Frågestund!

Nu tänkte jag ha en frågestund, som jag inte haft på ett tag. Ni får fråga vad ni vill, men de får ju kanske inte vara för personligt, men de ser jag ju. Som tack för att ni deltar, länkar jag er när jag svarar på frågorna - som jag brukar alltså :)
Jag visar inga kommentarer om frågorna - förutom de osm inte deltar i frågestunden - förrän på onsdag :)

Frågestunden fortsätter till onsdag förmiddag!

INGA FLER FRÅGOR SOM:
'HUR LÄNGE HAR DU OCH DIN POJKVÄN VARIT TILLSAMMANS' &
'HUR LÄNGE HAR DU BLOGGAT/VAD FICK DIG ATT BÖRJA BLOGGA'

1 Lina:

skriven

Vad vill du jobba med? :)

2 sofie:

skriven

Hur kommer de sig att du började blogga?

Hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans?

Kramis :)

3 S:

skriven

Vad tycker du en bra blogg ska innehålla? (:

4 Mollymus - bloggar från Uppsala:

skriven

Hejhej! :) Det är bra, själv? :D

5 celine - F O T O &vardag:

skriven

SV: ska vara hundvakt åt två hundar, så det blir mycket jobb efter som jag själc har två hundar :D du dah?

6 KITTYLAND [MODEBLOGG FRÅN MALMÖ]:

skriven

- det är ok, jag kan skriva ne liten fråga :)



Skulle du våga hoppa bungyjump ?

7 Emma-FOTOBLOGG:

skriven

Jo de e bra själv?:)<3

Få se om jag kommer på några frågor!;)

8 alva:

skriven

Sv: Jorå, jag kan ställa upp i din frågestund :D

Vad är det ALLRA bästa du vet?

9 Malle:

skriven

Skulle du vilja göra en fin header till mig? :) Jag har över 100 besökare per dag, men kan verkligen inte göra en snygg header eller design. Du får gärna göra designen också :)

10 therese:

skriven

svar: Hej, det är bra med mig. Lite ont i magen och fruktansvärt lat, men annars så! ;) själv?



http://tsundin.blogg.se/2010/june/goodiebag.html

11 josefine:

skriven

gör inte mycket, du? :)



Nu är det din tur att anmäla dig till veckans blogg hos mig! Kom in och anmäl dig idag :)

12 claudia:

skriven

fråga: vad är roligast med att blogga.

fråga: har du någonsin fått en dålig kommentar och hur reagerade du då?

kram

13 emma:

skriven

klart att jag kan skriva en fråga?



vad tycker du om din blogg? vad tycker du fattas (om det nu gör det?)



har du färgat ditt hår någon gång?

14 Tatiana ♫♪:

skriven

Sv: Okej, fin blogg :)



Hur lång är du?

hur gammal är du?

Cola lr Fanta?

15 Fröken M:

skriven

Hur träffades du och din pojkvän ? kram

16 cecilia:

skriven

Hur länge har du bloggat?

17 Julia ♥:

skriven

sv: ja, det är en väldigt najs bok! :D



idag firar jag min födelsedag! ;)

själv då?

kram

18 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

Vad är det bästa du vet?

Favorit blogg?

Hur gammal är du?

:)

19 Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ:

skriven

Vad är din dröm? :) (Tror du att du kommer lyckas?)



Vem är din idol?



Vilka är det som får dig att fortsätta kämpa i svåra tider? :)

20 johanna:

skriven

sv; Bara bra med mig, sj?

Fråga:

Har du funderat att börja plugga på högskola/universitet? Till vad i så fall?

21 GISELA:

skriven

varför började du blogga?

hur gör man så att man får så det står som där uppe typ: jag gör bloggdesigners och där man skickar kommentaren att det står typ som på din rock n roll och så haha? ;)

HA EN BRA DAG! :)

kram

22 Josephine:

skriven

sv: härligt :) jo bra! idag jobbar jag, dudå? :)

jag har stavat det fel med flit för jag tycker det är en roligare stavning eftersom man uttalar det mer stjupid är stupid :p

23 . Pjumas. ♥:

skriven

Läste att du snart varit tillsammans med en i 3 år :) Det har jag också :)



Hur träffades du och din kille? :)

24 ladymuffin :):

skriven

Vad gick du för gymnasie? :) vilken linje?

Vill du ha barn i framtiden?

25 Céline:

skriven

Hur läge har du bloggat och vad har du för färg på ditt lakan, haha?

26 johanna:

skriven

vilka bloggar läser du :)?

27 cecilia:

skriven

SV:

det är bara bra, vad tycker du om min nya design?

28 alva:

skriven

Sv: Jo det är bara bra med mig, själv då?

29 claudia:

skriven

sv: det är jättebra med mig. hur är det själv? :)

30 EEMMAAH:

skriven

Hejdu!

Jag mår super, hur äre med dig?:D



Varför började du att blogga?

Vad är det bästa du vet?

Om du bara hade en dag kvar att leva, vad skulle du göra då?

Om du fick resa vart du ville, vart skulle det vara?

31 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

SV;Så lite så :D

Det är bra, själv? :)

32 E M M A L I N D E L L ':

skriven

sv; låter bra! :)

kram

33 cecilia:

skriven

SV:

inte mkt , själv?

34 emma:

skriven

jaha okej !

35 KITTYLAND [MODEBLOGG FRÅN MALMÖ]:

skriven

- det är bra, hur e det själv?

36 alva:

skriven

Sv: inte mycket, duschade nyss i uteduschen, och det var ISKALLT, uh, riktigt jobbigt, det började sticka i hela huvudet för att det var så kallt, haha, själv då? :D

37 therese:

skriven

svar: vad bra! =) Idag har jag en slappdag, alltså jag liggger bara i sängen och slappar järnet! ;) själv?



Ja det vill jag verkligen, men jag kan absolut inget med koder och allt vad det nu är! :(

38 amanda:

skriven

Det är bara bra :) sj?

såklart ställer jag upp och frågar någon fråga :D

-Vad är din favoritglass?

-Ditt favoritsommarställe?

39 johanna:

skriven

svar : jag gör inte så mycket , ska nog fixa lite med rummet.. Ska ju göra om , eller ja slänga möbler och köpa nya osv .. :) själv då :)?

40 Fröken M:

skriven

det är bara bra med mig ! ska snart sätta igång med middagen :) hur är det själv ? kram

41 celine - F O T O &vardag:

skriven

SV: en rottweiler, och en cane corso

42 Lisa-Mari:

skriven

Vilka fem personer i världen betyder mest för dig!?



Jag har också frågestund i min blogg så fråga gärna nåt! ;) :D

43 Ramhalka:

skriven

vad är det bästa och sämsta du vet ?=)

44 Emma-FOTOBLOGG:

skriven

Ska redigera några bilder,dd?:)<3

45 Rebecka:

skriven

Sv:

Hmm ? Det gäller bara att komme på en eller flera frågor. Kikar in igen när jag kommit på någon ;)



Kramar Rebecka

46 Kela:

skriven





Hejsan!



Du skulle inte kunna tänka dig att rösta på min bild ”en regnig dag”? Det tar bara några sekunder och hade betytt massa! :)



http://dinasikt.blogg.se/dittfoto/category/rosta-har.html



Tack på förhand!

47 claudia:

skriven

sv: idag umgås jag med min faster. vad gör du? :)

kram

48 josefine:

skriven

Vad roligt :)

49 carro:

skriven

hur många besökare har du dagligen?:)

50 Susanne:

skriven

Jaha,ok.. ha ha haha...

51 Fotograf Emelie Ringblom:

skriven

sv: ja precis, det är ju ett måste. Fast jag gillar faktiskt (tro det eller ej!) att städa :]



okej det lät skönt:)

52 Jessi Fox:

skriven

är du josdil!? CUZ U FUCKING LOOK LIKE HER! ;D

53 Fotograf Emelie Ringblom:

skriven

* om du får en elak kommentar, hur tacklar du den då? tar du illa vid dig eller kanske du inte bryr dig? :)



* hur många besökare har du i snitt per dag?

54 denise:

skriven

hej fin blogg ! :D

hur mår du ?

55 Marika:

skriven

Sv: Hej! Allt är bara bra:) Själv?

56 Anonym:

skriven

favoritaffär ?

vart köper du solbrillor för affär ?

Vad för kläder gillar du ?

hur gammal är du o din kille ?

vad för mobil har du ?

vad har du laptop elöler vanlig data ?

vad andvänder du för smycken ?

favorit smycke ?

vad gör du me din kille ?

57 Anonym:

skriven

Favoritfärg? :D

58 jennifer:

skriven

Tänkte också ställa upp i din frågestund! :) Alltid roligt!



Finns det någon låt som betyder mycke för dig?

Hur länge har du bloggat ?

smaskigaste maträtten ? :D



Hoppas allt är bra med dig!

59 Moa:

skriven

det är sådär med mig.

- vad tycker du om min blogg? (moalundbergh.blogg.se)

60 josefin:

skriven

när börja du blogga?

vad gör du på fritiden?

hur gammal är du? :) Kram



Nu kör jag igång med månadens blogg! Jag skulle tycka det var jätteskoj om du vill vara med.

För att anmäla dig, klickar du bara här; http://photosbyjosefin.blogg.se/2010/july/manadens-blogg.html

Hoppas allt är bra med dig! Kram Josefin

61 carro:

skriven

ha redan sktivit en fråga;)

62 Annika:

skriven

Dehär var ju jätte svårt. ^^

Varför började du blogga? vad fick dig till det ? :)

63 DELLA:

skriven

Gör du nå' pinsamma saker ensam hemma? <:

64 moa:

skriven

1; Vilken är din favoritskådespelare?

2; Favoritband?

3; Favoritfilm?

4; Hur ser din statistik ut en vanlig dag?

5; Har du några syskon, och isåfall hur många?



Sådär! Lite frågor! Gå gärna in på min och ställ frågor i min frågestund med! :D

65 sara,:

skriven

hur träffades du och din pojkvän?

66 Beatrice Jakobsson [foto]:

skriven

sv. hej :)

jo det är helt okej själv ?<3



vart bor du?

det bästa med att blogga?

67 sara:

skriven

Allt är toppen med mig :) Själv då? :)

68 Paparazzibecka:

skriven

Sv: jaha, ja!

69 ^^:

skriven

^^

70 clara:

skriven

varför började du blogga?



har du röstat på min bild? annars röstar du här : http://almasfoto.blogg.se/2010/july/finalisterna-dags-att-rosta.html#comment (och om du tycker att den ser för jävlig ut behöver du självklart inte rösta) ♥

71 Zami:

skriven

Hej.

Jag undrar hur man kan göra sin blogg lite mer intressant och få fler som vill läsa den?

72 Linda:

skriven

Hur länge har du bloggat?



Hur länge har du och din pojkvän varit tillsamman?

73 s o f i a:

skriven

Ditt favoritplagg?

Ditt bästa sommarminne hitills? =)

Favoritfodis?

Cola eller Fanta?

Böcker eller film? =)



Puss!

74 nicole:

skriven

sv: Visst kan ja ställa lite frågor :)



favorit maten?

bästa shopping tipset?

bästa mode bloggen?

bästa sångaren?



haft en fin dag?

/Shoppaholly

75 Evelina:

skriven

-Vad skulle du göra för 50 000?

-Har du någon förebild? Om ja- Vem/vilka?

-Vad är det bästa med att blogga?



Hoppas du gillar frågorna!

76 Paulina:

skriven

Hej!

Jo de är rätt så okej med mig. Hur är de själv? :)



Vart i Småland bor du?

Vad är ditt drömyrke?



Kraam

77 photobymoatemrin !:

skriven

hej! :D japp allt är bra med mig ! :)



jag kan ställa några frågor !!



1. hur kom du in just på min blogg?

2. hur många besökare har du dagligen?

78 MOOOLLYS:

skriven

Hej allt bra? :D

79 E M M A:

skriven

sv: ska slappa :P själv?

80 Nathalie:

skriven

hur ser ditt drömliv ut?

snyggaste skådisen?

vad ska en blogg innehålla för att du ska stanna kvar?

81 J:

skriven

sv.

jodå ,sj?

82 Inaa:

skriven

sv; haha okej.. hmm vad ska man fråga då? Är det där din naturliga hårfärg?? ;)

83 Tove:

skriven

Sv: Hej jo allt är bara bra:)



Din stora framtids dröm?:)

84 EEMMAAH:

skriven

Härligt!

Har mest varit hemma, men kom nyss hem från träning:) Vad gör du?

Så lite så!



Kram

85 Julia:

skriven

Hur hittade du till min blogg?

Vart bor du?



Hare super! :)

86 jennifer:

skriven

vad fick dig att börja blogga?

Musiksmak?:D



sv: Tjoho! allt är bara bra med mig, självdå?;)

87 Maja:

skriven

Vad är ditt fulla namn, alltså mellan namn ?



Vilken är din favorit glass ??



Kram :)

88 josss:

skriven

sv: okej, nja jag vet inte riktigt, sj?

89 Therese:

skriven

Tjosan Jennie,



- Favoritfilm(er)?

- Färg på din tandborste?

- Favorit dricka? (läsk, mjölk, cider m.m)



Hade bra, kram Therese ;)

90 F E L I C I A *:

skriven

sv; hur många besökare har du per dag? :D

91 E - The blog of hiphop & r'n'b:

skriven

Var så lite så :D

jo allt är bara super hur är det själv? :)

kram!

92 Towe (towe.webblogg.se):

skriven

Hej! Just nu har jag en veckans blogg-tävling på min blogg, så anmäl dig gärna :)



Länk:

http://towe.webblogg.se/2010/july/anmal-dig-till-veckans-blogg.html#comment

93 Matilda:

skriven

Hur är din statestik? :)

94 Emma:

skriven

Vilken fin blogg du har! Kika gärna in på min, jag har också en frågestund för tillfället :)



Vad tycker du om storbloggarna, tex kissie, kenza, paow, dessie m. lf?

95 sofia:

skriven

hur ser din snyggaste sommaroutfit ut? :-)

96 beatriicea:

skriven

hejhej!

jorrå allt är bra med mej , hur är det själv ? :)



ah visst kan ställa några frågor



Om du fick ta med dej 3 saker eller personer till en öde ö.. vilka saker/ personer skulle det vara?

Favorit affärer ?

snyggaste artisten ?

Har du några percingar? om du har ifs vart och hur många ?



så det var mina frågor och det gör inget , reklam är ganska kul ändå :)

ha de bra

97 Cassandra:

skriven

Sv; tar inte illa upp! Jag mår finfint, själv ? ;)

Musiksmak?

Har du något djur?

Bästa skådespelare?

:D

98 Mikaela:

skriven

Jadå allt är bara bra :) med dig?

99 lisa:

skriven

vad tycker du om att göra på fritiden?

kram :)

100 josefine:

skriven

Låter mysigt :)

101 mina - it's my time to shine!:

skriven

SVAR; jo de bra tack, självdå?

visst kan jag de..

- vad har du gjort denna sommar?

- vad har du för framtidsplaner?

- hur många unika besökare har du varje dag?

102 Linnea Isabelle Photo:

skriven

Ja det har jag! Du då?

Är hos min syster och hennes kille, själv? :)

103 Agnes:

skriven

Hur lång är du?

Vad väger du?

Vad ska du göra resten av sommaren?

Cola eller Pepsi?

Harry Potter eller Twilight?

104 Cherie Mårtensson - En blogg om mitt liv:

skriven

Favorit film?

Favorit serie?

Äter helst en fredagkväll?

Favorit djur?

Snyggaste kändisen?

105 julia:

skriven

vad är det för ras/raser på dina supersöta katter?

vad är ditt största intresse?

ser att du har en twilight kategori, har du läst böckerna?

om du har det, vilken är favoritboken?

vilken av filmerna hittills är bäst?



ha det bra!

106 Fridah:

skriven

vilka bloggar läser du? :)

107 M A T I L D A J A N Z O N:

skriven

Klart jag kan fråga :) det är bara roligt med folk som engagerar sig!

favoritmat?

Vilkenlinje gick/går du på gymnasiet?

ha en fortsatt bra dag - love

108 SIEL:

skriven

hmm. vad är ditt absoluta toppyrke du skulle vilja bli (du får drömma hur långt och om vad du vill) ?



nu är resultatet på håret uppe ! :D

109 Jessi Fox:

skriven

äsch.. ingen speciell ;D läget?

110 Tanja:

skriven

SV: jo det är fint! själv? :)

har en fråga: vad gick du för linje på gymnasiet?

111 Josephine:

skriven

sv: jaha okej :) ska du göra i veckan då?



till frågestunden: skulle du vilja byta namn? och om du fick det vad skulle du vilja heta ?

112 Erika:

skriven

Nej det är mer ett inspirationsinlägg:)

113 Amanda:

skriven

Sv: Ja, allt är bra med mej. Med dej då? :) Visst kan jag vara med i din frågestund. Vad är det hemskaste som har hänt dej ?

114 Jennie:

skriven

Först måste jag bara säga att du har skit snyggt namn :) hehe. måste bara komma på en fråga. jag åter kommer snart :)

116 ALMA - Foto och kreativitet ♥:

skriven

sv; Visst kan jag försöka klura ut ngra frågor ;)

1. favvomat ?

2. favvoklädaffär?

3. använder du smink? isf, vilka produkter?



kanske lite tråkiga frågor, men men :)

117 janine:

skriven

Hejdär!

Jotack det är bara bra här,

Hur är det med dig ?(:



Självklart är jag med i din frågestund!

-Hur skulle du beskriva dig som person?

-Om du fick en önskning som skulle slå in, vad skulle det då vara?

118 JULIA:

skriven

- Hej! Bara bra,visst kan jag det!



Fanta eller cola?

Vad jobbar du som?

Vilken är din favorit färg?

119 jempan:

skriven

Sv: ingen fara;p



Fråga: Varför började du blogga?

Hur fick du fler läsare?



Och till sist hehe... Tre saker att ta med på en öde ö;P?

120 Virginia:

skriven

Sv: Låter myspys! :) Jo min helg var riktigt bra. Förutom att internet kraschade ^^ Hade du en bra helg? :P

121 Ida:

skriven

Favorit blogg? :)

SV: Självklart deltar jag! ;) Jo, allt är bra här. Själv? Kramar! :)

122 Julia:

skriven

Gillar du djur?

123 emilia:

skriven



Om du fick ändra något i ditt "förflutna" vad skulle det vara då?



124 Hannah:

skriven

Ne men nu är det ur världen.. nu glömmt ;)

Jaha okej.. bloggdesign? jag är verkligen ur dålig på det.. du kanske skulle vilja göra om min?



Kram

125 Rita:

skriven

Hejhej :) Allting är bara bra med mej :)



Dd?

126 Elin:

skriven

hejhej :) jadå allt är bara bra, själv med? :)

Svårt att komma på ngn bra fråga men...

Berätta lite om dig själv, hur gammal är du? Vad tycker du om att göra på fritiden? Och lite så :)

dessutom, varför bloggar du? Vad gör just din blogg intressant? :)

127 Tilda:

skriven

Vad skulle du göra om du fick höra att du hade en sjukdom och att du barra skulle leva 1 månad till ?

128 Sanna:

skriven

Heej! Jo allt är toppen!

Jag skulle gärna vilja vara med, dock vet jag inte vad jag ska fråga, haha

129 lisa:

skriven

vilken grönsak tycker du bäst om?

130 claudia:

skriven

nu är veckans blogg igång, kika in på min blogg och anmäl dig. :)

131 - Alexandra!:

skriven

Vilken är din absoluta favorit låt, som varit med dig i många, många år?



Vilken är din absoluta favoritfilm du ALLTID kan titta på?



sv: Tack så mycket! :D



Aquaria var okej, på tok för lite att se tycker jag. =/



Nån dag i mitt liv ska jag till Universum, har nämligen aldrig varit där. Jag håller med om att Skansens akvarium är kickass!

132 jb <3:

skriven

vad har du för färg på din tandborste?

vilka är dina favorit skor?

vilka bloggar brukar du läsa?



sv: jaa här är allt bara bra ;)

133 renéejedef3ldt:

skriven

du har ju super söt header, ahr du gjort den själv?:)

Kommentera här: