God morgon

Nu har lilla Tequila fått ett nytt hem
Mia var här och hämtade henne nu på morgonen. Hon blev lugn när Mia startade bilen. Hon kommer bli så bortskämd den lilla krabaten! Men vad kul att hon fått ett hem. De krävs en del jobb med denna dam, då hon är mycket kaxig och inte direkt tam. Men de kommer säkert gå bra :)

Del 2 av frågestunden kommer förhoppningsvis upp imon. Har bara sjukt mkt att göra just nu.
De är ju sommar och vad allt de innebär.
1 Marika:

skriven

Sv: Oki:) Jag ska på grillfest idag och imorn åker vi mot havet och kusines sommarstuga därborta:)

2 paulina♥:

skriven

va söta :')

3 josefine:

skriven

Hej! Nu är det dags att gissa kändisen i min blogg :) Rätt svar vinner en länkning :)

4 LOWA - En musikblogg:

skriven

SV: okej :)

allt är fint idag.

Hoppas du får en bra fortsatt dag!

5 Erika:

skriven

sv: åh vad trevligt :D

Ja allt är toppen idag faktiskt! sjd? :)

6 Sanna:

skriven

Härligt!;D

Inte så mycket. Har sovit ut efter jobb hela veckan, och bara några timmars sömt eftersom man kan ju inte missa typ världens bästa band som spelar på trästocksfestivalen nu!;D

7 Anonym:

skriven

förlåt för sent svar, ingen av oss har varit hemma o haft tillgång till data. Men nu är vi tillbaka igen :D



sv. här är allt bra :) med dej oxå ? :) såg att det va försent att ställa frågor till frågedtunden :]

8 Jennifer M.F:

skriven

Hej! Tack, med mig är det bara bra. Hur är det med dig då? Allt väl? :))

9 lisa:

skriven

åh va mysigt! :) nje jag vet inte, haha xd

jadå det funkar, själv?

kram

10 Sabine:

skriven

ååh :D sötisar

11 Ninas modeblogg, utan mode:

skriven

Usch kattkräk :P

12 sofia:

skriven

det är sådär med mig, hur är det själv?:) kram

13 sara:

skriven

nu är jag hemma från gothia , därför sena svar ! :)

14 Elionore:

skriven

hej, allt är bra, själv då? :)

Kram

15 MOA:

skriven

sv: jaha, det visste jag inte ens :O

men om det var där vi plockade så borde vi ju sett någon skylt om vi inte fick ta med oss :)

16 F E L I C I A *:

skriven

sv; okej,det är toppen med dig då? :D

17 EEMMAAH:

skriven

Åå a härligt:)

Jodå det är bra, själv då?:D

18 beccis:

skriven

gud vilken söt bild!:)

19 clara:

skriven

sv; okej..

jag har varit på pink - som det stod i inlägget :p

20 janine:

skriven

oh vad mysigt det lät:)

jotack det är bra här, hur är det med dig ? :P

21 emilia:

skriven

När ska du lägga in del två av frågestunden? För jag vill bli länkad, hehe:P men vem vill inte det:D



kram

22 SIEL:

skriven

haha jag vet inte ritkigt hur man ändrar ngt (a)

Kommentera här: