Onsdag

Idag blev de en tripp in till stan
Handlade äntligen ett par nya Puma shorts, svarta och Stefan hittade ett par svarta till sin själv med. Härligt. Den lilla staden vi befinner oss i, har inte så mycket utbud på affärer. Dock är de som finns här, är de väldigt unika och fina. Efter de fikade vi och insåg att Stefan har ett fästingbett som börjat urarta sig till borelia. Fick köra in till vårdcentralen och titta efter. De sa att han skulle få penicillin i alla fall, eftersom att de kunde bli borelia. Så nu har han penicillin i 15 dagar.

Bilder kommer på måndag
Frågestunderna kommer också in på måndag


1 Ida:

skriven

SV: Låter härligt det, :D Helgen har jag spenderat med familj och vänner vid västkusten! ;) Kramar

2 MODE MED MILNE:

skriven

SVAR: Ja okej! Skriv till mig då. :D nu på måndag. Blir as bra det. Kram!

3 felicia svarar ♥:

skriven

Jag ska till USAAAAAA! Allt är braa, USAAA du vet ;) med dig?

4 Emmaaa:

skriven

söt blogg;)

5 fia:

skriven

idag har jag inte gjort speciellt mkt:) dusjälv?

6 Sandra T svarar ♪:

skriven

det klippet har jag sett, om han nu lever tror jag att han fortfarande träffar sina barn, tror mer att han ville fly ifrån media. Om du är intresserad av videos som tyder på att han lever så sök på michael jackson death hoax

7 Beatrice:

skriven

Min sommar har vart super :) hihi :) sj ?

8 Kicki:

skriven

God natt/god morgon..

Läget med dig? :)

9 Penny ッ:

skriven

sv. haha, joodå. Det håller jag med om x9

jaadu .. sommarkvällar är det enda roliga här just nu, haha x)

10 Micaela:

skriven

Sv; Jodå , allt är bra, sj då ? ;D

11 Millan:

skriven

Vi får hoppas det går bra med fästningen. Låter inte som om man ser fram emot borrelia -hehe-...



sv: Det är lungt här. Lite trött och ska dra iväg till jobbet snart. sj?

12 MYMiC:

skriven

Ja, så gosiga och bara mmm krama sönder



Åh, ja och alla luktar asgott, verkligen!

Gucci är dyr, men jag älskar den xD Dock brukar jag köpa den på taxfree eller vid julrean då man får en box med parfym och lotion för 300 lappen ;)



Kramo!

13 Hannie~bloggen med bara videos!:D:

skriven

sv:jaa den var helt okej sj?:P

14 :):

skriven

Fin blogg :]

15 IDA:

skriven

sv: ja precis :) Ja, det tar ca 45 min för mig dit, de är ganska nära :) sjdå? kram

16 janine:

skriven

Tack så jättemycket! :D

Jag ska försöka ta itu med det,

jag vet att allt löser sig tillslut som tur är.

Men just när man precis bråkat så är det alltid som värst, och jag är en sån som inte ser utvägar ibland ;/



Jotack, idag är det bättre =)

Hoppas det är fint med dig?



Kram på dig

17 ELIN:

skriven

svar;skölnt att höra ;D

18 Sabine:

skriven

mysigt å shoppa lite :)

19 PHOTO COLLECTION:

skriven

SVAR: Ska snart åka hem från mormor & morfar, du då? :)

20 Angelica:

skriven

Tjenare!:D jo det är bra,sjå?



Förlåt för sent svar, har haft bloggen nerstängd i några veckor.. :) Välkommen tillbaka!

Kommer att börja att blogga lite segt nu i början men ska så småningom börja som vabnligt om en vecka :)

21 Anonym:

skriven

bland annat, men de är lugnt!



ja, idag ha jag bara jobbat., du?:=

22 Anna Sidenbäck:

skriven

Heyye! Ja allt är bra hur är de själv? :) Usch för detta väder, hur ser vädret ut hos dig? Har du lust att göra mig en enkel tjänst? :) Gå in på min blogg och kolla mitt senaste inlägg där jag ber folk rösta på mig i shoppahollys tävling där jag har en finalplats! Vore supersnällt, för de enda du behöver göra är att klicka på länken jag lagt ut i ett inlägg och sen kommentera på shoppahollys blogg (den länken ja lagt ut) och sen skriva nummer 10! för de är jag :D

23 Anonym:

skriven

inte kulm,ed pencelin men hoppas det blir bättre

24 Julia:

skriven

Hej ;) när du ska göra min design så ta gärna bilder som jag har tagit och stoppa in i designen. Sen får du göra vad du vill med den! kram.



Ps: förlåt om jag tjatar men när ungefär tror du designen blir klar

Kommentera här: