Torsdag

Idag åkte Nicco hem
Haft tre riktigt bra dagar tillsammans med dem :) Och nu har våra andra gäster kommit som har egen husbil. Jag och Stefan gick ner till campingen, där vi satte oss med datorn. De hade en cirkusskola för de minsta där och de var roligt och se dem leka och ha roligt. Sen åt vi lite middag och jag och Stefan kollade på Djursjukhuset, eftersom delfinerna var med - mina favoriter som ni kanske vet. Har nu gått en runda och ska nu snart kolla på Allsång på Skansen som vi missade i tisdags.


1 MODE MED MILNE:

skriven

SVAR: Okej! Låter najs. Jag har dock inte pengar, fick inte någon direkt lön denna månaden. Ok att skicka 50 i aug? :)



Jo, jag mår fint. Vet att det blir en toppen helg framför mig! :D

Kram

2 Naliita:

skriven

Sv: Hejsan jag har fått din mejl men skrev jag inte på kommentaren att jag skickar till dig nästa vecka när jag har kommit hem?:) Är inte hemma just nu, kommer hem nästa vecka , så på måndag skickar jag den

3 Naliita:

skriven

Hejsan & grattis du är vinnaren i min tävling om Delicious parfym :)

Du kan ju mejla mig om din adress så skickar jag parfymen när jag har kommit hem någon gång under nästa vecka.

[email protected]



Skrev så den dagen du vann :) & det var i måndags så skickar det nu på måndag

4 ELLINOR:

skriven

fin bild!

5 Anja:

skriven

vilken härlig bild!

6 julia:

skriven

fin bild :)

7 Amanda:

skriven

Fin blogg! :)

Kommentera här: