass eller godis. :P

9 anonym:

skriven

hjälp mig upp igen!

behöver alla jag kan få....

10 Johan:

skriven

Ja, det var bra 5 ord tycker jag, eller jag vet väl inte så noga egentligen, men det låter bra :)

Mops? Hunden?



Gick du sam journalist? Det har vi inte här, tyvärr...

Vad läste du då?



Radiopratare vill jag också bli, men jag vet inte om jag vill flytta upp till Stockholm och gå utbildnibg.. Vet du om det finns någon annan stans?

Skådespelare skulle inte heller vara fel! :)



Kram

11 Marina:

skriven

hejsan sötan!

allt bra med dig:)?

kram

12 Sandra - Piffad:

skriven

Roligt med frågestund :)

13 amii:

skriven

Tack,

14 Susanne:

skriven

Vad är ditt favorit godis?

15 Anonym:

skriven

$v så snällt att du skicka de till mig, klart jag kan vara med :P



Min fråga är då :

Om du var tvungen att bli av med ett ben eller din högra arm, vad hade du valt och varför ? :P:O

/ Malin

Kommentera här: