Måndag

Blev som sagt en tripp till Karlskrona
Egentligen gjorde vi inte så mycket där. Stefan shoppade ett par nya jeans och vi åt sedan glass. Ingen av oss hade varit i Karlskrona innan, så vi ville väl mest utforska staden - som var väldigt vacker. Var borta i sex timmar ungefär.  Och när vi kom hem blev de middag, spaghetti och köttfärssås. Sedan gick jag och Stefan och spelade minigolf. Jag vann med 41 och han med 47. Äntligen vinner man. Imon kommer Nicco med familj.


Middagen från igår hemma hos syster.
Hade inne nypotatis i ugnen med kryddor på. Urgott!
Den WC skylten köpte vi idag till sommarstugan.
Och den franska manikyren, blev sådär. Bra för att ha gjort den själv.



1 Aphinya Appi Sawaengchai(facebook):

skriven

Hej hjälp mej att vinna!

Genom att rösta på en fin o härlig bild!

jag skulle bli jätteglad om ni gjorde det!

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=7740

puss o kram<3

2 fia:

skriven

härligt! Till veckan blir det bilskolan och något mer har jag inte riktigt planerat:P Vad händer för dig ?

btw maten såg god ut :)

3 linnea:

skriven

sv : jag har varit med några kompisar och tagit de lugnt bara, va har du gjort då? :)

4 mikkaelo:

skriven

sv; Åh, va gla ja blir! :D



Rösta gärna :)

http://nelly.com/designyourshoe/?obj=Q60fwUIS6J5LlmGNBoxbyGe3T4eQQUifPf90xFRsOK2yw7BxkwMW#shoeGallery

5 maria♥:

skriven

sv: det är bara bra med mig idag, hur är det själv?:)



åh, den där middagen såg riktigt god ut:D

6 Kimberly:

skriven

SV: nej min design fick en kompis hjälpa mig med hehe ^^

ska också ta & lägga mig snart tror ja :)

7 felicia:

skriven

sv : aah får hoppas på sol !

okej härligt , jadå den har vart bra !

själv då ?

kram

8 nicole:

skriven

sv: nja ska klippa mig imorrn :)

för dig då?



/Shoppaholly

9 Sabine:

skriven

jag gjorde också fransk manikyr förut..

det är nog enklare å göra det vita om man har lite längre naglar.. det är mer å måla på då :P sen finns det ju mallar för såntdär på typ kicks å så, som man tejpar på nageln å så målar man utanför så får man en jämn linje till det vita.



annars kan du t.ex. kolla den här salongen som ligger i solna, stockholm. http://www.knnailproducts.se/

där gör jag mina naglar och du kan ju kika på deras bilder å prislistor..

10 » P H O T O L E N S:

skriven

SVAR: Riktigt bra, själv? :)

11 Anja:

skriven

sv; ja det ser helt okej ut! men jag undrar åt vilket håll du drar penseln när du målar det vita? För att få en skarpare linje har jag lärt mig att inte måla tvärsöver nageln utan att hålla penseln som man gör i vanliga fall.

12 ida:

skriven

sv: Ja, min dag har varit bra :) dindå?

13 sally:

skriven

sv: ja, det var ju rätt sen :)

14 Anonym:

skriven

Allt bra?

15 Jennifer M.F:

skriven

Inget speciellt, bara njuta av den sista biten av sommarlovet! sjdå? :)

16 ELIN:

skriven

svar;Min helg har varit bra din då?

17 patricia:

skriven

Det vart ju skit bra ju!!=)

Jo jätte gärna =) skulle ju va jätte snällt =)

18 MYMiC:

skriven

Åh vad gott det där såg ut! :o



Vad roligt, vilken parfym vann du? :D

Älskar parfymer, haha xD



Ja, verkligen! Dom är ursöta

Jag har nyss vaknat, dudå?

Kram!

19 lisa:

skriven

hehe okej sov så gott fast nu äre morron ;)

20 janine:

skriven

Okeej:/ Nåt vart det iallafall, såg snyggt ut!:)

Jo tyvärr är det nog det, verkar finnas tillräckligt med personal överallt, så de har du rätt i:)



/Janine

21 Ninas modeblogg, utan mode:

skriven

Katter är så läskiga, man vet aldrig vad de ska hitta på. Och så rivs de. Huvva.

22 Moa ;):

skriven

sv: okej.

vilken av dom använder du just nu?

kram

23 ♫♪ Sandra T:

skriven

ser gott ut (:

24 Alice:

skriven

Skiit fina naglar :D

25 - | | Carro | | -:

skriven

Svar: absolut :) skulle gått förut ett år när vi var i närheten men fanns inte platser bredvid varandra så vi strunta i det.. Och jo jag ska se till att börja blogga nu.. =) heja mig xD



Och åh, minigolf..hatkärlek till det alltså..jag kasta klubban in i en buske en gång förut för jag var så arg när jag missa :P men skulle ändå va kul att spela nu :P

26 elina:

skriven

allt är bra, dock lyser inte solen, men det är bra ändå. med dig? :)

27 Gina:

skriven

Sv: Japp själv? :)

28 Eliin♥:

skriven

Vad händer ? :D

29 Anja:

skriven

sv; ja men så bra då gör du rätt,så har jag också lärt mig. Ett annat knep jag gjorde i början när jag inte var så van vid att måla var att doppa en tops i aceton och rätta till eventuella hack. Hoppas du får en bra dag!

30 felicia ♥:

skriven

Jag bor där - i 16 dagar till!

31 - Alexandra!:

skriven

Kul att uppsöka nya ställen! :D



Åh, GOD mat eller vad?



Den där glasstallriken såg inte dålig ut, inte. :O

Kommentera här: