Ullared & En mor till salu

Igår blev de Ullared
När jag fyllde 20 i år fick jag biljetter till En mor till salu på Vallarna. De har ju alltid en teaterföreställning varje år och i år blev de just denna. Men innan vi skulle dit (den började halv 8) åkte vi inom Ullared. Trots att de var mulet, var de inte så mycket folk. Vi kunde gå rakt in utan några köer. Kanal 5 var på plats för att filma nya avsnitt till serien och såg hela teamet som filmade en familj.

Middag
Handlade lite i alla fall. Tre linnen, en kalender nu när man börjar skolan igen (dock inte en sådan jag ville ha), nagellack - fransk manikyr och svart, deodorant, leggings och läppbalsam. Sedan gick vi och åt middag. Grabbarna tog schnitzel med stekta potatis och bilden visade färsk sallad, men de fick kokta grönsaker, medan dem bredvid som tagit samma, fick riktig sallad. Och jag och mamma tog pizzan Mexicana - köttfärs, lök och mozzarella. Mumsigt. Åkte sedan mot Vallarna. Riktigt kul att se allting på plats än hemma i tevesoffan. Hittade våra platser som var bra och köpte popcorn och dricka och även ett programblad.

SPOILER - för er som inte vill veta nått om föreställningen
Jag gillade den mycket! Man skrattade hela tiden handlingen var bra. Första akten var lite sämre, men andra akten var kanon. Roligt att de lottade ut en gitarr med alla autograferna också. Lite sämre att priserna för allt de sålde var dyra, men så har de blivit överallt. Jättehärlig miljö och Mikael Riesebeck var bäst tillsammans med Siw Carlsson. Tycker verkligen att alla ska uppleva detta, då de är mycket roligare på plats än i tevesofforna.





1 Julia:

skriven

FÖRLÅT så mycket att jag la ned bloggen när du hade börjat med min design :( . Men jag gillade helt enkelt inte bloggen! Men nu har jag gjort en fotoblogg som jag LOVAR att inte lägga ner. Om du kan förlåta mig, kan du göra en ny design till mig.. (:

2 jennifer:

skriven

sv: okej det låter nice:) jag ska typ städa, packa och ta det lugnt. Sånt tråkigt väder idag ju:/

3 Mikaela:

skriven

Roligt :)

inte mycket :)

4 jennifer:

skriven

sv: ja det är väl så(:

kram

5 beccis:

skriven

svar: allt är bra med mej, hur är det själv? :)

6 nicole:

skriven

sv: ingen aning :)



allt bra idag?

/Shoppaholly

7 Hannie:

skriven

sv:inget speciellt sj?:P

8 Julia:

skriven

Nehe, du skulle göra en twilightdesign till mig ?! Kommer du ihåg nu? Då skrev jag också att min data är så otroligt seg att det inte går att vara inne på Msn :(

9 E - The blog of hiphop & r'n'b:

skriven

Ullared är nice (Y) vad mysigt :D

10 Julia:

skriven

fin blogg :)

11 Cecilia :):

skriven

Man kan hitta mycket bra på Ullared :) Allt bra annars?

12 Cecilia :):

skriven

sv: Haha eller hur! Visst är det mycket billigt men ändå brukar man bränna en himla massa pengar där haha! Okej härligt att höra, jo samma här allt är bara fint :)

13 - | | Carro | | -:

skriven

Vad mysigt..och kul :D!

Skulle va kul att ¨gå på en fars nångång också :)

Kommentera här: