till alla er som glömmer skriva in er bloggadress

Får ofta kommentarer från anonyma
Dock har jag redan kommenterat på er blogg och då ni glömmer att skriva in er bloggadress, så hur ska jag kunna höra av mej tillbaka? Det går ju helt enkelt inte? Så jag ber om ursäkt att jag inte svarar tillbaka, men jag har helt enkelt ingen aning om vilka ni är som inte skriver in er bloggadress :)

God natt!
1 Cherie Mårtensson - En blogg om mitt liv:

skriven

Svar: I veckan blir det plugg, fredag åker jag nog hem till mamma för att städa inför helgens firande samt att passa min lillebror som är lite mer än 1 år :) Sen blir det att baka osv på lördag. Sen kommer ju gästerna på söndag samt att nog sen åker upp till en kompis i Kristianstad för att kolla film osv :) Själv då?



Kram

2 emmelist:

skriven

sweet! jo för fanken! det är kanoners :D ska klippa min karl :P

3 Liiv:

skriven

Sv: Okej, gick det bra? :) Okej, den måste jag lyssna på:)

4 Fanny:

skriven

Vilken trevlig blogg, Godmorgon förresten !

Hoppas du får en bra dag, jag gillar verkligen din bild på headern skitfin och sommrig [:

5 Emma:

skriven

brabra. Nej jag missade den :( såg du? kram

6 johanna:

skriven

Hej tack så mycket:) jag gillar din design:) älskar cherry blossoms:)



super fin:)

Allt är bra med mig tack!

själv då?



kram

7 Michan:

skriven

Sv: Allt bara bra här tack. Ja, det kan ju vara lit svårt om man inte vet vem det är som skriver. Hoppas att allt är bra med dig.



Kram

8 paula:

skriven

jättesöt blogg! joo, min egen skulle verkligen behöva en uppfräscning. när jag försöker göra något själv blir det helt fel. hur gör du?

kramkram

9 Maria [Fotoblogg]:

skriven

sv; tack så jätte mycket.



Hoppas allt är bra med dig idag

10 Cissi:

skriven

Hej! De är super. Hur hittade du min blogg?

Såg att du hade valpar. Vad är de för ras? :)

11 Linnéa:

skriven

sv: jodå, allt är bra med mig idag! själv då, allt bra?



vilken härlig blogg du har! har du tagir bilden på körsbärsblommorna (?) själv?

12 simone:

skriven

Det är jobbigt, när adresserna glöms :)

13 nicole:

skriven

sv: tack desamma :)

allt bra här , med dig då?



/Nicole

14 anonym:

skriven

sv på kommentar: vadå, vad var det för gala ?;o

15 Camilla:

skriven

SV: Ahh! e man dum elr... jo såklart högstadiet ;) Jo men min skola är inte precis nått man vill gå till varje morgon... haha ;D kram

16 MoaJohansson:

skriven

Sv: Tack! :)

17 - Alexandra!:

skriven

Folk måste helt enkelt se till att dubbelkolla att adressen står, mindre kan man ju inte begära.

18 ERIKA:

skriven

Sv: Jag har bara varit i skolan i stort sätt, haha :)

19 Jennie:

skriven

Alltid trist med anonyma kommentarer!

20 Jennie:

skriven

Javisst! Sölvesborg är himla fint på somrarna :)

21 Camilla:

skriven

SV: Joo, jag pluggar på och så, men jobbplatserna kommer väl säkert va det samma när jag kommer att söka jobb typ :S ne, jag vet inte men jag kämpar på! ;) kram

22 Liiv:

skriven

Sv: Det är bara bra, själv då? :)

23 Anonym:

skriven

Svar: Ja det är skönt ibland att inte ha något inplanerat :)



Jodå, jag är trött och frusen idag. Nu ska jag ligga under täcket i soffan och kolla handbollen innan jag ska sova :) Sj?

Kram

24 sara:

skriven

aaah, men bara helt vanlig svart text! noothhin' else =)

25 Cherie Mårtensson - En blogg om mitt liv:

skriven

Svar: Haahh, jag är en riktig sport nörd ;) Synd bara att jag själv inte får träna för tillfället, börjar bli rastlös nu. avenyn brukar jag också titta på men ikväll blir det handbollen, Sverige leder ju :) haha



Kram

Kommentera här: