Tisdag

Soligt väder
Idag var solen återigen tillbaka. Härligt! Och idag kom Nicco med hennes föräldrar :) Mycket trevligt. Körde till Eko en runda, där jag handlade schampoo, pennskrin och en massa pennor nu inför skolstarten. Jag är faktiskt glad för att jag ska börja läsa. Vi får väl se om de är nått jag trivs med. Ska bli kul att gå skolan med Stefan i alla fall :) Åt middag (flintastek, nypotatis och kall sås + sallad, mums) och gick sedan en runda och så. Stefan köpte också en sådan luftmadrass, så att han kan flyta runt där på vattnet. Bilder kommer.

1 Eliin♥:

skriven

Sv: Ingenting :)

2 Gabby ♥:

skriven

Sv: Haha, oj den missade jag! Men fin blogg i alla fall :)

3 Moa ;):

skriven

sv: ingenting ;)

bara badat och solat :P

och du?

4 Sandra T svarar ♪:

skriven

ja MJ är legend (:

jag är ganska säker på att han lever, har sett så mycket som tyder på att han lever...

5 - M a r i a ♥:

skriven

sv; fuuusk! vad avundsjuk jag blir.. Här är det bara mulet och grått hela dagarna långa, har inte haft sol på typ en vecka:(

6 MYMiC:

skriven

Åh vad kul! Den luktar ju supergott. Älskar fantasy också. Just nu har jag en från Gwen Stefani's harajuku girl-parfymer, fick den av min syster från new york. Annars använder jag gucci - flora (verkligen to die for!)



Kramo!

7 patricia:

skriven

Jag vet faktiskt inte hur mkt , nån storlek bara .. =) För stort e ju inte så snyggt , då syns de så mkt att de e fejk :Pva har du annars gjort idag då?=)

8 nicole:

skriven

sv: kul :)

det ska min syster också göra



/Shoppaholly

9 elina:

skriven

jag jobbar på ett sommarcafe :) mysigt värre!

10 E V E L I N A A S ♥:

skriven

Fin header :) Allt bra med dig?

11 Ebba:

skriven

sv; Allt är bra med mig. Förrutom att jag gråter lite inombords övet att mitt sommarlov tar slut om mindre än en månad!

Hur står det till med dig?

12 Anonym:

skriven

Allt är bra med mig sj?

13 Rita♥:

skriven

Hej <3 :)

Du ser verkligen inte ut som en 20-åring ;)

Du ser jätteung ut ;)

Tro inte att jag menar något illa!

Det är en komplimagn (stavning) http://Riitakriita.blogg.se

14 Beatrice:

skriven

Hej hej =)

Jo med mig är det bra :D

Hur är det själv ?? :) <3

15 fia:

skriven

ja men det är då man ska passa på, hoppas ni får trevligt! :)

16 IDA:

skriven

sv: Ja, håller med dig :) inte kul att åka dit för ofta, det ska va lite tid emellan :) kram

17 Sofia:

skriven

jodå min helg var ganska bra, hur var din själv?:)

tack så mycket och det hoppas jag med! kram

18 janine:

skriven

okej hihi:)

jodå allting löser sig tillslut. jag vill helst stå i nån butik och jobba men kan även tänka mig att jobba inom vården. inte så kul kanske men de är alltid nåt:)



svara gärna på dagens fråga är du gullig!

19 janine:

skriven

okej hihi:)

jodå allting löser sig tillslut. jag vill helst stå i nån butik och jobba men kan även tänka mig att jobba inom vården. inte så kul kanske men de är alltid nåt:)



svara gärna på dagens fråga är du gullig!

20 SANDRA:

skriven

Svar: Jodå jag njuter för fullt av solen :)

21 Jannie:

skriven

Tack för ditt svar!

Har mailat dig.Hade blivit jätteglad

om det gick och fixa!

Hoppas du har en bra dag!

Kommentera här: