the weekend

Lördagen var lugn
Vi åt god mat, då det blev fiskgratäng med gös och aborre i dillsås och då med räkor i och pressad potatis till. Sedan hade vi det trevligt framför teven ;)

Nu idag
Blev det så att syrran kom på middag, då det blev ugnsgratinerade rofrukter; potatis, morot och palsternacka, till det kortletter, kantarellsås och mögelostsmör. MUMS! Sedan skjutsade mamma och pappa oss till stan, till Nicco. För vi skulle sova över hos henne och de skulle på hockeyn.

Gick till Maxi
Hanlade mat inför nu ikväll och till imon morgon. Köpte de där cupcakesen som Maxi har gjort, en med choklad och en med hallon. Mums. 2 stycken för 28 kr och det var det värt! Köpte färsk pasta och till det örtsås och skinka, som vi körde ihop till en enda röra. Mums. Till efterrätt kan man säga att det blev glassbuffé. Tre olika glassorter; chokladkross, jordgubb och fläder.

Imon
Händer det grejer. Stefan börjar jobba, jag ska till tandläkaren och till sjukhuset (ta mitt årliga blodprov) och sen ska jag vara med Nicco fram till fyra, då pappa och Stefan slutar. Hoppas bara inte att det blir en massa strul hos tandläkaren som sist -.-

Godnatt!


Från i somras.
1 Erica:

skriven

okej, usch vad jobbigt med blodbrov, själv hatar jag att ta det.

det blir skola, sen vara med kompis :)

söt bild förresten!:)

kram

2 Malin:

skriven

Svar: Okej, lätt hänt :) Nja, helgen har varit ganska tråkig.. Har inte orkat göra så mycket och har dessutom behövt plugga en hel del, tråkigt. Själv då?



Vilken god mat! Älskar ugnsgratinerade rotfrukter, så himla gott!

3 emma härnqvist/perfektion:

skriven

här är de bara bra, själv då? hoppas att de går bra hos tandis imorgon.

4 HelloNicki:

skriven

Heeej sööt!

Allt bra?

Hoppas du haft en trevlig helg! Gjort något skoj?



Kramis

5 Angelina:

skriven

sv: jo det är bra :) sj då?

6 Annie <3:

skriven

Min helg har varit mycket lugn, inte alls så stressig som den brukar vara. Vilket kan vara skönt för en gångs skull.



Hur har din helg varit då?

7 Lillasyzter:

skriven

fin och sommrig bild :)

8 Maria - livet i Milano ☆:

skriven

helgen var okej men för kort :P din då?

9 Ine Henriksen:

skriven

:)

ha en fin dag!

10 Diana - Gravid ♥:

skriven

Önskar dig en fin start på vckan!

11 sandra:

skriven

Sv: Haha ja den var rolig ^^

Sånt som skulle kunna hända också, haha!



Den har varit huuuur bra som helst! :D

Hur har din varit? ^^

Kram

12 alexandra:

skriven

söt blogg!

13 David:

skriven

fin blogg! :)

14 TWINS:

skriven

hej =) tack så mycket för designen =) den blev riktigt snygg!!!

15 FLOOSAN:

skriven

samma här ska försöka hålla mig vaken kram

16 sandra:

skriven

Sv: Jag är också trött, men man får väl gå och lägga sig tidigt :)

Jag ska göra läxor och duscha. Själv då? :)

Kram

17 Annie <3:

skriven

Så jobbigt!



Nej min dag har varit väldigt effektiv, har hunnit med både möte och shopping =D

18 TWINS:

skriven

Hej igen :D

Förlåt att vi håller på och krånglar, vi tycker jätte mycket om designen :D men undrar om vi kan byta ut den svartvita bilden till en färgbild?



/ Lizzy & Becky

19 Erica:

skriven

det är bara bra :)

hur är det själv?

kramar

20 naliie:

skriven

härligt :D

Jo de blev party min kompis fyllde år :D. Har du haft en bra helg? :D

21 Maria - livet i Milano ☆:

skriven

jag har varit i skolan, du då? =)

22 - Alexandra!:

skriven

Guu, så god lördags- och söndagsmaten låter!



De där cupcakesen har jag också sett på Hemköp, dock har jag aldrig testat dem, kanske borde göra det? :)



Åh, glassbuffé också! Nej nu är det dags att äta på den där asiatiska buffén jag åt på för två veckor sen, den hade glassbuffé på åtta olika sorter. :D

23 linn:

skriven

bara bra ;)

va händer imorrn då?? ;)

24 evelina:

skriven

svar: hej hopp! jag håller på och försöker skaffa en personligare design, men det går inge vidare. haha. Jag tycker att min blogg är skittråkig just nu, men jag får aldrig till det riktigt bra...



hoppas att du har det bra, kramar

25 olivia:

skriven

J A G V I L L H A S O M M A R ! :'(

26 emma härnqvist/perfektion:

skriven

jobbigt med huvudvärk.. samma här, har haft världens feberknäpp inatt så jag är lite matt. bättre nu?

27 Maria:

skriven

Tack! :)

Hej det är strålande, hur är det själv?

Gillar din design med, stilren. ;)

Kommentera här: