Fredag

Idag åkte jag och Stefan en runda
Vi åkte till Kristianstad, där vi skulle ha spelat minigolf med lite häftigare banor, men icke. Vi hittade inte de, trots GPSen och sen regnade de. Så vi gick inne i stan en runda, där jag köpte en avkylare till min dator för 299 kr och den funkar finfint, så jag behöver nog inte byta ut min dator på ett bra tag :)

Sen åkte vi till Åhus
Skulle till Åhus parken, men den var nerlagd :O Där brukade vi ofta vara när vi var små. Blev en aningen chockad. Synd, verkligen. Sen då nu blir de en såkallad safariepark. Eriksberg kallas de för. Berättar mer om detta en annan dag ;)


En sommardag i juni 2008
1 Emma:

skriven

sv:oki nice här regnar de hela tiden:((

vet nt blir väll fest eller nå sånt:p sj?

2 Micaela:

skriven

Sv; Okej! ;D Vad skoj.

Vara med kompisar!^^

3 :):

skriven

sv; Kejj :D, nä venne har inte riktigt bestämt mig än x] sj?

4 ELIN:

skriven

svar;Tackar ;D då får du skaffa det ;D

5 feea (felicia aulén)♥ ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser:

skriven

så :) nu har jag lagt till dig , varför jag vill ha folk på bloglovin är för att det är roligare att följa samma bloggar än att leta nya hela tiden :D

lägger du till mig ?

6 feea (felicia aulén)♥ ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser:

skriven

sv; sånt blir jag också irriterad på :) men lovar, tar inte bort dig :D

7 SANDRA:

skriven

Svar: Haha nejn ej det ös regnar xD Jag har städat mitt rum och bytt säng, och jag har gosat med Jason

8 » P H O T O L E N S:

skriven

SVAR: I helgen blir det träning och jobb! :)

9 - Alexandra!:

skriven

Trist att GPS:en inte ville visa rätt väg. =/



sv: Det håller jag med om - halloumi är godast stekt! :D



Synd med vädret! Hoppas det finns tillfälle för er nån annan dag. :)

10 Anonym:

skriven

Hejhej! Jo, det är bara bra med mig. Själv?

11 Skvaller Bruden!:

skriven

Hejsan alla skvaller sugna människor!

Vill ni läsa riktigt smaskigt skvaller, kanske hissa och dissa lite? Ja, då är min blogg perfekt för er! Klicka in på min blogg: http://newpants.blogg.se! Hoppas du gillar den.. Eller.. Ni kommer ÄLSKA den! Puss!

12 moa:

skriven

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

13 Laura:

skriven

Sv: Tack så mkt! :)

Oj då gjorde hon verkligen ett fynd ;O

Det är bara bra med mig :) sj då?

Kram

14 Charlotte:

skriven

Jo tack det är bara bra med mig.



Synd att det var stängt djurparken.

Och att det regnade!



Hoppas ni fick det kul på safariparken i stället.



Ska du inte vara med och önska på bloggen?



TA hand om dig kram.

15 Ida:

skriven

SV: Åh, tack så mycket! Jorå, det är bra här. Själv? Kramar, :)

16 josefine:

skriven

ingen orsak fining :)



Rätt svar i bloggen nu! :)

17 IDA:

skriven

sv: bra! :)

åh, de låter kul :)

kram

18 josefine:

skriven

skulle du kunna rösta på mig i veckans blogg? Här är inlägget http://feliciaaulen.blogg.se/2010/july/tavling-veckans-blogg-rosta.html#comment.

19 Amanda:

skriven

svar: allt är bra idag :)

hur är det själv?

desamma! kram

20 FRIDA HJÄRTA KEVIN:

skriven

SV; heej!

Det är bra, själv? :D

Tack detsamma!

Kram

21 PJOHANNAS:

skriven

SVAR: heuj! detär bra sj? =)

22 julia:

skriven

jätte fin blogg :D

23 Victoria ♥:

skriven

sv: hejhej :) de är bra men är gaaalet trött! själv då? kommer nog inte ha en så fin helg för jag ska jobba hela helgen :( buhu

24 v:

skriven

fin blogg!!



följas via bloglovin?:D

25 when u least expect...:

skriven

kanon med mig sj då? (:

26 ASIAT:

skriven

vad ska du göra idag då? =)

kram!

27 Elin:

skriven

Okej vad bra :)

idag ska jag på lite fest hemma hos några kompisar och sen drar vi ut :) Själv då? :)

28 Hanna:

skriven

fin blogg! :D

29 Hanna:

skriven

Fin blogg! :D

30 Emelie:

skriven

Jadå, helt okej. Och ikväll blir det party ;D Själv?

31 R onja:

skriven

sv; Hej på dig, det är bara bra med mig! Solen skiner äntligen här. Hur är det själv? :)

32 Erika:

skriven

Vad händer ikväll? :)



sv: Visst är de ^^

& åh nice, drömfångare är superfina! Ja man kan ju hoppas att det funkar på riktigt, satte upp min igår och än har jag inte drömt någon mardröm ;)

33 Hannie:

skriven

sv:inget speciellt sj?:P

34 Ida:

skriven

SV: Jag ska antagligen iväg till Uppsala för att träffa mina kompisar därifrån igen :) Vad ska du göra? :)



Ohhh, gillar bilden! Älskar att spela minigolf, men lyckas däremot alltid göra något galet så jag förlorar!

35 ELLINOR:

skriven

det är bara bra med mig, allt bra med dig då? :D

36 Julia:

skriven

Sv: Visst jag kan välja bilder! =) Skriver min epost så vi kan chatta, när? ;/

37 Anonym:

skriven

härligt! :)

nee, ikväll blire party, :D

38 Lena:

skriven

Åh, vad tråkigt det är när man kommer till ett ställe och det inte finns längre. Jag har inte fått spela minigolf alls i sommar än. Får se ifall jag kan locka med någon kompis. Det har verkligen varit bra väder för det i sommar.

39 MEvie♥:

skriven

heeeej :)

händer idag? :)

40 Sofia:

skriven

ganska bra, hur är det själv?:)

41 fia:

skriven

okej, jo det är bra:) hur är det själv?=)

42 MEvie♥:

skriven

hej sötnos

allt bra med dig?=)

Puss<3

43 Ninas modeblogg, utan mode:

skriven

Ja en katt hoppade upp i mitt knä och jag schasade bort den men då grävde den ner klorna i benen på mig. Usch!

Kommentera här: