uttråkad.

Idag har det inte hänt nått speciellt alls
Kollade på Hope for Haiti, där Robert Pattinson var en av talarna. Sedan glodde jag på teven hela dagen. Inte alls kul. Var och gullade med valparna då och då. Sedan har inget mer hänt. Nu ikväll ska vi äta lasagne, som jag och pojkvännen snart ska tillaga, mums. Sedan blir det en lugn kväll.

Till alla er med blogglösen
Grejen är, att har man en blogg med lösen, så vill man väl inte att ALLA ska se den? Så varför kommenterar ni min blogg, med att jag ska kommentera er, då jag överhuvudtaget inte kan komma in på den? Då kan ni ju kommentera med ert lösen och användarnamn? Eller ta bort lösenordet överhuvudtaget!! Förlåt att jag är arg, men jag är så uttråkad och hungrig! Sen har jag mens...

Hejdo, förlåt mej för mina aggressioner.
1 Linnéa:

skriven

Svar: ah okej, ja själv så följer jag typ ingen annan serie så för mig gör det verkligen inget :) Ikväll är jag med min pojkvän! Själv då?

2 adelina:

skriven

tack desamma!

Det rullar på här, själv?

trevlig kväll på dig! :D

3 Wiwi:

skriven

de e fint.. hel nöjd med en dags fiske.. själv?

4 MaYa:

skriven

sv. det är bara bra med mig, med dig då?? (:

5 Johanna:

skriven

Robert Pattinson gillar vi ;)<3 Och valpar med!<3

6 Maria [Fotoblogg]:

skriven

sv; jo tack det är bara bra. med dig?

7 Jenny.:

skriven

SV: Allt bra här, ltie trött efter dagens strapatser. Hoppas allt e bra själv !!

8 Krycklina - mitt liv på krycka!:

skriven

Sv; Tack, kolla in felsms.com så får du något att roa dig med ;)

9 Liiv:

skriven

Sv: Okej :) Jag är med min pojkvän och myser :)

10 linn:

skriven

hejhej, guud vilken fin blogg du har! :)

11 Veronica svarar:

skriven

jag har haft en lugn dag. haft vänner över på middag. städa osv. imorgon blir det lugnt :D hur är det själv?

12 Kristin:

skriven

Wow vilken vacker bild du har i headern :)

13 olivia:

skriven

Jag såg det också, men jag tyckte han var riktigt ful i skägg!

Kommentera här: